Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
woensdag 8 juni 2016 om 12:47
woensdag 8 juni 2016 om 13:24
woensdag 8 juni 2016 om 13:26
quote:Oudblond schreef op 08 juni 2016 @ 12:47:
Er gaat iets fout in het vestimentaire stukje van mijn brein geloof ik. Ik ontdek net dat ik 1 donkerblauwe- en 1 zwarte pump aan heb.... Oh well, misschien ben ik wel gewoon een trendsetter Ik heb ooit eens met mijn pantoffels aan bij de huisarts gezeten. Groen-geruite nog wel.
Er gaat iets fout in het vestimentaire stukje van mijn brein geloof ik. Ik ontdek net dat ik 1 donkerblauwe- en 1 zwarte pump aan heb.... Oh well, misschien ben ik wel gewoon een trendsetter Ik heb ooit eens met mijn pantoffels aan bij de huisarts gezeten. Groen-geruite nog wel.
woensdag 8 juni 2016 om 14:52
woensdag 8 juni 2016 om 15:18
quote:Eleonora-1 schreef op 08 juni 2016 @ 05:00:
Ik kan ook niet meer slapen.
Vogels en kikkers zitten om het hardst te schreeuwen.
Als het mensen waren geweest had ik de politie gebeld.
Tuig is het.
ik vind het ook getuigen van weinig respect voor de mensen.
vroeger was dat anders, maar de huidige generatie dieren is echt ontspoord.
Ik kan ook niet meer slapen.
Vogels en kikkers zitten om het hardst te schreeuwen.
Als het mensen waren geweest had ik de politie gebeld.
Tuig is het.
very metal
woensdag 8 juni 2016 om 15:20
quote:Talkinghead schreef op 08 juni 2016 @ 06:21:
[...]
Hier is dat kreng inmiddels gegaan na een kort nachtje belabberd slapen omdat mijn knie zeer doet Ben zo te lezen niet de enige die rot heeft geslapen, al hoop ik dat jullie nog wel iets van slaap hebben gehad King en Leo.
Mogge trouwens.nee, helemaal niks. hoe is het met je knie?
[...]
Hier is dat kreng inmiddels gegaan na een kort nachtje belabberd slapen omdat mijn knie zeer doet Ben zo te lezen niet de enige die rot heeft geslapen, al hoop ik dat jullie nog wel iets van slaap hebben gehad King en Leo.
Mogge trouwens.nee, helemaal niks. hoe is het met je knie?
very metal
woensdag 8 juni 2016 om 15:30
quote:-KING- schreef op 08 juni 2016 @ 15:18:
[...]
maar jij haat dieren dan ook KING, bijtende paarden en zo...
Ik kom even koffie drinken tussen twee afspraken door.
Iemand iets lekkers erbij?
[...]
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 8 juni 2016 om 15:36
quote:Oudblond schreef op 08 juni 2016 @ 15:30:
[...]
[afbeelding]je moet je ouwe kerstmeuk kwijt?
[...]
[afbeelding]je moet je ouwe kerstmeuk kwijt?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 8 juni 2016 om 15:42
Shit, heb net puntzak drop leeggegeten achter mijn bureau, dus Blondie, ik kan ff niet meer.... Wat is dat met bijtende paarden, KING? Ik ga opleiding paardencoach doen, kom je keertje kijken?
Ik slaap gewoonlijk prima, maar tijdens burn-out en sinds mijn moeders overlijden niet meer. Ik val nu wel snel in slaap, maar vroeg wakker. Dan ben ik juist blij dat er vogeltjes zijn om naar te luisteren. Er woont al jaren een merelpaar in onze tuin. Elke jaar eet onze hond hun kuiken op (dat scharrelt dan rond in de tuin, kan nog niet vliegen), maar ze blijven komen... Agos....
Hondje is nu wel heel oud en doof, dus misschien gaat het vanaf nu beter
Ik slaap gewoonlijk prima, maar tijdens burn-out en sinds mijn moeders overlijden niet meer. Ik val nu wel snel in slaap, maar vroeg wakker. Dan ben ik juist blij dat er vogeltjes zijn om naar te luisteren. Er woont al jaren een merelpaar in onze tuin. Elke jaar eet onze hond hun kuiken op (dat scharrelt dan rond in de tuin, kan nog niet vliegen), maar ze blijven komen... Agos....
Hondje is nu wel heel oud en doof, dus misschien gaat het vanaf nu beter
woensdag 8 juni 2016 om 15:45
Het voordeel van de woensdag in het basisonderwijs: ik zit in de tuin, te doen alsof ik heul goed tegen de zon kan
King, de knie lijkt beweging wel prettiger te vinden dan rust, al zal het wel zo zijn dat ie van die beweging juist in rust opspeelt. Ik probeer bu het zonnetje uit als medicijn. Balen van geen slaap trouwens, hopelijk werkt het bij jou net als bij Brie en slaap je vannacht als de zonnekoning.
Wollie, ik val natuurlijk in herhaling na mijn voorgang(st)ers maar jij bent de eerste die jgrenzen moet aangeven en ze, samen met leidinggevende moet bewaken. Hoe lastig en zwaar ook. Wees maar een beetje egoïstisch, dat lijkt me nu helemaal niet zo verkeerd. Hopelijk put je veel kracht uit niet in omgewenst eetpatroon vervallen.
King, de knie lijkt beweging wel prettiger te vinden dan rust, al zal het wel zo zijn dat ie van die beweging juist in rust opspeelt. Ik probeer bu het zonnetje uit als medicijn. Balen van geen slaap trouwens, hopelijk werkt het bij jou net als bij Brie en slaap je vannacht als de zonnekoning.
Wollie, ik val natuurlijk in herhaling na mijn voorgang(st)ers maar jij bent de eerste die jgrenzen moet aangeven en ze, samen met leidinggevende moet bewaken. Hoe lastig en zwaar ook. Wees maar een beetje egoïstisch, dat lijkt me nu helemaal niet zo verkeerd. Hopelijk put je veel kracht uit niet in omgewenst eetpatroon vervallen.
woensdag 8 juni 2016 om 15:45
quote:Hunniebunnie schreef op 08 juni 2016 @ 15:42:
Shit, heb net puntzak drop leeggegeten achter mijn bureau, dus Blondie, ik kan ff niet meer.... Wat is dat met bijtende paarden, KING? Ik ga opleiding paardencoach doen, kom je keertje kijken?
Hondje is nu wel heel oud en doof, dus misschien gaat het vanaf nu beter een onzinverhaal van gisteren. gecondoleerd met je moeder.
Hondje is nu wel heel oud en doof, dus misschien gaat het vanaf nu beter een onzinverhaal van gisteren. gecondoleerd met je moeder.
very metal