Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2016 @ 19:21:

Ik heb nog nooit gehoord van tomatenherrie Dan luister je niet goed, langs de fruitschaal!
Alle reacties Link kopieren
Yas, ik ook niet, maar het klinkt zo mooi: alsof het tijdens een luidruchtig feestje met vrienden geserveerd wordt en zeer sfeerverhogend is
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
en nu ben ik dus misselijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Oudblond schreef op 12 juni 2016 @ 19:19:

Leo hoe maak je hete tomatenherrie?

Dat is een heel heet goedje uit een plastic fles.

Een soort hele vloeibare sambal en dan echt superheet.
quote:Eleonora-1 schreef op 12 juni 2016 @ 19:24:

[...]

Een soort hele vloeibare sambal en dan echt superheet. nah dat stelt teleur hoor
die sirachidinges of zo?
quote:Oudblond schreef op 12 juni 2016 @ 17:25:

Puss en de vieze kater.... Ik zou er wel een vertelseltje over kunnen verzinnen

Lamlendig lijf. En blaasontsteking. Bleh. Ik ben het zat met al het geziek en gezorg.
quote:fietsie schreef op 12 juni 2016 @ 19:23:

[...]

Dan luister je niet goed, langs de fruitschaal!
Dat lieve stammers. Met mij gaat het wel goed. Begin werk een beetje los te laten, al zal ik wel blij zijn als ik mijn leidinggevende heb gesproken. Mijn energie gaat erg op en af, dus ik probeer daar maar een beetje in mee te gaan. Ben ook veel bezig met "dingetjes" in huis, even bezig zijn en uit mijn hoofd komen.

Ik heb een tosti met tomaten en kaas gegeten en een grote salade met sla en basilium van eigen balkon. En een hoop andere groenten van appie.
Dank je Fietsie. Is je actie-virus een beetje gekalmeerd? Zo niet ben je meer dan welkom om hier wat te huishouden want dat is nodig (maar doe ik lekker puh niet).
Plak eens een plaatje. Ik hou van heel heet.

[...]

Een soort hele vloeibare sambal en dan echt superheet.Shriracha ofzo?

Dit is heeeeeeel heet.
quote:rosanna08 schreef op 12 juni 2016 @ 19:22:

die cloudbread lijkt me wel lekker Hats, eet je die echt ipv brood?

Ik eet amper brood. Dit soort dingen maak ik soms.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Het begin van loslaten Wollie, fijn om lezen. En na het gesprek met je leidinggevende lukt dat waarschijnlijk veel beter. Uit je hoofd raken is vaak moeilijk. Goed dat je het 'ziet'.

Ik had liever jouw avondeten voor mijn neus gehad dan het mijne! Straks maar een tweede poging - met tosti en groenten - wagen.

[...]

Een soort hele vloeibare sambal en dan echt superheet.Sriracha! Lekker!!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 juni 2016 @ 19:29:

[afbeelding]

Dit is heeeeeeel heet.Die wil ik! Haal je die bij de toko of AH?
quote:Oudblond schreef op 12 juni 2016 @ 19:30:

Het begin van loslaten Wollie, fijn om lezen. En na het gesprek met je leidinggevende lukt dat waarschijnlijk veel beter. Uit je hoofd raken is vaak moeilijk. Goed dat je het 'ziet'.

Ik had liever jouw avondeten voor mijn neus gehad dan het mijne! Straks maar een tweede poging - met tosti en groenten - wagen.Lieve blond, ik wou dat ik je een beetje eetlust kon geven, zodat je genoeg kunt eten om alle stress en zorgen aan te kunnen.
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2016 @ 19:33:

[...]

Die wil ik! Haal je die bij de toko of AH?Ik bij de toko.
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2016 @ 19:33:

[...]

Die wil ik! Haal je die bij de toko of AH?Ik heb hem gekocht bij de Amazing Oriental, een aziatische supermarkt. Die zit op meer plekken in Nederland. Maar misschien is het ook wel bij de gewone toko te koop. Het is volgens mij Thais. Je hoeft er echt maar een paar druppeltjes van te gebruiken.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 juni 2016 @ 19:29:

[afbeelding]

Dit is heeeeeeel heet.

Die dus.

Hete herrie voor overal op.

Ook op de Turkse pizza.

Een streepje voor je 'm oprolt.

Heerlijk.
quote:Oudblond schreef op 12 juni 2016 @ 19:28:

Dank je Fietsie. Is je actie-virus een beetje gekalmeerd? Zo niet ben je meer dan welkom om hier wat te huishouden want dat is nodig (maar doe ik lekker puh niet).Ja hoor, ik heb het los gelaten en ben lekker naar zus gegaan om samen wat campings te zoeken voor een familie dingetje in augustus. Is goed gelukt en nu de plannen gedeeld met de rest van de familie. Daarna heel simpel gekookt, niet echt Fietsie waardig, maar het smaakte goed. Morgen verder met het huishouden, kom net alleen tot de schrikbarende ontdekking dat Fietsieman een dag vrij heeft omdat hij vrijdag moest werken. De ervaring leert dat huishouden dan niet zo snel gaat. Fietsieman wilde ineens, omdat ik echt wil huishouden, misschien dan maar vouwwagen halen om wat klusjes te doen, maar de verloopstekker om de vouwwagen op de auto aan te sluiten is per vergissing met mijn ouders op vakantie gegaan. Wat stomme praktische probleempjes maar die lossen zich vanzelf wel weer op.
Al eerder gezegd maar sriracha is ook lekker in de soep en ook een beetje door mayonaise voor bij bbq.
Appie.
Ik ga op zoek naar die saus.

Wat een zwarte dag voor alle homomensen in de wereld en vooral in Orlando. Afschuwelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven