Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 juni 2016 om 11:22
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 juni 2016 @ 10:56:
[...]
Lijkt me niet. Ik vermoed dat ze gokt op het strengere ( alhoewel ) modereren.
Ik zie al een paar keer opmerkingen over hoe zwaar een mens het kan hebben op een forum als dit en dan vermoed ik toch een dikke plaat schokbeton hoor.
In plaats van een splinter.
Maar nooit echt zeggen wat men denkt he, dus er kan ook niet op gemodereerd worden.
[...]
Lijkt me niet. Ik vermoed dat ze gokt op het strengere ( alhoewel ) modereren.
Ik zie al een paar keer opmerkingen over hoe zwaar een mens het kan hebben op een forum als dit en dan vermoed ik toch een dikke plaat schokbeton hoor.
In plaats van een splinter.
Maar nooit echt zeggen wat men denkt he, dus er kan ook niet op gemodereerd worden.
zaterdag 11 juni 2016 om 11:30
quote:Very__Cherry schreef op 11 juni 2016 @ 10:29:
Ongelofelijk hoe je als forummer hypocriet kan lopen doen over de nadelige effecten van groepsdruk, terwijl je nog niet zo lang geleden een groep, laten we zeggen de hele Kindvrijen-club, achter de schermen hebt getracht op te stoken elke post van een forummer, laten we zeggen ondergetekende, massaal te staffen, met als doel een permaban.
Als de vos de passie preekt, boer pas op je ganzen.Beige vloerkleed verliest wel haren maar niet dr streken?
Ongelofelijk hoe je als forummer hypocriet kan lopen doen over de nadelige effecten van groepsdruk, terwijl je nog niet zo lang geleden een groep, laten we zeggen de hele Kindvrijen-club, achter de schermen hebt getracht op te stoken elke post van een forummer, laten we zeggen ondergetekende, massaal te staffen, met als doel een permaban.
Als de vos de passie preekt, boer pas op je ganzen.Beige vloerkleed verliest wel haren maar niet dr streken?
zaterdag 11 juni 2016 om 18:29
quote:AllieBrosh schreef op 11 juni 2016 @ 17:25:
Ja, een beetje zielig als twee volwassen mensen dat doen.Misschien beter het heel algemeen houden; wel dat je elkaar in 't echt kent, hebt gemeet, maar de inhoud neutraal houden ........ of alle details.
Ja, een beetje zielig als twee volwassen mensen dat doen.Misschien beter het heel algemeen houden; wel dat je elkaar in 't echt kent, hebt gemeet, maar de inhoud neutraal houden ........ of alle details.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 11 juni 2016 om 20:26
Niet zo ranzig als slierten in je punani http://forum.viva.nl/forum/seks/mysteri ... ges/330045
Slik die kikker!
zaterdag 11 juni 2016 om 20:34
quote:AllieBrosh schreef op 11 juni 2016 @ 20:26:
Niet zo ranzig als slierten in je punani http://forum.viva.nl/forum/seks/mysteri ... s/330045Oh bah, schuift de ossenworst weg.
Niet zo ranzig als slierten in je punani http://forum.viva.nl/forum/seks/mysteri ... s/330045Oh bah, schuift de ossenworst weg.