Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
woensdag 8 juni 2016 om 20:03

vrijdag 10 juni 2016 om 09:02
Ik zit nu weer helemaal in het nieuwe seizoen van Call the Midwife.
Gisteren vond ik vooral aflevering 3 echt heel heftig.
Ging o.a. over homoseksualiteit. Vreselijk dat het relatief zo kort geleden nog zo moeilijk was.
Door het einde van aflevering 1 ging ik google-en en kwam ik achter misstanden met kinderen waar ik niks van wist.
Goed dat ze dat soort dingen aanstippen. Ik vind het echt een fijne serie.
Gisteren vond ik vooral aflevering 3 echt heel heftig.
Ging o.a. over homoseksualiteit. Vreselijk dat het relatief zo kort geleden nog zo moeilijk was.
Door het einde van aflevering 1 ging ik google-en en kwam ik achter misstanden met kinderen waar ik niks van wist.
Goed dat ze dat soort dingen aanstippen. Ik vind het echt een fijne serie.
Stressed is just desserts spelled backwards

zaterdag 11 juni 2016 om 09:37
quote:SchaapjeM schreef op 10 juni 2016 @ 20:13:
Ik wil ook heel graag de nieuwe afleveringen kijken van Call the Midwife, maar ben nu zwanger. Wel/niet doen??? Heb de vorige in mijn kraamtijd gekeken, vond ik ook wel heftig maar wel te doen omdat ik zelf al bevallen was.Ik zou niet weten waarom niet.
Ik wil ook heel graag de nieuwe afleveringen kijken van Call the Midwife, maar ben nu zwanger. Wel/niet doen??? Heb de vorige in mijn kraamtijd gekeken, vond ik ook wel heftig maar wel te doen omdat ik zelf al bevallen was.Ik zou niet weten waarom niet.

zaterdag 11 juni 2016 om 13:11
quote:MonkeyTown schreef op 08 juni 2016 @ 19:21:
[...]
Outlander heb ik mn oudste (12 bijna 13) gekeken, was de jongste al boven. Er was idd een scene (in de kelder) dat we even onze wenkbrauwen op trokken, zal de rest wel alleen kijken ????. Vind de sfeer echt heel mooi neergezet in deze serie.Ja die scene valt nog wel mee, het wordt echt nog wel een stuk heftiger hoor. Je ziet net geen edele delen maar het scheelt weinig en de scenes duren ook vrij lang. Niet even een flits en dan voorbij of zo.
[...]
Outlander heb ik mn oudste (12 bijna 13) gekeken, was de jongste al boven. Er was idd een scene (in de kelder) dat we even onze wenkbrauwen op trokken, zal de rest wel alleen kijken ????. Vind de sfeer echt heel mooi neergezet in deze serie.Ja die scene valt nog wel mee, het wordt echt nog wel een stuk heftiger hoor. Je ziet net geen edele delen maar het scheelt weinig en de scenes duren ook vrij lang. Niet even een flits en dan voorbij of zo.

zaterdag 11 juni 2016 om 13:13
Gisteren de laatste alfleveringen Unbreakable Kimmy Schmidt gekeken. Voor het eerst dat ik blij ben dat ik klaar ben
En begonnen met The Ranch. Voornamelijk om Ashton Kutcher.
http://www.imdb.com/title/tt4998212/
Wel vermakelijk maar de lachband erachter snap ik niet, zo onnodig.
En begonnen met The Ranch. Voornamelijk om Ashton Kutcher.
http://www.imdb.com/title/tt4998212/
Wel vermakelijk maar de lachband erachter snap ik niet, zo onnodig.