Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zondag 12 juni 2016 om 21:53
zondag 12 juni 2016 om 22:11
zondag 12 juni 2016 om 23:06
Mooi plaatje, dreamer. Ik wil ook zoiets maar dan anders, vind het zo erg. Misschien juist omdat gays zo hard moeten knokken om dezelfde rechten te krijgen, en ze daarbij steeds de liefde die ze voor elkaar voelen voorop stellen.
Wat is het mega-druk op het forum. Ik kijk altijd naar de lijst actieve onderwerpen, als er onderaan de pagina reacties staan van ongeveer 40 minuten geleden, is het druk, nu staan er reacties van 20 minuten geleden onderaan de pagina, dus imo mega-druk. Misschien omdat de examens zijn afgelopen?
Wat is het mega-druk op het forum. Ik kijk altijd naar de lijst actieve onderwerpen, als er onderaan de pagina reacties staan van ongeveer 40 minuten geleden, is het druk, nu staan er reacties van 20 minuten geleden onderaan de pagina, dus imo mega-druk. Misschien omdat de examens zijn afgelopen?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
zondag 12 juni 2016 om 23:17
zondag 12 juni 2016 om 23:22
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2016 @ 23:20:
Praat mij ook maar niet over die woorden. Maak het SMART. Ik krijg er de zenuwen van. Ook van LEAN.Ik heb er 2 volle dagen lang over geschreven. Ik ben er zo klaar mee, maar helaas moet het nog een keer of 1000.
Praat mij ook maar niet over die woorden. Maak het SMART. Ik krijg er de zenuwen van. Ook van LEAN.Ik heb er 2 volle dagen lang over geschreven. Ik ben er zo klaar mee, maar helaas moet het nog een keer of 1000.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
maandag 13 juni 2016 om 06:48
quote:Moirai schreef op 12 juni 2016 @ 23:17:
Ik kan de woorden reflectie, starr en smart niet neer horen of zien.
De hele wereld is de afgelopen dagen aan me voorbij gegaan. Orlando heb ik nog wel half meegekregen. Heel erg.
Snap ik helemaal.
Echt woorden waar je een kotssmiley bij zou willen plaatsen.
Ik kan de woorden reflectie, starr en smart niet neer horen of zien.
De hele wereld is de afgelopen dagen aan me voorbij gegaan. Orlando heb ik nog wel half meegekregen. Heel erg.
Snap ik helemaal.
Echt woorden waar je een kotssmiley bij zou willen plaatsen.
maandag 13 juni 2016 om 07:30
Morning.
Ik ben geschokt over hoe weinig aandacht er voor Orlando is.
Misschien heb ik de live verslaggeving en 'breaking news'! berichten gisteren op tv gemist?
De grootste schietpartij door 1 persoon ooit!
50 doden in een klap.
En ik zie maar heel weinig op tv.
Vanmorgen uitgebreid aandacht voor voetbal in het nieuws en een bomenklimwedstrijd in Polen.
Ik snap het niet.
Amerikanen zijn toch onze homies?
Toen MJ overleed was dat de gehele dag nieuws. Breaking.
Nu zijn er door een IS haataanslag 50 mensen gedood in een land waar we normaal gesproken alles wat er gebeurd live verslaan en dan is het bijna stil.
Zelfs de aardsracisten hier heb ik nog geen topic vol zien posten zoals toen met Parijs.
En dan gaat het hier ook nog om een groep die al zo vaak doelwit is van geweld en agressie.
Zelfs op Facebook is het qua solidariteitsbetuigingen, rustig.
Ik snap er niks van.
Ik ben geschokt over hoe weinig aandacht er voor Orlando is.
Misschien heb ik de live verslaggeving en 'breaking news'! berichten gisteren op tv gemist?
De grootste schietpartij door 1 persoon ooit!
50 doden in een klap.
En ik zie maar heel weinig op tv.
Vanmorgen uitgebreid aandacht voor voetbal in het nieuws en een bomenklimwedstrijd in Polen.
Ik snap het niet.
Amerikanen zijn toch onze homies?
Toen MJ overleed was dat de gehele dag nieuws. Breaking.
Nu zijn er door een IS haataanslag 50 mensen gedood in een land waar we normaal gesproken alles wat er gebeurd live verslaan en dan is het bijna stil.
Zelfs de aardsracisten hier heb ik nog geen topic vol zien posten zoals toen met Parijs.
En dan gaat het hier ook nog om een groep die al zo vaak doelwit is van geweld en agressie.
Zelfs op Facebook is het qua solidariteitsbetuigingen, rustig.
Ik snap er niks van.
maandag 13 juni 2016 om 07:48
Same here, Leo! Ik ben flabergasted. De grootste massamoord aller tijden en iedereen doet net of er niks gebeurd is! Ik heb mijn facebookavatar aangepast maar zie bijna niemand die dat doet. Ik zag wel dat iemand de mijne al gepikt had. Mooi. Zou dat nou echt komen omdat het om de gay community gaat? Ik durf het bijna niet te zeggen maar als het geen homo's waren geweest, dan denk ik niet dat het zo was gegaan eigenlijk.
Zelfs niemand op facebook die het erover heeft. Mijn post daar erover met regenbogen en mijn respect betuigingen, is nog niet 1 keer geliked! Okee misschien moet ik even wachten. Maar als die niet wordt geliked, ga ik ernstige twijfels hebben over de naastenliefde van mijn facebookvrienden.
Zelfs niemand op facebook die het erover heeft. Mijn post daar erover met regenbogen en mijn respect betuigingen, is nog niet 1 keer geliked! Okee misschien moet ik even wachten. Maar als die niet wordt geliked, ga ik ernstige twijfels hebben over de naastenliefde van mijn facebookvrienden.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
maandag 13 juni 2016 om 07:54
Ik krijg vandaag de uitslag van mijn bloedonderzoek trouwens maar ik ben emotioneel meer bezig met Orlando nu. Zo erg, die mensen moeten twee barrieres overkomen naar de samenleving toe, eerst zelf accepteren dat je homo bent, wat al zwaar is, en dan moet je ook nog knokken om een relatie te mogen hebben met diegene waar je van houdt.
En dan zijn er ook nog mensen die geweld gebruiken tegen je omdat je bent wie je bent. Afschuwelijk. Kan me er niks bij voorstellen hoe dat voelt als hetero en geaccepteerd mens, ik mag zijn wie ik ben zonder dat iemand me ervoor af komt schieten. Ik kan zoenen op straat zonder dat iemand daar een moordaanslag voor bedenkt. Arme ouders van de dader, dat lijkt me nog meer de hel eigenlijk.
En dan zijn er ook nog mensen die geweld gebruiken tegen je omdat je bent wie je bent. Afschuwelijk. Kan me er niks bij voorstellen hoe dat voelt als hetero en geaccepteerd mens, ik mag zijn wie ik ben zonder dat iemand me ervoor af komt schieten. Ik kan zoenen op straat zonder dat iemand daar een moordaanslag voor bedenkt. Arme ouders van de dader, dat lijkt me nog meer de hel eigenlijk.