Leukste momenten op bruiloften
zondag 12 juni 2016 om 20:53
quote:Orangetree schreef op 12 juni 2016 @ 20:45:
Pas als het feest begint. De rest (het officiële gedeelte) heb ik echt niks mee en vind ik altijd gruwelijk te lang duren. Ik vind ook bijna alle bruidjes op elkaar lijken.
Ik kijk regelmatig Say yes to the dress op TLC. Stuk voor stuk strapless, een sweetheart neckline en een form fitted mermaid model "to show my curves"
Pas als het feest begint. De rest (het officiële gedeelte) heb ik echt niks mee en vind ik altijd gruwelijk te lang duren. Ik vind ook bijna alle bruidjes op elkaar lijken.
Ik kijk regelmatig Say yes to the dress op TLC. Stuk voor stuk strapless, een sweetheart neckline en een form fitted mermaid model "to show my curves"
zondag 12 juni 2016 om 20:54
zondag 12 juni 2016 om 20:57
quote:MonicaG schreef op 12 juni 2016 @ 20:54:
[...]
Zal voor de bruid ook nogal genant geweest zijn
Vooral omdat vader af en toe twijfelde op Pietje nu voor of na Jantje kwam ofdat ze na Jantje terug iets met Pietje was begonnen .
Diezelfde bruidegom gaf overigens een speech die begon met de woorden "Jullie zullen mij wel gek verklaren dat ik trouw ..."
Hij had altijd gezworen aan al zijn vrienden nooit te trouwen. (Zij had hem gevraagd.)
[...]
Vooral omdat vader af en toe twijfelde op Pietje nu voor of na Jantje kwam ofdat ze na Jantje terug iets met Pietje was begonnen .
Diezelfde bruidegom gaf overigens een speech die begon met de woorden "Jullie zullen mij wel gek verklaren dat ik trouw ..."
Hij had altijd gezworen aan al zijn vrienden nooit te trouwen. (Zij had hem gevraagd.)
zondag 12 juni 2016 om 21:00
quote:MonicaG schreef op 12 juni 2016 @ 20:54:
[...]
Daar heb ik nog wel een leuke over, gênant.
Mijn pa was ooit bij een huwelijksvoltrekking hier in het stadhuis. De ceremonie was reeds aan de gang. Toen de bruidegom ja moest zeggen bleef het even stil en toen zei hij: ik heb me toch bedacht en hij stoof de zaal uit.
Tot een bruiloftsfeest is het uiteraard niet meer gekomen.
[...]
Mijn pa was ooit bij een huwelijksvoltrekking hier in het stadhuis. De ceremonie was reeds aan de gang. Toen de bruidegom ja moest zeggen bleef het even stil en toen zei hij: ik heb me toch bedacht en hij stoof de zaal uit.
zondag 12 juni 2016 om 21:02
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2016 @ 21:00:
[...]
Gezellig als je dan de klaarstaande zaal (met eten en al) mag afbellen .
Om over een eventuele huwelijksreis maar te zwijgen.
Maar het spaart alvast wel een echtscheiding uit.
[...]
Gezellig als je dan de klaarstaande zaal (met eten en al) mag afbellen .
Om over een eventuele huwelijksreis maar te zwijgen.
Maar het spaart alvast wel een echtscheiding uit.
zondag 12 juni 2016 om 21:07
zondag 12 juni 2016 om 21:15
quote:prik schreef op 12 juni 2016 @ 21:13:
Volgens mij kan dit topic naadloos worden samengevoegd met afschuwelijke bruiloften en andere partijen
Ik probeer net op mijn woorden (lees: typende vingers) te letten dat ik niet te veel horror-verhalen typ .
Maar wat voor de één afschuwelijk is, is voor de andere leuk.
Volgens mij kan dit topic naadloos worden samengevoegd met afschuwelijke bruiloften en andere partijen
Ik probeer net op mijn woorden (lees: typende vingers) te letten dat ik niet te veel horror-verhalen typ .
zondag 12 juni 2016 om 21:30
quote:Mietrot schreef op 12 juni 2016 @ 21:15:
Je kunt allebei doen. Als je familie heel graag stukjes doet, organiseer dan op een andere dag een stukjesavond. Of als je dansliefhebbers en oma's hebt, regel 2 zaaltjes.
De belangrijke regel: organiseer een feest voor je gasten, niet voor jezelf.
Je kunt allebei doen. Als je familie heel graag stukjes doet, organiseer dan op een andere dag een stukjesavond. Of als je dansliefhebbers en oma's hebt, regel 2 zaaltjes.
De belangrijke regel: organiseer een feest voor je gasten, niet voor jezelf.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
zondag 12 juni 2016 om 21:37
Ik vind het altijd het leukst als er iets gebeurt dat niet helemaal volgens de planning is, en het met humor gepareerd wordt. Op mijn eigen bruiloft liep mijn vader met camera over een heel hard krakend stukje vloer op een cruciaal moment in de ceremonie, reden man en ik met een gammele oude huurauto weg zodat een bejaarde tante niet zou verdwalen en chic met de trouwauto op de juiste plek kon worden afgeleverd, en vloog de slagroom over onszelf en onze gasten heen toen we bruidstaart per ongeluk aansneden terwijl de boot net op de wind draaide
zondag 12 juni 2016 om 22:03
quote:Lapflop schreef op 12 juni 2016 @ 22:01:
Ik vind overigens de sullige stukjes wel leuk, want ze zijn vaak met heel veel liefde gemaakt. Ik vind het ontroerend om te zien hoe ouders en andere familie over hun kinderen praten.Maar ze zijn even vaak verschrikkelijk langdradig en enkel interessant voor de 'harde kern', en niet het gros van de gasten. Ik ben meestal bij dat ze gedaan zijn, zeker als 'grappig' moeten zijn.
Ik vind overigens de sullige stukjes wel leuk, want ze zijn vaak met heel veel liefde gemaakt. Ik vind het ontroerend om te zien hoe ouders en andere familie over hun kinderen praten.Maar ze zijn even vaak verschrikkelijk langdradig en enkel interessant voor de 'harde kern', en niet het gros van de gasten. Ik ben meestal bij dat ze gedaan zijn, zeker als 'grappig' moeten zijn.
zondag 12 juni 2016 om 22:12
quote:nephthys schreef op 12 juni 2016 @ 22:03:
[...]
Maar ze zijn even vaak verschrikkelijk langdradig en enkel interessant voor de 'harde kern', en niet het gros van de gasten. Ik ben meestal bij dat ze gedaan zijn, zeker als 'grappig' moeten zijn.
Daar ben ik het een mini beetje mee eens. Maar daarom verwacht ik dus ook niet dat een stukje is om mij te vermaken, maar wel het bruidspaar. Als ik die zie genieten ook al snap ik alle inside jokes niet vind ik het toch leuk.
Ja er zijn natuurlijk grenzen...
[...]
Maar ze zijn even vaak verschrikkelijk langdradig en enkel interessant voor de 'harde kern', en niet het gros van de gasten. Ik ben meestal bij dat ze gedaan zijn, zeker als 'grappig' moeten zijn.
Daar ben ik het een mini beetje mee eens. Maar daarom verwacht ik dus ook niet dat een stukje is om mij te vermaken, maar wel het bruidspaar. Als ik die zie genieten ook al snap ik alle inside jokes niet vind ik het toch leuk.
Ja er zijn natuurlijk grenzen...
zondag 12 juni 2016 om 22:45
Mijn allermooiste en dierbaarste moment van mijn bruiloft was toen ik ineens mijn 94 jarige oma door mijn ouders ondersteund binnen zag komen lopen voor het diner en rest van de avond.
Ik ben oma huilend in de armen gevallen en heb haar bijna de hele avond niet meer alleen gelaten. Oma was dus al oud en niet echt gezond meer. Dat oma er was betekende heel veel voor mij. En oma heeft genoten die avond.
3 maanden later hebben we helaas afscheid van haar moeten nemen. Ik mis haar nog steeds.
Ik ben oma huilend in de armen gevallen en heb haar bijna de hele avond niet meer alleen gelaten. Oma was dus al oud en niet echt gezond meer. Dat oma er was betekende heel veel voor mij. En oma heeft genoten die avond.
3 maanden later hebben we helaas afscheid van haar moeten nemen. Ik mis haar nog steeds.