zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Ik ben ongesteld!

Nog nooit zo blij mee geweest.

Cyclus van 26 dagen. Als deze cyclus ook zo lang duurt is mijn nod 30 juni. Ik ben eens benieuwd.
Wat fijn Sue!
Echt fijn Sue!
@ Swirls: Bij jou al wat meer duidelijkheid?
Oh wat fijn, Sue! Gewoon duidelijkheid en hopelijk kun je over een aantal dagen lekker genieten van je verhoogde libido en voel je je niet meer zo als de afgelopen weken.
fijn Sue! Grappig, als tiener nooit kunnen denken dat we nog ooit blij zouden zijn met ongesteldheid . En Aanoniemous, vervelend zeg, probeert je vriend iets aan zijn verlatingsangst te doen?

Heb vandaag etos zwanger worden multivitaminen gekocht!! Was toch wel een spannend moment :-). Maar nu thuis zie ik dat erop staat dat je ze niet moet nemen tijdens zwangerschap. Huh? Beetje raar. Dacht dat je de eerste weken van je zwangerschap wel nog foliumzuur moest slikken. En wat doe je dan tussen je eisprong en NOD (als je al weet wanneer je eisprong is)? Niet slikken? Ik vind het maar verwarrend, haha.
happiness = reality - expectations
@ Sue: bij mij nog geen duidelijkeid. Misselijkheid enzo is weg, maar nog niet ongesteld. Ik wacht het maar weer af (maar men wat ben ik slecht in afwachten).

@ Whoopsadaisies: die multivitamine heb ik ook! Zodra je zwanger bent kan je overstappen op de 'zwanger zijn' variant vd Etos (weet niet zeker of het zo heet). Wat je dan doet qua innemen tussen je eisprong en NOD... don't know. Al denk ik dat het vast niet zo'n ramp is als je in die periode die 'zwanger worden' capsules blijft slikken...
Oké, de vreugde is over. Mijn ms mag stoppen, nu.

Zo pijnlijk en hevig. Hoofdpijn, rugpijn en buikpijn, scherpe steken. Constant bang voor grote rode vlekken in mijn broek (en ik gebruik al maandverband en tampons, de grootste die ik kon vinden). 's Nachts weer de wekker zetten om even naar het toilet te gaan.

En er tegen niemand over kunnen klagen want dan weten ze meteen dat ik gestopt ben met mijn pil.

Ach, gewoon hopen dat ik snel zwanger ben?

Ik ben ook erg moe en iedere ochtend misselijk. Mijn koffie smaakt niet meer, een soort van metaalsmaak in mijn mond, ... Het zal een virusje zijn, maar nu begrijp ik wel heel goed hoe gek je kan worden van je eigen lichaam want als ik nu mijn ms niet had zou ik er echt van overtuigd zijn dat ik zwanger ben.

Hoe gaat het met jullie?
Hè Sue, wat naar zeg dat je er zoveel last van hebt! Helpt het slikken van Feminax misschien? Hoop gewoon voor je dat je menstruatie snel voorbij is.

Bij mij nog geen veranderingen. Zit nu op dag 39 en nog niks, noppes, nada. Ga me haast zorgen maken: doet mijn lijf het nog wel? Maar weet ook dat het na stoppen met A-C nog even kan duren voor je menstruatie op gang komt, dus ik wacht maar verder af...

Hopelijk wordt je pijn snel minder! Is ook geen doen zo.
Vervelend swirls. bij mij heeft het toen rond de 100 dagen geduurd.. hopelijk bij jou sneller!

Sue , mijn eerste MS was na de pil toen ook zo heftig pfff kan hem me nog goed herinneren. gelukkig viel het daarna mee.

Donderdag de echo, vind het reuze spannend
Jeetje MiAnoo, 100 dagen!! Dat is wel erg lang. Ging jij je geen zorgen maken?

Spannend zeg, donderdag de eerste echo!
Jaa jawel, maar bij mijn zus heeft het rond de 8 maanden geduurd, maar stond wel bijna op het punt om de huisarts te bellen.

Sinds gister is de misselijkheid in de ochtend begonnen. (Helaas) krijg in de ochtend een halve boterham naar beneden met moeite.

Gelukkig nog niet hoeven overgeven of iets
Aai, dat is balen! Gelukkig ben je niet aan het overgeven. Hopelijk blijft dat je ook bespaard. Ik wacht het nog even af. Denk dat als ik met 50 dagen nog niet ongesteld ben ik, voor mijn eigen gemoedsrust, wel de huisarts ga bellen ja... (Ook al denk ik dat de huisarts het advies gaat geven het nog even aan te kijken).
Hier alles rustig, is volgens een 30 dagen cyclus (beetje gemiddeld) deze week m'n vruchtbare week.. Nod is dan 25juni

Hopen dat we een beetje goed zitten, anders vanaf volgende maand toch maar ovulatietesten doen denk ik,

Had mezelf voorgenomen dat pas na een half jaar te doen. Samen met vriend overlegd maar die onzekerheid elke maand (door die domme cyclus) is echt niet leuk..

Vervelend sue dat je zo'n last heb, had ik bij mijn eerste menstruatie ook. Ik liep letterlijk leeg..3 weken lang met alle kwaaltjes die je je maar kan bedenken..

@ swirls. Mijn laatste cyclus was 43 dagen. Eigenlijk toen ik dacht het komt niet, kwam het.. Zonder dat ik er veel last van had.
Oh en MiAnoo!! Wat spannend

Lijkt mij ook wel fijn om af en toe misselijk te zijn en kwaaltjes te hebben hoor..

Als ik nergens last van heb zou ik al heel snel bang zijn dat het niet goed zit..
@ Huisje: ooh, dat geeft me weer een beetje hoop! Lastig om geduldig te wachten wel...
@MiAnoo: Dat is ook echt heel spannend! Nog één dagje geduld...

@Swirls: Ik vind het zo jammer voor je dat je nog steeds op jouw ms zit te wachten. Zo vervelend.

Het komt inderdaad wel vaker voor, en de huisarts zal misschien wel aanraden om nog even af te wachten, maar als je zit te wachten omdat je graag zwanger wil worden duurt dat wachten natuurlijk veel te lang.

Ik heb nog steeds veel last van mijn ms, maar ik ben ook nog steeds erg blij dat ik op het verwachtte moment ongesteld werd.

Over een paar daagjes is het voorbij en begint die leuke fase weer...

@Huisje: Die onzekerheid is zo vervelend. Ik vind persoonlijk ovulatietesten ook vervelend. Sommige mensen hebben maar een heel korte piek en om die dan met die testen te vinden... Geen positieve ovulatietest hebben maakt je ook weer onzeker, lijkt me. Als het zwanger worden hier lang duurt ga ik voor het temperaturen, denk ik. Misschien werken ovulatietesten voor jou wel. Ik kreeg er stress van.
Wat rot huisje.. Snap dat je wilt weten wanneer je nu ovuleert.

Swirls, duurt laaaaang. Kom nou maar door hoor, die MS..

Hier bezig met ovulatietesten, maar wat Sue-X zegt over dat stress krijgen, herken ik nu wel.. Ik stop er weer mee.. Nog 3 testen te gaan en dat zijn dan d'r laatsten. Geen lijn, terwijl ik dat wel verwacht had een van de afgelopen dagen. Mogelijk dat ik 'm vrijdag gemist heb en anders gaat m'n cyclus heel erg uitlopen.. Blegh, stomme dingen.

Komende maanden gewoon weer zonder hulpmiddelen. Nog 8 dagen en ik heb vakantie!! Ik kijk er zo naar uit
Ik heb deze week vakantie! Of nou ja... 'vakantie'. Wij gaan zaterdag thuis trouwen en zijn deze week volop in de weer om alles gereed te maken voor onze 'BIG DAY' . Deze week heb ik wel een echt vakantiegevoel m.b.t. het weer, hopelijk blijft dat nog zo tot zaterdag (waar tot nu toe regen is voorspeld.. ). Ik zit dus nog steeds wel een klein beetje met het issue "NOD op trouwdag" in m'n maag. Want ja... wat als het nu wel echt zo is dat ik zwanger ben?! Ik heb dit besproken met mijn aanstaande man en een paar vriendinnen en na verschillende adviezen nu er zelf maar voor gekozen om donderdag of vrijdagochtend een early predictor test te gaan doen. Is uitkomst 'ja', weet ik genoeg en ga ik niet drinken. Is uitkomst 'nee' dan doe ik lekker gezellig mee (maar loop ik alsnog het risico dat het evt later een 'ja' kan zijn, maar hier ga ik dan gewoon niet vanuit en zal me dan ook niet 'schuldig' gaan voelen oid). Spannend allemaal!! (alsof ik nog niet genoeg aan m'n hoofd had haha)
Thanks sue en chantilly,

Denk indd dat dat voor mij ook een reden is om het dus niet te doen.

Super vervelend chantilly!! Snap dat dat niet leuk is..

@ juffert

Spanneeeeend!! Jullie trouwen op mijn verjaardag! Leuk!

Hopen dat het een prachtige dag word!!

Hier gister wat hoofdpijn en veel gel-achtig slijm.. Voelde op werk ook ineens een flinke plop rechtonder in m'n buik.

Nou dacht ik vorige maand natuurlijk ook dat ik het gevoeld had...

We gaan het zien..
Ik heb welgeteld 5 ovulatietesten gedaan en ben toen weer gestopt. Geeft me teveel stress, hahha!
Ik ben afgelopen maandag getrouwd en ga dus ook nog op vakantie. Zal daarom even afwezig zijn. Succes voor alle dames met naderende nods en of ovulaties!
wat tof Leandro! Gefeliciteerd en een hele fijne reis gewenst!

en Juffert alvast heel veel plezier .
happiness = reality - expectations
Gefeliciteerd Leandro met je huwelijk Geniet van je vakantie!

Juffert, alvast heel erg veel plezier komende zaterdag; 't zal allemaal wel meevallen met 't weer denk ik zo Ik ga voor je duimen!

Nee, die ovulatietesten gaat 'm niet worden als ik dit zo lees van jullie. Die stress zie ik bij mezelf ook wel komen dan en dat wordt er dan natuurlijk niet beter op.

Hier al een paar dagen echt moe. Vanmiddag gewoon 'n uur geslapen op de bank, maar 't zal ook wel met 't weer te maken hebben Heb volgende week pas m'n NOD, maar op de een of andere manier zijn alle signalen die je krijgt toch weer van die momentjes dat je denkt; 'zou 't?'

Haha, huisje, een plop in je buik Mooi gezegd!
Gefeliciteerd, Leandro! En alvast een fijne vakantie!

Juffert, ik ben benieuwd wat er uit de test gaat komen! Veel succes en plezier met de laatste voorbereidingen voor jullie grote dag! En ik zal duimen voor een stralend zonnetje zaterdag!

Ovulatietesten ga ik me ook voorlopig nog niet aan wagen. We zullen zien wat deze eerste ronde gaat brengen! Vanavond dus GEEN pil meer pakken! Dat voelt gek en goed haha.. Als ik meteen een cyclus van 28 dagen heb, dan is m'n nod op 2 juli. Wil iemand dat even in de tabel zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven