Splendid Club
maandag 6 juni 2016 om 22:36
Ik ben laatst aangesproken op straat, of ik - vrijblijvend - een pakket boeken wilde ontvangen voor mijn kinderen. Alleen de verzendkosten zouden er bij komen. Vandaag: afschrijving... ruim dertig euro! Na een rondje Google leer ik al heel snel waar ik mee te maken heb, een bedrijf dat het niet zo nauw neemt met het verschaffen van de juiste informatie. Damn it!
Nu komt er ook nog bij dat ik het bonnetje kwijt ben waar het e-mailadres op stond waar ik op kan zeggen. Online kan ik het e-mailadres niet vinden (goh, hoe zou dat nu komen?).
Iemand ervaring met deze club en belangrijker: hoe kom ik er per direct van af?
Lesson learned: nooit meer ingaan op een aanbieding op straat...
Nu komt er ook nog bij dat ik het bonnetje kwijt ben waar het e-mailadres op stond waar ik op kan zeggen. Online kan ik het e-mailadres niet vinden (goh, hoe zou dat nu komen?).
Iemand ervaring met deze club en belangrijker: hoe kom ik er per direct van af?
Lesson learned: nooit meer ingaan op een aanbieding op straat...
maandag 6 juni 2016 om 22:43
maandag 6 juni 2016 om 22:45
Je kan het bedrag natuurlijk altijd storneren en een bedrag storten dat jij redelijk vindt om als verzendkosten te dienen, 6,95 is het gangbare bedrag voor pakketpost en dan zet je erbij, tegen finale kwijting en je zet erbij dat je niets meer wenst te ontvangen ,want dat kan ook nog gebeuren, dat je ineens lid bent voor onbepaalde tijd.
Dat moet afdoende zijn.
Dat moet afdoende zijn.
maandag 6 juni 2016 om 22:46
maandag 6 juni 2016 om 22:48
quote:Dreamglasses schreef op 06 juni 2016 @ 22:46:
Binnen 8 dagen kun je altijd af van de koop. Boeken terug sturen met een aangetekende brief dat je je bedacht hebt. Zet de datum erin waarop je bent aangesproken door de verkopers. Laat de bank deze automatische afschrijving terug storten en blokkeren.Ik kan dat bij de ABNAMRO zelf doen.
Binnen 8 dagen kun je altijd af van de koop. Boeken terug sturen met een aangetekende brief dat je je bedacht hebt. Zet de datum erin waarop je bent aangesproken door de verkopers. Laat de bank deze automatische afschrijving terug storten en blokkeren.Ik kan dat bij de ABNAMRO zelf doen.
maandag 6 juni 2016 om 23:00
quote:Fleet schreef op 06 juni 2016 @ 22:53:
Ze hebben me vorige maand benaderd en vrij vlak daarna de boeken gekregen (en geopend ) en nu pas de afschrijving gekregen. Kan het dan nog evengoed?
Ze hebben je die boeken gratis aangeboden, dus je bent ze alleen verzendkosten verschuldigd en die bedragen 6,95, dus het bedrag terug storten en ze dan die verzendkosten toesturen tegen finale kwijting en daar een opzegging bij zetten.
Die boeken kunnen niet meer terug, maar dat geeft toch ook niet, als je er maar niet meer krijgt en als ze dat wel doen, dan krijg je iets toegestuurd waar je niet omj gevraagd en mag je dat gewoon gratis houden. De bedragen die ze afschrijven steeds terugstorten (storneren), dan houden ze er vanzelf wel mee op.
Het kan zijn dat ze gaan dreigen, maar daar hoef je niets mee. Ze kunnen je niets maken.
Ze hebben me vorige maand benaderd en vrij vlak daarna de boeken gekregen (en geopend ) en nu pas de afschrijving gekregen. Kan het dan nog evengoed?
Ze hebben je die boeken gratis aangeboden, dus je bent ze alleen verzendkosten verschuldigd en die bedragen 6,95, dus het bedrag terug storten en ze dan die verzendkosten toesturen tegen finale kwijting en daar een opzegging bij zetten.
Die boeken kunnen niet meer terug, maar dat geeft toch ook niet, als je er maar niet meer krijgt en als ze dat wel doen, dan krijg je iets toegestuurd waar je niet omj gevraagd en mag je dat gewoon gratis houden. De bedragen die ze afschrijven steeds terugstorten (storneren), dan houden ze er vanzelf wel mee op.
Het kan zijn dat ze gaan dreigen, maar daar hoef je niets mee. Ze kunnen je niets maken.
maandag 6 juni 2016 om 23:23
Splendid Club opzeggen?
Op zoek naar een opzegbrief voor Splendid Club?
Hieronder vind je de bedrijfsgegevens en de producten, contracten, of abonnementen van Splendid Club. Klik op een één product, abonnement of contract om naar de opzegbrieven te gaan.
Splendid Club
Tel: 0485-451591
Website: www.splendidclub.nl
http://www.james4you.nl/o ... d_club/2768/opzeggen.aspx
Op zoek naar een opzegbrief voor Splendid Club?
Hieronder vind je de bedrijfsgegevens en de producten, contracten, of abonnementen van Splendid Club. Klik op een één product, abonnement of contract om naar de opzegbrieven te gaan.
Splendid Club
Tel: 0485-451591
Website: www.splendidclub.nl
http://www.james4you.nl/o ... d_club/2768/opzeggen.aspx
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 6 juni 2016 om 23:31
maandag 6 juni 2016 om 23:56
Daarna is het een kwestie van wie heeft er gelijk, heb jij een contract met dat bedrijf of niet. Uit je post leest ik duidelijk van niet, dus ze hebben geen poot om op te staan, zoals ik het lees.
Maar dat zal je vast moeten aanvechten. En dat win je als je nergens voor getekend hebt. Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Dan zou ik die alvast inschakelen, misschien krijg je dan je geld nog terug. Succes!
Maar dat zal je vast moeten aanvechten. En dat win je als je nergens voor getekend hebt. Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Dan zou ik die alvast inschakelen, misschien krijg je dan je geld nog terug. Succes!
dinsdag 7 juni 2016 om 08:44
Ik heb het adres gegoogled wat onderaan de website van Splendid club staat. Dan kom je ook Splendid uitgeverij tegen op hetzelfde adres en daar staat een emailadres. Ook op die site worden de boekenpakketten aangeboden en ik heb even naar het assortiment gekeken. De boeken die aangeboden worden kun je in elke willekeurige supermarkt ook kopen, dus ik zie het echt niet als een aanvulling. Bij die boekjes staat ook de normale supermarktprijs en dan zouden ze er ook nog verzendkosten bij krijgen.
dinsdag 7 juni 2016 om 08:53
quote:wiesekeD schreef op 06 juni 2016 @ 23:47:
Balen, die € 30,- zal je niet terug kunnen halen. Wat je wel kan doen is een blokkade op dat rekeningnummer laten zetten, dan mogen ze iig niets meer afschrijven.Natuurlijk kan dat wel. Het is een incasso waarvoor ze geen toestemming heeft gegeven, dus gewoon storneren.
Balen, die € 30,- zal je niet terug kunnen halen. Wat je wel kan doen is een blokkade op dat rekeningnummer laten zetten, dan mogen ze iig niets meer afschrijven.Natuurlijk kan dat wel. Het is een incasso waarvoor ze geen toestemming heeft gegeven, dus gewoon storneren.
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit