Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh, jullie soep zonder soep is dan wel weer errug lekker. Even F-elven nu.
Loretta is De Mol. Punt.
Tsss, Kess, en ik vond d'r juist wel leuk En slank
Ik zie je plaatje niet Vishie.

I luf soep maar eet het dus eigenlijk nooit doordat Wuppo het niet eet. Wel soms in het weekend `s middags, bij de lunch of gewoon zomaar, jum!
Jeeeetjeeee doe ik zo mijn best om dat mensch te plakken...
Ik zeg: doe als Erwt (tijdens niet-samen-slaap-nachten):

Men neme:

- 1 paar sokken

- 1 joggingbroek

- 1 tshirt met lange mouwen.

Men kleed zich met bovengenoemde kledingstukken aan. Men stopt Den Onderkant van het t-shirt in Den Joggingbroeck, en men stopt Den Broeckspeijpen in Den Socken.

Men slaapt dan verruckelijck!
Peas on earth!
Ow nu ziet ik wel plaatje. Scheelt Kess ruzie met d`r scherminstellingen

Ik moet zo weg maar heb geen zin
Heb jij Vista Vish?
Wendy komt met een lading kleren, maar als ze niet snel komt krijgt ze klappies.
Kijk nu snap ik het! Dank Vish! Moet je nou eens je hand over haar voeten en enekels leggen, zodat haar benen beginnen bij die legging. Dat is het echt geen potje, die foto!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja Vista
Ik zeg: doe als Pep. Men koopt een waterbed. Of, bij gebrek aan poen, men zoekt een vent met een waterbed. Men zet het waterbed op 38 graden en men slaapt verruckelijck
Waar moet je heen Pep?

Ik zou eigenlijk even de woonkamer moeten opruimen voor Xan komt. Want nu staan de lege theeglazen van gisteravond er nog steeds. Maar als ik die in de keuken zet, moet ik eigenlijk ook de afwasmachine leegruimen. En als ik dat doe, moet ik ook de rest vand e vaat inruimen én de kattenbak schoonmaken én dan ook nog even het aanrecht schoonmaken.

Ik blijf dus maar gewoon zitten
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 21 november 2008 @ 15:13:

Kijk nu snap ik het! Dank Vish! Moet je nou eens je hand over haar voeten en enekels leggen, zodat haar benen beginnen bij die legging. Dat is het echt geen potje, die foto!Whahaha alsof ze staat te pootje baden
Ik zie ook geen kisten, alleen nog stukje been. En F11 doet helegaar niets bij mij.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 november 2008 @ 15:12:

Ik zeg: doe als Erwt (tijdens niet-samen-slaap-nachten):

Men neme:

- 1 paar sokken

- 1 joggingbroek

- 1 tshirt met lange mouwen.

Men kleed zich met bovengenoemde kledingstukken aan. Men stopt Den Onderkant van het t-shirt in Den Joggingbroeck, en men stopt Den Broeckspeijpen in Den Socken.

Men slaapt dan verruckelijck!

Ik had meer zoiets in gedachten. Ik slaap namelijk wel samen en heb een electrische deken, dus deze overvloed is nou ook weer niet nodig.

Loretta is De Mol. Punt.
Overigens is de rest van de kleding iets wat ik zelf zou aantrekken, incl. de kistjes. (zie nu plaatje van Vish wel)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 november 2008 @ 15:14:

Waar moet je heen Pep?

Ik zou eigenlijk even de woonkamer moeten opruimen voor Xan komt. Want nu staan de lege theeglazen van gisteravond er nog steeds. Maar als ik die in de keuken zet, moet ik eigenlijk ook de afwasmachine leegruimen. En als ik dat doe, moet ik ook de rest vand e vaat inruimen én de kattenbak schoonmaken én dan ook nog even het aanrecht schoonmaken.

Ik blijf dus maar gewoon zitten

Great strategy

Ik moet kind gaan halen maar moet eerst via ander durp een 2ehands trommel voor kind ophalen. Dan eerst nog langs echte huis om post op te pikken. Dan kind ophalen, naar m`n moeder (ugh) en dan weer naar huis (in Sjafdorp dus). Geen zin

Wel leuk: moeder past morgen op Wuppo zodat wij weer eens een ouderwetsch avondje voor onszelf hebben!
quote:Vishnu schreef op 21 november 2008 @ 15:14:

Ja VistaDacht het al aan je werkbalkie te zien. Niet onstabiel?
Ik denk dat die het ook maar meteen wordt.
anoniem_13050 wijzigde dit bericht op 21-11-2008 15:19
Reden: ikkennietypuh
% gewijzigd
Loretta is De Mol. Punt.
Jeetje, zoveel aan in bed? Ik heb én geen electrische deken, én geen waterbed én een hele koude slaapkamer, maar ik slaap alleen in een onderbroek en hemdje of nachthemdje met spaghettibandjes. Anders krijg ik het te warm. Eowman daarentegen slaapt ongeveer zoals Erwtje omschrijft
Dat nachthemddingetje is leuk Kess! Bij al mijn voorstellen van warme maar degelijke nachthemden krijg ik een gepijnigde blik
Moet echt gaan, adios!
Ik kijk zo lelijk in mijn slaap! Ja dat weet ik, want dat heeft Don al eens op de gevoelige plaat vastgelegd omdat ik het niet geloofde. Dus zo'n nachthempie compenseert dan weer fijn een beetje, denk je niet?
Loretta is De Mol. Punt.
Dies wel leuk Kess.

Als wij, zoals in niet-hoesstsnotterkuchsnurkperiodes, samenslapen, heb ik eigenlijk nooit iets aan, want heel warm met Kacheltje Xan. Das wel lekker

Ik ben mezelf mentaal aan het voorbereiden op Opruimen.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven