Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
donderdag 9 juni 2016 om 17:05
quote:yasmijn schreef op 09 juni 2016 @ 16:53:
Dat is het
Ik heb me zo gehecht aan dat katje in die korte tijd. Hij was bijzonder en zo slim, nog nooit zo'n kat gekend
Duimen jullie mee voor Kane?Natuurlijk was je aan hem gehecht. Jullie hebben zo'n intense tijd met hem doorgebracht! Sterkte en alle duimkracht voor Kane.
Dat is het
Ik heb me zo gehecht aan dat katje in die korte tijd. Hij was bijzonder en zo slim, nog nooit zo'n kat gekend
Duimen jullie mee voor Kane?Natuurlijk was je aan hem gehecht. Jullie hebben zo'n intense tijd met hem doorgebracht! Sterkte en alle duimkracht voor Kane.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 9 juni 2016 om 18:34
Wat vreselijk verdrietig Yas. Ik weet echt even niet wat ik zeggen moet, behalve . En dat ik trots op je ben, je bent de beste poezenmoeder van Twente en wijde omstreken. Ik ga mijn duimen kapot duimen voor Kane, dat arme beest. Nou is ie zijn vriendje ook nog kwijt... maar gelukkig heeft ie jullie nog.
Wat een kutzooi zeg.
Wat een kutzooi zeg.