Blessing your countings

29-06-2007 21:14 817 berichten
Geen idee waar het op slaat maar het is iets met tellen, vandaar.... bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Ondanks de kutschimmel had ik toch nog een staaltje ongewenste intimiteiten hiero. Heb ik weer he!

Dus klacht ingediend, gesprek gehad (op afstand vanwege de k*t stank), maar om een lang verhaal kort te maken. Man in kwestie aangesproken, hij raakt me nu niet meer aan, maar stalkt wel nog. Ook daarover al een gesprek gehad.

Gelukkig heeft de schimmel mijn good looks niet aangetast.

Maar ik mag maar een kwartiertje, dus moet rennen, even mail checken etc.

Wat is het saai hier in het ziekenhuis, echt zo enorm saai.
Sommige types worden juist enorm aangetrokken door de kutschimmel Pom. Die tippelen als het ware op de kutschimmel. Dat zijn de zogenaamde Kutschimmelaars en ze hebben de neiging om als een elfenbankje aan je lijft te gaan hangen. Goed dat je een klacht hebt ingediend, als je ergens nu niet op zit te wachten is het wel op een elfenbankje aan je bevallige reetje.

Zeg, als je je verveelt dan kun je me altijd bellen he. Vandaag hebben Wé en ik de badkamer heel uitgebreid schoongemaakt (over schimmel gesproken) en dat was weer een dolle boel.
Volgens mij is dat de oorzaak Leo, want toen jij en We in mijn badkamer waren geweest (god mag weten wat jullie er gedaan hebben) was mijn hele famlie weer into the candida.

Pom, wat erg die man... is hij soms klein,, getint en maakt hij een soort dribbelpasjes?
voor nader signalement, hier een foto van twee jongemannen, het betreft dan de rechterman
Oh, dat is die leuke jongen waarbij ik de kinderen ingeschreven heb voor het zomerkamp!
Nijn, kom je nachtbraken?
Geen bijzonderheden
Ja hoor, ik kom eraan.
Waar blijf je dan??
Geen bijzonderheden
Ola nachtbrakers!

Pom, hopelijk vind je snel iets adequaats tegen de verveling. (enige oplossing volgens mij; naar huis)

Leo een opruimbui...... je mag hier ook best komen hoor.

Hier is het wachten tot de bel rammelt. Ergens rond dit tijdstip komt er iemand van de stichting hulphond langs om weer een stapje dichterbij het einddoel te komen. :) Qua raket; iedereen die nodig is, is op vakantie incl. wethouder. Weer een optie doorgestreept dus. En tja, een dossier overhevelen daar doet men niet aan. De personen/instanties die wel bereikbaar zijn doen 1 ding; "niet onze verantwoordelijkheid", *wijs met vingertje naar een ander en roep hard dat men daar moet zijn en leun weer achterover*.

Dus heb ik de rolstoelleverancier maar opgebeld voor wat info, en zie daar; er zijn inderdaad aanpassingen niet geleverd die me eerder wel toegekend zijn. Wat ik nodig heb om deze bende op te lossen zit -uiteraard- niet in het standaard assortiment. Oftewel; "succes mevrouw om dat binnen 40 dagen gedaan te krijgen" *gefaalde poging doende om de vette ondertoon van 'dat lukt je nooit' te onderdrukken*. Nu dus maar eens serieus bekijken welke opties er zijn om de handel te versnellen via media en wat hogere politieke types. Vooral dat eerste is bepaald niet mijn stijl, maar op dit moment kan "correct of niet" me gestolen worden. Toedeledokie.
vandaag ga ik van alles kunnen
quote:

Volgens mij is dat de oorzaak Leo, want toen jij en We in mijn badkamer waren geweest (god mag weten wat jullie er gedaan hebben) was mijn hele famlie weer into the candida.

Gewoon, wat iedereen in jouw badkamer zou doen. Schoonmaken. Ik krijg nog een fles Crofty, een fles bleekmiddel en een pak schuursponzen van je.

Pom, wat erg die man... is hij soms klein,, getint en maakt hij een soort dribbelpasjes?

quote:

voor nader signalement, hier een foto van twee jongemannen, het betreft dan de rechterman

Ik vind die linker ook gluiperig kijken. Als iemand die je Nordic Walkstokken™ stiekem afpakt als je bij het Hema koffiebuffet in de rij staat.
quote:

quote: meds reageerde

Ik vind die linker ook gluiperig kijken. Als iemand die je Nordic Walkstokken™ stiekem afpakt als je bij het Hema koffiebuffet in de rij staat.

