Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zondag 12 juni 2016 om 19:47
Fietsie dat klinkt leuk allemaal. Hier is man morgen ook vrij, ik hoop te gaan werken en hem het huishouden te laten doen En hij heeft beloofd om morgen een nieuw lappie voor me uit te zoeken. Waar mijn oog op viel vindt hij geen goed plan en dusss... mag hij het regelen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 12 juni 2016 om 20:06
zondag 12 juni 2016 om 20:36
quote:Oudblond schreef op 12 juni 2016 @ 20:06:
Het is nog veel erger dan ik eerder op het journaal zag: 50 doden en nog heel veel mensen in kritieke toestand. En opgedragen aan IS, maar uitgevoerd uit pure homohaat. Niet te begrijpen, niet te bevatten.Oh wat vreselijk weer. Uit naam van welke god dan ook wordt andere mensen zo veel leed aangedaan. Kan religie niet worden afgeschaft?
Het is nog veel erger dan ik eerder op het journaal zag: 50 doden en nog heel veel mensen in kritieke toestand. En opgedragen aan IS, maar uitgevoerd uit pure homohaat. Niet te begrijpen, niet te bevatten.Oh wat vreselijk weer. Uit naam van welke god dan ook wordt andere mensen zo veel leed aangedaan. Kan religie niet worden afgeschaft?
zondag 12 juni 2016 om 20:37
quote:Oudblond schreef op 12 juni 2016 @ 19:47:
Fietsie dat klinkt leuk allemaal. Hier is man morgen ook vrij, ik hoop te gaan werken en hem het huishouden te laten doen En hij heeft beloofd om morgen een nieuw lappie voor me uit te zoeken. Waar mijn oog op viel vindt hij geen goed plan en dusss... mag hij het regelen.Dat doe je goed!
Fietsie dat klinkt leuk allemaal. Hier is man morgen ook vrij, ik hoop te gaan werken en hem het huishouden te laten doen En hij heeft beloofd om morgen een nieuw lappie voor me uit te zoeken. Waar mijn oog op viel vindt hij geen goed plan en dusss... mag hij het regelen.Dat doe je goed!
zondag 12 juni 2016 om 20:47
zondag 12 juni 2016 om 20:57
zondag 12 juni 2016 om 21:25
zondag 12 juni 2016 om 21:37
quote:Dreamer schreef op 12 juni 2016 @ 21:25:
[...]
Hee!
Verder verschrikkelijk Orlando
Zo erg als mensen niet gewoon van anderen mogen houden, gewoon, omdat ze die persoon speciaal vinden.
[afbeelding]thx, die is heel mooi als profielfoto voor mijn fb
[...]
Hee!
Verder verschrikkelijk Orlando
Zo erg als mensen niet gewoon van anderen mogen houden, gewoon, omdat ze die persoon speciaal vinden.
[afbeelding]thx, die is heel mooi als profielfoto voor mijn fb
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best