Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
maandag 13 juni 2016 om 17:08
quote:yasmijn schreef op 13 juni 2016 @ 15:34:
[...]
Ik wil het gewoon weer zoals het vroeger was, zonder al die hipster dingen.
Inloggen met Facebook, hoe komen ze erop
En taggen en liken. Mesjogge suggesties.
Het is al bewezen dat taggen niet werkt.
Wel veel lol om gehad
[...]
Ik wil het gewoon weer zoals het vroeger was, zonder al die hipster dingen.
Inloggen met Facebook, hoe komen ze erop
En taggen en liken. Mesjogge suggesties.
Het is al bewezen dat taggen niet werkt.
Wel veel lol om gehad
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
maandag 13 juni 2016 om 18:17
maandag 13 juni 2016 om 18:36
quote:BridgetteDubois schreef op 13 juni 2016 @ 15:57:
[...]
Mij niet gezien.
Ik schrijf hier ook dingen waarvan ik niet wil dat mijn familie het kan lezen. Tenminste niet aan mijn naam gekoppelt. Als ik herkenbaar zou zijn zou ik echt niet meer zoveel delen.Mm daar zeg je wel iets ja. Maar goed, ze doen het zichzelf aan als ze over mijn sexleven willen lezen. Ik hoef het niet te weten van hen iig.
[...]
Mij niet gezien.
Ik schrijf hier ook dingen waarvan ik niet wil dat mijn familie het kan lezen. Tenminste niet aan mijn naam gekoppelt. Als ik herkenbaar zou zijn zou ik echt niet meer zoveel delen.Mm daar zeg je wel iets ja. Maar goed, ze doen het zichzelf aan als ze over mijn sexleven willen lezen. Ik hoef het niet te weten van hen iig.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
maandag 13 juni 2016 om 18:37
maandag 13 juni 2016 om 19:42
maandag 13 juni 2016 om 20:11
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 juni 2016 @ 19:46:
[...]
Nierbekken?Ik hoop het niet. Gisteren duidelijk blaasontsteking. Heel veel water gedronken en gerust. Vandaag drukkend gevoel in mijn onderbuik en pijnscheuten in de lage rug. Intussen ook verhoging. Maar ja, mijn lijf is niet het gezondste natuurlijk dus dat kan ook een andere oorzaak zoals reuma hebben.
[...]
Nierbekken?Ik hoop het niet. Gisteren duidelijk blaasontsteking. Heel veel water gedronken en gerust. Vandaag drukkend gevoel in mijn onderbuik en pijnscheuten in de lage rug. Intussen ook verhoging. Maar ja, mijn lijf is niet het gezondste natuurlijk dus dat kan ook een andere oorzaak zoals reuma hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 13 juni 2016 om 20:12
maandag 13 juni 2016 om 20:17
quote:Sapsorrow schreef op 13 juni 2016 @ 18:36:
[...]
Mm daar zeg je wel iets ja. Maar goed, ze doen het zichzelf aan als ze over mijn sexleven willen lezen. Ik hoef het niet te weten van hen iig.Nou ik kan hier ook mijn frustraties en ergernissen over familiedingen kwijt. Ik denk zomaar dat als ze lezen dat ik het over hen heb, er gedoe ontstaat...
[...]
Mm daar zeg je wel iets ja. Maar goed, ze doen het zichzelf aan als ze over mijn sexleven willen lezen. Ik hoef het niet te weten van hen iig.Nou ik kan hier ook mijn frustraties en ergernissen over familiedingen kwijt. Ik denk zomaar dat als ze lezen dat ik het over hen heb, er gedoe ontstaat...