Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 12 juni 2016 om 20:31
quote:hatsetats schreef op 12 juni 2016 @ 16:52:
Ik zou toch zo graag jet topic 'wie zou je ontzettend graag willen missen op het forum' openen.Er heeft toch pas iemand een poging gedaan?
Ik zou toch zo graag jet topic 'wie zou je ontzettend graag willen missen op het forum' openen.Er heeft toch pas iemand een poging gedaan?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 12 juni 2016 om 20:39
quote:hatsetats schreef op 12 juni 2016 @ 16:52:
Ik zou toch zo graag jet topic 'wie zou je ontzettend graag willen missen op het forum' openen.Ja!
Zo stom dat irritante forummers elkaar vertellen dat ze de ander leuk vinden. Zoek een ander forum! Ik heb ooit op een forum gezeten dat wel wat zou kunnen zijn, maar ik kan ff de naam niet meer bedenken...
Ik zou toch zo graag jet topic 'wie zou je ontzettend graag willen missen op het forum' openen.Ja!
Zo stom dat irritante forummers elkaar vertellen dat ze de ander leuk vinden. Zoek een ander forum! Ik heb ooit op een forum gezeten dat wel wat zou kunnen zijn, maar ik kan ff de naam niet meer bedenken...
zondag 12 juni 2016 om 21:15
Wat betreft de poezenavatar van @Mikadoos; @Louise1 heeft er ook 1; ik haal ze dus nog wel eens door elkaar.
Bij De Nel Veerkamp avatar was dat 'probleem' niet.
Bij De Nel Veerkamp avatar was dat 'probleem' niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 12 juni 2016 om 21:27
zondag 12 juni 2016 om 21:37
quote:Franjestaart schreef op 12 juni 2016 @ 21:19:
[...]
Jaaa koste me een week!Wat een kolder! Als men niet wil dat je bepaalde soort topics opent, oké. Maar er een weekban aan koppelen vind ik belachelijk! Of had je al meer uitgevreten?
[...]
Jaaa koste me een week!Wat een kolder! Als men niet wil dat je bepaalde soort topics opent, oké. Maar er een weekban aan koppelen vind ik belachelijk! Of had je al meer uitgevreten?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 12 juni 2016 om 21:40
zondag 12 juni 2016 om 21:46
quote:Mikadoos schreef op 12 juni 2016 @ 21:33:
[...]
Nel is zo weer terug als 't moet
Ze had wel wat maar hoef je voor mij niet te doen hoor.
Tenzij Nel hier op aarde nog wat recht te zetten heeft.
[...]
Nel is zo weer terug als 't moet
Ze had wel wat maar hoef je voor mij niet te doen hoor.
Tenzij Nel hier op aarde nog wat recht te zetten heeft.
zondag 12 juni 2016 om 21:58
quote:Marana_ schreef op 12 juni 2016 @ 20:39:
[...]
Ja!
Zo stom dat irritante forummers elkaar vertellen dat ze de ander leuk vinden. Zoek een ander forum! Ik heb ooit op een forum gezeten dat wel wat zou kunnen zijn, maar ik kan ff de naam niet meer bedenken...Dat vind jij, dat ze irritant zijn.
[...]
Ja!
Zo stom dat irritante forummers elkaar vertellen dat ze de ander leuk vinden. Zoek een ander forum! Ik heb ooit op een forum gezeten dat wel wat zou kunnen zijn, maar ik kan ff de naam niet meer bedenken...Dat vind jij, dat ze irritant zijn.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 12 juni 2016 om 22:10
quote:Alixane schreef op 12 juni 2016 @ 21:37:
[...]
Wat een kolder! Als men niet wil dat je bepaalde soort topics opent, oké. Maar er een weekban aan koppelen vind ik belachelijk! Of had je al meer uitgevreten?
Tuurlijk;)
Maar dan nog was die ban best flauw. Want het was onder het mom "je mag niet over andere forummers een topic openen", maar er is wel een "wie mis je.."
[...]
Wat een kolder! Als men niet wil dat je bepaalde soort topics opent, oké. Maar er een weekban aan koppelen vind ik belachelijk! Of had je al meer uitgevreten?
Tuurlijk;)
Maar dan nog was die ban best flauw. Want het was onder het mom "je mag niet over andere forummers een topic openen", maar er is wel een "wie mis je.."