Dat doe ie ook, het schijnt een russische worstelaar te zijn, uit pure armoede moet hij wel NW sticks pikken
Ah, een rusissche worstelaar, dat verklaart die zweem van borstgroei.....
wat doe jij trouwens bij het Hema koffiebuffet? Sinds ze daar alleen nog maar verstandelijk gehandicapten als personeel hebben vindt Rochel het een echte no no
Rasjél is wat minder een rolemodel voor me momenteel. Sorry maar ze is gewoon te weinig innoverend voor mij. Ik heb een afgod nodig die een beetje röring brengt in mijn doorgaans saaie leven en Rasjél zit daar maar, in Almere, met die kinderen en die boot voor de deur. Ik vind het gewoon niet spannend meer sinds Dré echt dood is en in brons gegoten.

Ik heb nu Kate Moss als idool. Ik identificeer me enorm met haar. Vooral de nieuwe 'rexy look' (samensmelting van anorexia en sexy) die ze in een met coke en drank doorstoofde avond lanceerde, samen met haar volkomen neusschotloze vriendinnen, spreekt natuurlijk tot de verbeelding. Ik hoef nog maar een jaar te leven van een gestoofde shi-take en een glas cola light per dag en ik heb die rexy look ook.

Ik ga nu even braken en daarna veel niet eten. Druk, druk, druk!
Nou ja,zeg.......ik loop vandaag in de Kruidvat,gewoon de aanbiedingen scoren ,zie ik daar Tony-Pony's in de aanbieding,ik vind dit te gek voor woorden,gewoon 75% eraf...............

Ik heb dus meteen het schap leeg gehaald,en hoop dat jullie dat ook gaan doen ttttsssss 75%

Zo maken ze de hele markt kapot *en ik maar fokken hier tttsssss*
ik heb drie jaar geleden als schaampruik ponies geleverd aan kruidvat, dozen vol. Ik vroeg met toen al af wie die dingen zou willen want ze zijn zo incontinent als de pest. Als je het mij vraagt is 75% discount nog oplichterij.

Leo... interessant rolemodel. In welke Hema komt Kate altijd?
Ik moest ook ontzettend lachen toen ik het bericht van Iris las. Meid, heb je de bon nog? Je kunt ze nog een paar dagen terugbrengen, zou ik doen hoor. Geloof me nou, kwaliteit verloochent zich uiteindelijk niet, dus gewoon doorfokken.

Meds, Kate was in de Hema van Bunnik zaterdag. Ze deed mee aan de kutschimmelcursus. Ze wil haar eigen shi-takes gaan kweken. Dan is ze volkomen zelfsuporting en hoeft ze alleen haar drank en coke bij derden te halen. Jammer dat je er niet bij was, bij de cursus.

Kate is zelf ook niet veel aanwezig geweest. Haar twee assistenten hebben het leeuwendeel van de cursus alleen gezeten. Kate was verkouden denk ik, of had een blaasontsteking. Ze moest om de haverklap naar het toilet en die neus bleef maar lopen. De kleenexemotidoos is helemaal leeggegaan aan Kate.

Leuk wijf wel!
Tja,kan ze niet meer terug brengen,die TP's ze liggen al in de hokken,en alle caafs zijn er al overheen geweest.

Zo zie je maar wat er allemaal mis gaat,als Pom ons nieuwsblad niet uit kan geven...........:@
Meen je dat nou, Iris? Ik zeg; we verschuiven de cursus "hoe bleek ik mijn schaamlippen en knip ik mijn anus" van aanstaande zaterdag naar een latere datum en gaan in de nacht van vrijdag op zaterdag alle kruidvatjes langs. We gooien er wat explosiefs naar binnen en zien het "boem!" doen. Weg ondergeprijste Tony Pony's en niemand zal denken dat er opzet in het spel was, want een kruitvat dat ontploft; das heel logisch!
da's een goeie rv

Had net besloten dat ik het vandaag eigenlijk wel een kaa uuu teeedag vond, werd ik gebeld dat iemand kaartjes voor mij had voor comedy gedoe morgenavond, hartstikke lief, ik kan weliswaar niet, maar vind het gewoon al lief dat iemand aan mij denkt.

Ga morgen bij Pommes langs, als jullie niets meer van mij horen, hebben ze mij ook gehouden.
Geef Pom een dikke *;. Natuurlijk blijf jij daar! Pom verveeld zich half dood, jij moet haar vermaken.

Lief he als mensen aan je denken.
quote:Ga morgen bij Pommes langs, als jullie niets meer van mij horen, hebben ze mij ook gehouden.Laat je voor de zekerheid,het adres even achter bij een van de Beo's Jacqie...???

Enne,na hoeveel dagen wil je dat we je gaan zoeken...????

Geef Pom een dikke knuffel van huize Iris
Leo, dat tikt nogal aan voor Kate in de Hema, is toch al gauw 25 cent per snuif. Wij gaan altijd met de hele familie tegelijk, dan spaar je toch al gauw 2, 50 euro uit.
Niet zo krenterig hoor Meds, hier in huize Pluis moet de schoorsteen ook roken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven