Altijd maar blaren.
zondag 22 mei 2016 om 13:22
Afgelopen zomer heb ik nieuwe hoge all stars gekocht. Ik draag ze niet, want ik krijg er blaren door (zijn wel de goede maat).
Ik heb dacht echt bij elk paar nieuwe schoenen, van Doc Martens tot All Stars tot teenslippers tot teva's tot stiletto's,
Eenmaal door het bloed heen ingelopen geen last meer, tot ik ze een paar weken niet gedragen heb, dan begint het weer van voor af aan.
Hoe komt dit en kan ik er iets aan doen.
Nieuwe schoenen kopen is zo niet leuk en dragen al helemaal niet
Ik heb dacht echt bij elk paar nieuwe schoenen, van Doc Martens tot All Stars tot teenslippers tot teva's tot stiletto's,
Eenmaal door het bloed heen ingelopen geen last meer, tot ik ze een paar weken niet gedragen heb, dan begint het weer van voor af aan.
Hoe komt dit en kan ik er iets aan doen.
Nieuwe schoenen kopen is zo niet leuk en dragen al helemaal niet
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
dinsdag 24 mei 2016 om 09:35
Ik had het ook, tot ik panty-sokjes ging dragen. Bij de action, van die dingen die alleen om je voet zitten. Het is nogal ouderwets, ja, maar je ziet er toch niks van. Ik heb ze met glitters. Nu krijg ik alleen nog blaren bovenop mijn tenen soms.
Volgens mij is het de wrijving gewoon. En ik denk dat het helpt, om iets glijdends in je schoen te hebben, zoals die sokjes. Die zijn van pantystof en dat glibbert en glijdt makkelijker. Dan heb je niet zoveel wrijving meer. Je hebt ook siliconenwax voor je voeten, daar worden ze ook glibberiger van en dan heb je minder kans op blaren.
Maar je kunt ook in de winter je huid wat sterker maken, door slippers of clogs te dragen, binnenshuis. Ik loop altijd op blote voeten of sokken, daar word je huid een mietje van. Regenlaarzen krijg ik nooit blaren in, die zijn ook glad van binnen. Ik vind, maak alle schoenen glad van binnen, misschien helpt dat, want ik heb het ook aaaaaltijd, als ik er niet aan denk om maatregelen te nemen van tevoren.
Volgens mij is het de wrijving gewoon. En ik denk dat het helpt, om iets glijdends in je schoen te hebben, zoals die sokjes. Die zijn van pantystof en dat glibbert en glijdt makkelijker. Dan heb je niet zoveel wrijving meer. Je hebt ook siliconenwax voor je voeten, daar worden ze ook glibberiger van en dan heb je minder kans op blaren.
Maar je kunt ook in de winter je huid wat sterker maken, door slippers of clogs te dragen, binnenshuis. Ik loop altijd op blote voeten of sokken, daar word je huid een mietje van. Regenlaarzen krijg ik nooit blaren in, die zijn ook glad van binnen. Ik vind, maak alle schoenen glad van binnen, misschien helpt dat, want ik heb het ook aaaaaltijd, als ik er niet aan denk om maatregelen te nemen van tevoren.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
maandag 13 juni 2016 om 14:39
heb ook altijd last van baren vorig jaar de xsensible strechwalker gekocht en hiermee geen blaren
enige nadeel ze zijn heel duur .
ga met andere schoenen de papierentape ook een proberen helaas werkt gewone tape bij mij niet
ja ik kan er verder mee lopen als zonder tape maar uiteindelijk nog blaren.
enige nadeel ze zijn heel duur .
ga met andere schoenen de papierentape ook een proberen helaas werkt gewone tape bij mij niet
ja ik kan er verder mee lopen als zonder tape maar uiteindelijk nog blaren.
het is zoals het is,daar moet je het mee doen
maandag 13 juni 2016 om 16:07
Ik draag van die Links/Rechts running sokken van de Bever of Perry Sport. Goeie sokken dragen helpt echt enorm! Deze hebben ook geen voelbare naden, dus geen nare randjes waardoor de huid van je tenen geïrriteerd raakt. Sok sluit goed aan om mijn voed en is bij de hiel enzo verstevigd, dus meer bescherming tegen wrijving/blaren.