Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met jou Wollie?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 juni 2016 @ 17:30:

[...]

Ook eentje van mij, Oudblond.

Hoe is het met jou, Wollstonecraft?
IMHO
Oh, beterschap Blond. Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent!

En ik wil ook weten hoe het met jou is Woll. Xx
ik ben nog nooit bij Subway geweest
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Houden zo Dolfijntje. Als we heen en terug naar Maman of schoonvader rijden eten we tegen beter weten in af en toe toch langs de snelweg. Bij Den Bosch is er zo'n groot gedoe met o.a. Subway. Ik word al misselijk als ik daar gewoon langs loop. De geur!
Het is zo ver!

Volgend jaar zomer!

Volgende zomer oorlog in Europa

De schuilkelder gaat open!
Leo, ik ging er eigenlijk van uit dat jij al een week aan het graven bent om die kelder van je uit te breiden met een kroeg.

En ook dat de ban van Star een dekmantel is voor het inslaan van grote hoeveelheden coctailglazen, drank en kersjes.

En dat LV nog even gewoon moet doemaren voor ze het beddengoed fris gewassen en vacuümverpakt aan komt leveren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 12 juni 2016 @ 18:43:

Leo, ik ging er eigenlijk van uit dat jij al een week aan het graven bent om die kelder van je uit te breiden met een kroeg.

En ook dat de ban van Star een dekmantel is voor het inslaan van grote hoeveelheden coctailglazen, drank en kersjes.

En dat LV nog even gewoon moet doemaren voor ze het beddengoed fris gewassen en vacuümverpakt aan komt leveren.
Oh hemel, krijg ik LV en man vanavond te logeren of is dat een andere dag?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik woon het dichtstbij Lé denk ik. Doe ik de eerst barcorvee wel. Kan ik het daarna zelf op een zuipen zetten.
Rondje alcohol? Of koffie?

Water voor mij. Brak en misselijk
Ik hou het vandaag bij een glaasje Holy Soda.

Zo een lekkere maaltijdsalade erbij denk ik.
Jij ook Perzikje? De Puss ziekte of een ander beestje dat gezellig is komen logeren?
quote:Eleonora-1 schreef op 12 juni 2016 @ 18:34:

Het is zo ver!

Volgend jaar zomer!

Volgende zomer oorlog in Europa

De schuilkelder gaat open!Yay! Gezellig!
quote:feow schreef op 12 juni 2016 @ 18:43:

Ja, alles klopt maar pas over een jaar he.

Komt van Willem dus dan is het waar.
Wij spaghetti carbonara en een cornetto.
Soepje hier. En geprept: overnight oatmeal. paar eitjes gebakken, now carb pasta met veggies, cloudbread en verse mango.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2016 @ 18:55:

Wij spaghetti carbonara en een cornetto.Jij met je cornetto op zondag
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 12 juni 2016 @ 18:57:

[...]

Jij met je cornetto op zondag

Vinnik lekker. En niet alleen op zondag. Doen we door de week ook vaak. En ik kan de kc wel gebruiken. Ben door alle stress 2 kilo kwijtgeraakt en dat moest zeker niet. Carbonara met spek en kaas en pasta zit ook vol met kc

Als met Kane alles goedgaat heb ik ze er eind volgende week wel weer bij.
Ck-technisch had ik pasta met roomsaus, zalm en broccoli gemaakt: Ovenschotel overstrooid met veeeel kaas. Maar na 2 happen was ik alweer klaar, gewoon vol. Man zit aan portie 2.
Wij hadden Turkse pizza met lekker veel salade, zelfgemaakte knoflooksaus en hete tomatenherrie.
Leo hoe maak je hete tomatenherrie?
Ik heb nog nooit gehoord van tomatenherrie
varkenshaassate van de AH, maar ik vond hem niet lekker. Die van de Jumbo is veel lekkerder
die cloudbread lijkt me wel lekker Hats, eet je die echt ipv brood?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven