Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Goedemorgen!

Loretta is De Mol. Punt.
Man man wat een storm hier, ga nu ff snel boodschappen doen en dan lekker bakkie!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Aaaaah, doe nou eerst een bakkie! Das veel gezelliger! Hier vanmorgen een enorme hagelbui. Echt herfst nu!
Loretta is De Mol. Punt.
Wow het stormt! De pasgeplante mini-boompjes door XanPapa wiebelen flink heen&weer in de tuin.

Grappig genoeg zie ik trouwens wel een hele blauwe lucht en het is gestopt met regenen (of hagelen, maar dat heb ik gemist, want lag lekker in m'n bedje).

Pffff ik voel me beroerd. Geen stem meer over, veel gehoest en een zeer hoofd. Was eigenlijk van plan laatste deel van de trap te schilderen, maar dat stel ik maar even uit .

Pep, ik kan me wel voorstellen dat je daar nog niet aan wil, zo'n brrrrrr -operatie, maar denk dat het ook wel verstandig is dat een limiet gesteld is, want dit houdt maar niet op tenslotte....

En jaaaaaa! De vogeltjes hebben ons versgekochte vogelhuisje ontdekt

*gaat vanmiddag pinda's kopen en die kneuterig rijgen en ophangen*
Peas on earth!
Ik zit er klaar voor hoor...

Doe mij maar een choco.
Hey, kom net op tijd binnenwaaienstormen zie ik!

*grist een muffin mee en spoed zich weg want mot solliesieteren *
Zo, wat ben ik geschrokken net. Moest even een paar boodschapjes doen, en het zag er droog uit, dus dacht dat het wel even kon. Dus Juna en Juno goed ingepakt en naar buiten. Ben ongeveer 100 meter ver gekomen. Toen kwam er zo'n rukwind dat Juna weggeblazen werd, ik kon haar nog net grijpen. En dus met 1 hand kinderwagen vast, andere hand Juna, en toen nog een keer zo'n rukwind en die blies zo Juno een stukje de lucht in, het fietspad op. Moest er met mijn volle gewicht aan hangen om te zorgen dat ik hem kon houden, en ondertussen Juna vast proberen te houden.

Fietsers werden ook omver geblazen, en 1 daarvan kwam dus bijna in botsing met de kinderwagen, kon net op tijd remmen. En kinderwagen bleef nog nét rechtop.

Brrr... ben er nog bibberig van. Heb nog nooit zo'n wind meegemaakt geloof ik, moest zelf moeite doen om overeind te blijven. Ik denk ik dat verder vandaag maar binnen blijf
Lijkt me een strak plan Eow, je kinderen bijna wegwaaien lijkt me inderdaad schrikken.
Ah, meer storm lees ik :-) Stond er echt van te kijken dat het zó hard kan waaien dat mijn (toch wel stevige en zware) kinderwagen zomaar weggeblazen kan worden.....

Maar goed, gelukkig blijft Eowman vanavond thuis. Zou een spooktocht hebben van zijn werk, maar gaat niet door. Zag het al niet zo zitten dat hij met dit weer 's nachts nog moest rijden.

Gaan jullie verder doen vandaag? En wat gaan we eten vanavond?
Nou dat zou echt spoken worden met dit weer. Klinkt wel leuk trouwens.

Ik ga zo even slapen, kind is bij mijn moeder. Weet niet of ik vanavond eet (maag doet nog moeilijk), maar vent en kind krijgen gehaktballen en doperwtjesstamp.
Had jij ook al de snotstok Star? Had ik even gemist geloof ik.
Check NS
Dat is geloof ik het enige wat ik niet heb
Ja gets Eow het is echt verschrikkelijk weer hoor, dan heb je aan je handtassie al genoeg om vast te houden.

Voor de liefhebbers: de pantosties zijn bijna klaar.
Ooooooooo ga ik ook maken.
Lekker Vish, ik schuif aan!

Eow, hartstikke schrikken joh, bijna weggewaaide kinderen. Nu je weer veilig binnen bent en ik me er het plaatje bij voor probeer te stellen, mag ik dan wel een beetje lachen? Soort van funny home video omdat je weet dat eht goed afloopt?

We eten vanavond iets met courgette. Ik moet nog even bedenken wat precies. En verder kom ik vandaag ook de deur niet meer uit.
Loretta is De Mol. Punt.
Gevulde courgettes met gehakt en geraspte kaas.
Bah, wegwaaiende kinderen

Blijf maar lekker binnen Eow!

Wát een weer he.

Ik zit nog in pyjama. Nu zo lekker douchen en dan toch maar even trap verven. Anders zit ik hier ook maar te niksen en me beroerd te voelen.

Vanmiddag toch even de straat oversteken om naar bieb te gaan, in't kader van Lekker Slapen (veel tips over: lees een stukje voor je gaat slapen). Tis dus een kwestie van een lekker vermoeiend boek vinden! Tips?

Ik moet ook nog bedenken wat we gaan eten. Misschien ook gevulde courgette? Is wel lekker inderdaad.
Peas on earth!
Heb al even op je topic gereageerd, Erwtje.

Ja, ik dacht ook al aan gevulde courgette. Waar vul jij ze altijd mee? Eens even wat nieuwe ideetjes opdoen. Of zo even kijken wat ah aanraadt. Ben tegenwoordig echt keukenprinsesserig bezig. Lekker recept opzoeken, laptop op de bar zetten en koken maar! Ideaal!
Loretta is De Mol. Punt.
Lachen mag hoor, het zag er waarschijnlijk ook belachelijk uit Volgende keer maar een touwtje eraan, dan heb ik een soort van ballon . Net scheen de zon hier en was het windstil. En Juna weigert te slapen, iemand zin om haar streng toe te spreken?
JUNA, SLAAPPPPP!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven