Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Yas, dolfijntje, ....

Duimen voor Kane
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Yas!

Heeft toevallig iemand nog een bom nodig, ik ben toch aan het knutselen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 09 juni 2016 @ 20:21:

Sterkte Yas!

Heeft toevallig iemand nog een bom nodig, ik ben toch aan het knutselen.Nee dank je, waar heb jij er een voor nodig!
quote:fietsie schreef op 09 juni 2016 @ 20:39:

[...]

Nee dank je, waar heb jij er een voor nodig!

Eentje voor de hbo, omdat ze oa mijn tentameninschrijvingen kwijt zijn.

Een voor de apotheek die weigert mijn medicatie mee te geven, ondanks dat ze de recepten hebben. Want alles moet sinds nu via de centrale uitgifte.

Dus u zit ik zonder.
quote:Moirai schreef op 09 juni 2016 @ 20:40:

[...]

Een voor de apotheek die weigert mijn medicatie mee te geven, ondanks dat ze de recepten hebben. Want alles moet sinds nu via de centrale uitgifte.

Dus u zit ik zonder.Oh lekker dan. Bij nader inzien misschien toch een klein bommetje, buurvrouw heeft haar kleinkind te logeren. We worden weer gek van het gekir van oma en beiden ligen ze nog niet in bed. Vorige week lag ik eerder dan hij dus het duurt nog wel even voort. Heb inmiddels de tuindeur maar dicht gedaan.
quote:fietsie schreef op 09 juni 2016 @ 20:45:

[...]

Oh lekker dan. Bij nader inzien misschien toch een klein bommetje, buurvrouw heeft haar kleinkind te logeren. We worden weer gek van het gekir van oma en beiden ligen ze nog niet in bed. Vorige week lag ik eerder dan hij dus het duurt nog wel even voort. Heb inmiddels de tuindeur maar dicht gedaan.Ik maak voor jou een confettibom.
quote:Moirai schreef op 09 juni 2016 @ 20:40:

[...]

Dus u zit ik zonder. oei je zou toch..
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Moirai schreef op 09 juni 2016 @ 20:45:

[...]

Ik maak voor jou een confettibom.Feest! Daar houdt oma wel van. Kind ook vast, moet nog drie worden, volgende week, daar praten oma en kind al een uur over, dus wij zijn weer helemaal bij.
quote:fietsie schreef op 09 juni 2016 @ 20:48:

[...]

Feest! Daar houdt oma wel van. Kind ook vast, moet nog drie worden, volgende week, daar praten oma en kind al een uur over, dus wij zijn weer helemaal bij.Jeetje zeg, laat opoe toch. Er zijn voorwaar erger dingen op de wereld dan een oma die gezellig met haar kleinzoon zit te kouten over zijn aanstaande verjaardag.
Ik vind de gesprekken van mijn buren heerlijk en luister ongegeneerd mee.

Ik weet nu dat mijn ontzettend lekkere buurman ook bipo is, dus ik ga hem zodra hij manisch is verleiden

Ik vind het ook leuk om muziekkeuzes te horen. Hoofdzakelijk Nederlandstalig, dat is wel jammer, maar ook opera, heerlijke Caraïbische muziek en Queen bij de buurman.
Jippie weekend! Nu nog even gezellig met man buiten een biertje drinken. Ik IPA hij gulden draak.
Geniet er van Dolfje!

Hier is het best koud buiten.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 juni 2016 @ 20:50:

[...]

Jeetje zeg, laat opoe toch. Er zijn voorwaar erger dingen op de wereld dan een oma die gezellig met haar kleinzoon zit te kouten over zijn aanstaande verjaardag.

Nou, jij hoort het niet. Het volume is echt niet om aan te horen. Oma praat normaal al luid, maar zodra het kleinkind arriveert gaat het nog eens zo luid.

Een buur van vijf huizen verder vroeg mij laatst of het kleinkind slechthorend is, zij kan het in haar tuin ook verstaan.
quote:fietsie schreef op 09 juni 2016 @ 21:20:

[...]

Nou, jij hoort het niet. Het volume is echt niet om aan te horen. Oma praat normaal al luid, maar zodra het kleinkind arriveert gaat het nog eens zo luid.

Een buur van vijf huizen verder vroeg mij laatst of het kleinkind slechthorend is, zij kan het in haar tuin ook verstaan.

Ik vind pratende menen gezellig. Behalve de snerp van 2 huizen verder, maar daar komt ook nooit wat leuks uit.

Verder geniet ik van de zomeravonden en alle gesprekken om me heen.
quote:Moirai schreef op 09 juni 2016 @ 21:20:

Geniet er van Dolfje!

Hier is het best koud buiten.Het is hier nu lekker, wel met een vest aan.
het voordeel van hardpratende buren is dat je iig het gesprek kunt volgen, ik vind het veel erger dat ik ze wel hoor praten, maar niet kan verstaan waarover
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Yasmijn Snap nu ook jouw wakker zijn van 2 dagen geleden en ik duim heel hard mee voor Kane. En huil mee voor Bo

Rosanna, ook voor jou sterkte trouwens.
quote:rosanna08 schreef op 09 juni 2016 @ 21:30:

het voordeel van hardpratende buren is dat je iig het gesprek kunt volgen, ik vind het veel erger dat ik ze wel hoor praten, maar niet kan verstaan waarover Juist
ik heb hier op dit moment alleen een paar vogels die heel hard fluiten en een bovenbuurman die net zijn gitaar er bij pakt
quote:rosanna08 schreef op 09 juni 2016 @ 21:30:

het voordeel van hardpratende buren is dat je iig het gesprek kunt volgen, ik vind het veel erger dat ik ze wel hoor praten, maar niet kan verstaan waarover dat heb ik ook!
quote:BridgetteDubois schreef op 09 juni 2016 @ 21:35:

[...]

dat heb ik ook! is heel menselijk hoor lief Kaasje, niks om voor te blozen
quote:rosanna08 schreef op 09 juni 2016 @ 21:34:

ik heb hier op dit moment alleen een paar vogels die heel hard fluiten en een bovenbuurman die net zijn gitaar er bij pakt Hoop voor je dat het leuk klinkt
Hier is het vooral knallende televisies en blaffende honden.
IMHO
Ik ben blij dat ik niks van m'n buren hoor en lekker naar Jimmy Dean kan luisteren............
Oh dear, how sad, never mind.
Hier zingt de merel z'n avondliedje. We zaten te denken hoe lang die merel dat al doet, op t dak zitten en iedere zomeravond liedje fluiten. Echt al jaaaaren. Man zegt dat kan niet, merels worden vast niet zo oud.

Blijkt dat die vogels 20(!!!) jaar kunnen worden

Gelukkig maar want ik word zo blij en tevreden van die vogel die daar zon mooi concert weg zit te geven dag in dag uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven