Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Dank je wel KING. En heerlijk, die onzin hier!
Jongens, mag ik het volgende café openen, want ik vind dat Egmondse gedoe wel een beetje winderig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 08 juni 2016 @ 15:36:

[...]

je moet je ouwe kerstmeuk kwijt?Ik eet zelf nooit zoet, dus ja
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Moirai schreef op 08 juni 2016 @ 15:44:

[...]

Dit is natuurlijk gewoon provoceren.
quote:Hunniebunnie schreef op 08 juni 2016 @ 15:47:

Jongens, mag ik het volgende café openen, want ik vind dat Egmondse gedoe wel een beetje winderig!Heb je al een locatie in gedachten dan?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:elfje12 schreef op 08 juni 2016 @ 15:43:

Haai!Stroooo!
Ik weet het, stroooo werkt beter bij hooi, maar ik had geen inspiratie voor iets visgerelateerds.

Jongens, mag ik het volgende café openen, want ik vind dat Egmondse gedoe wel een beetje winderig!

Kwestie van flink door blijven posten. Hoewel die wind wel zorgt dat het vol te houden is in de

Hunniebunnie, mooi hoe je schrijft over je vaderen hoe jullie samen de dag door hebben gebracht. Met die boom komt het vast goed. Ik mis de mijne nu even heel erg.

Dank je wel KING. En heerlijk, die onzin hier!
very metal
quote:Hayek schreef op 08 juni 2016 @ 15:52:

Ik weet het, stroooo werkt beter bij hooi, maar ik had geen inspiratie voor iets visgerelateerds.Baaaai
Kittens, is het nog goed gekomen met de plantjes? Tuin weer een beetje mooier geworden rondom die mieren en pissebedden

Leo, jammer van de blaas, maar je hebt er wel een leuke dochter aan overgehouden

De zon heeft een slaapverwekkend effect en ik ga daar een half uurtje aan toe geven....
quote:Hayek schreef op 08 juni 2016 @ 15:51:

[...]

Heb je al een locatie in gedachten dan?Ik twijfel nog tussen Biarritz en Monaco... Willen we surfen of chillen?
quote:Talkinghead schreef op 08 juni 2016 @ 15:55:

[...]

Kwestie van flink door blijven posten. Hoewel die wind wel zorgt dat het vol te houden is in de

Hunniebunnie, mooi hoe je schrijft over je vaderen hoe jullie samen de dag door hebben gebracht. Met die boom komt het vast goed. Ik mis de mijne nu even heel erg.

Ik neem aan dat je je vader bedoelt, niet je boom? Ik was altijd al zo blij met mijn ouders, maar nu zie ik mijn vader toch nog scherper, completer. Ofzo. Waar 'het leven' voor mij nu even wat glans heeft verloren, heeft mijn relatie met mijn vader (die toch altijd al goed was) juist een extra laagje gekregen. Dus ondanks dit volkomen en volslagen stomme en verdrietige gedoe, zie ik ook het mooie.

Ik neem nu mijn laatste dropje.
quote:Talkinghead schreef op 08 juni 2016 @ 16:05:

Kittens, is het nog goed gekomen met de plantjes? Tuin weer een beetje mooier geworden rondom die mieren en pissebedden

Leo, jammer van de blaas, maar je hebt er wel een leuke dochter aan overgehouden

De zon heeft een slaapverwekkend effect en ik ga daar een half uurtje aan toe geven....

Tuin is goedgekeurd door zoon. Dat is toch wel het beste compliment wat ik kan krijgen.

Ben zo te lezen wel veel te soft geweest naar de insecten toe. Of is er voor insecten geen zero tolerance beleid. (Muggen krijgen bij mij zero tolerance en de incidentele vlo ook niet).
quote:Hunniebunnie schreef op 08 juni 2016 @ 16:09:

[...]

Ik twijfel nog tussen Biarritz en Monaco... Willen we surfen of chillen?Met Monaco ben je 1,5 week te laat.........
quote:Hayek schreef op 08 juni 2016 @ 15:52:

Ik weet het, stroooo werkt beter bij hooi, maar ik had geen inspiratie voor iets visgerelateerds.
quote:Hayek schreef op 08 juni 2016 @ 16:21:

[...]

Met Monaco ben je 1,5 week te laat.........Idd, maar als je wilt chillen natuurlijk niet.
quote:elfje12 schreef op 08 juni 2016 @ 16:24:

[...]

Idd, maar als je wilt chillen natuurlijk niet.Chillen is aan mij amper besteed. Moet wel wat te doen hebben. F1 kijken ofzo.
quote:rosanna08 schreef op 08 juni 2016 @ 14:52:

[...]

haha daar kan ik ook heel slecht tegen Ik weet het inmiddels. Pfieuw, mijn nachtrust weer gered.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Hunniebunnie schreef op 08 juni 2016 @ 16:09:

[...]

Ik twijfel nog tussen Biarritz en Monaco... Willen we surfen of chillen?Ik geef de voorkeur aan een internetcafé. Waar dat zich bevindt is minder belangrijk.
quote:Hunniebunnie schreef op 08 juni 2016 @ 15:42:

Ik ga opleiding paardencoach doen, kom je keertje kijken?

Ik had nog nooit van die opleiding gehoord en toevallig vertelde iemand mij twee weken geleden dat ze die opleiding deed.
quote:Solomio schreef op 08 juni 2016 @ 17:11:

[...]

Ik weet het inmiddels. Pfieuw, mijn nachtrust weer gered.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Solomio schreef op 08 juni 2016 @ 17:11:

[...]

Ik weet het inmiddels. Pfieuw, mijn nachtrust weer gered.Maar wie was het nouhou?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 08 juni 2016 @ 17:40:

[...]

Maar wie was het nouhou?

Dat ga ik dan weer niet op een openbaar forum zetten.

Dus zoek even een achterkamertje op.
Zo ben ook weer thuis. Bijna weekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven