Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 juni 2016 @ 12:45:

Oh dear, Viva gaat het forum vernieuwen.

Ik ga denk ik maar naar huis. Mijn blaasontsteking voelt minder heftig, maar ik heb vlammende pijnscheuten in mijn onderrug. Misschien toch maar weer even een afspraak met de HA maken?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 13 juni 2016 @ 15:08:

[...]

Ik ga denk ik maar naar huis. Mijn blaasontsteking voelt minder heftig, maar ik heb vlammende pijnscheuten in mijn onderrug. Misschien toch maar weer even een afspraak met de HA maken?Zou ik zeker doen als ik jou was.
quote:Goede-Fee schreef op 13 juni 2016 @ 15:03:

[...]

Jawel.

Neeeee! Ik ben nog niet bekomen van de laatste keer.
Doe maar Blondie, kan nooit kwaad. Of iig de assistent even spreken. Sterkte!
Yas ik zie dat je heel goed bezig bent in het 'nieuwe forum topic'! Ik heb dezelfde wensen als jij, dus ga vooral je gang
Geen koorts nog, Oudblond?
quote:Oudblond schreef op 13 juni 2016 @ 15:23:

Yas ik zie dat je heel goed bezig bent in het 'nieuwe forum topic'! Ik heb dezelfde wensen als jij, dus ga vooral je gang

Ik wil het gewoon weer zoals het vroeger was, zonder al die hipster dingen.

Inloggen met Facebook, hoe komen ze erop

En taggen en liken. Mesjogge suggesties.
quote:BridgetteDubois schreef op 13 juni 2016 @ 15:29:

Geen koorts nog, Oudblond?Nee geen koorts en ouder dan 12 en niet zwanger Vandaar dat ik twijfel. Net gebeld: voicemail. Ik kijk het even aan tot morgenochtend en indien nodig kan ik vanaf 7.30 uur bellen. Zo maar even cranberrysap halen of zo. Water heb ik in elk geval al meer dan voldoende gedronken.
quote:yasmijn schreef op 13 juni 2016 @ 15:34:

[...]

En taggen en liken. Mesjogge suggesties. Helemaal eensch! Als ik moet gaan inloggen met facebook dan stop ik er mee. Hoe jammer ook. En wat een ander over me denkt, tja, daar hoef ik niet op geattendeerd te worden als ik niet zelf met die persoon aan het forummen ben. En laat me zelf maar bepalen wat mijn 'favorieten' zijn.
quote:yasmijn schreef op 13 juni 2016 @ 15:34:

[...]

En taggen en liken. Mesjogge suggesties. Het wordt steeds gekker...
quote:dolfje schreef op 13 juni 2016 @ 15:37:

[...]

Het wordt steeds gekker...Zeg dat wel
quote:Oudblond schreef op 13 juni 2016 @ 15:34:

[...]

Nee geen koorts en ouder dan 12 en niet zwanger Vandaar dat ik twijfel. Net gebeld: voicemail. Ik kijk het even aan tot morgenochtend en indien nodig kan ik vanaf 7.30 uur bellen. Zo maar even cranberrysap halen of zo. Water heb ik in elk geval al meer dan voldoende gedronken.

Haha zo bedoel ik het niet .

Mijn oudste dochter heeft een tijdje om de haverklap blaasontstekingen gehad. Maar nooit met pijn, dus 1 keer waren we te laat. Begonnen we net aan de AB kuur en van t ene op het andere moment had ze me een pijn in haar rug! En gelijk hoge koorts en ijlen etc. Had ze dus een nierbekkenontsteking.

Het enige symptoom wat zij dan had, was dat ze heel erg vaak kleine beetjes moest plassen. Vind ik zo gek! Ik had vroeger zovaak blaasontstekingen en dat ging echt wel gepaard met pijn en zo...
Als we gaan inloggen met FB ben ik weg
quote:Hunniebunnie schreef op 13 juni 2016 @ 14:39:

Fijn Sap, nu nog kijken of je gezond kunt aankomen. Maar als dat niet lukt en je voelt je evengoed wel gezond, moet het dan ook nog? Heeft de dokter daar iets over gezegd?Ja, hij zei dat het allemaal door de stress kan zijn gekomen dus moet gewoon langzaamaan weer aankomen. Ik moet terug komen als het echt niet lukt. Maar ik heb er wel 5 kilo aan kunnen eten, ik woog 58, da's wel erg mager bij 1.80. Maar op zich, is het niet zo erg natuurlijk.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 13 juni 2016 @ 15:42:

[...]

Ja, hij zei dat het allemaal door de stress kan zijn gekomen dus moet gewoon langzaamaan weer aankomen. Ik moet terug komen als het echt niet lukt. Maar ik heb er wel 5 kilo aan kunnen eten, ik woog 58, da's wel erg mager bij 1.80. Maar op zich, is het niet zo erg natuurlijk.Nou, dat is dan goed nieuws. Op naar de moorkoppen en de Deensche Appelmoes!
quote:BridgetteDubois schreef op 13 juni 2016 @ 15:40:

Als we gaan inloggen met FB ben ik weg Ik ook. Kan me niet voorstellen dat iemand dat wel doet.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 juni 2016 @ 12:45:

Oh dear, Viva gaat het forum vernieuwen. Och ja, dit forum bestaat alweer 1,5 jaar hè. En het functioneert zo perfect dat de TD zich vast te pletter verveelt en dus maar weer een nieuw forum gaat knutselen.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Hunniebunnie schreef op 13 juni 2016 @ 15:43:

[...]

Nou, dat is dan goed nieuws. Op naar de moorkoppen en de Deensche Appelmoes!Nou ik probeer om niet een skelet te worden omhangen met vet. Ik ga wel weer eiwitshakepoeder halen, beetje spieren opbouwen hopelijk. Die heb ik opgegeten tijdens mijn depressie waarschijnlijk. Nou ja, mijn lichaam dan he. Maar vandaag ga ik taart eten, ja, ik ben wel opgelucht. Ik dacht natuurlijk aan de ergste dingen maar heb niet gegoogeld, nou ja een klein beetje maar niet zoveel. Ik suggereerde nog bij de huisarts, het kan geen tbc zijn he? Neuh, zei die.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Nee, moet je ook niet iedere dag doen, daar heb je gelijk in. Maar af en toe even uit de band springen. Je lichaam zal, als het beter met je gaat, vast wel wat meer gaan vasthouden. Zo niet, dan is het blijkbaar goed zo. Of is dat te simpel gedacht van mij (ken het probleem niet, wel het tegendeel )?
quote:dolfje schreef op 13 juni 2016 @ 15:46:

[...]

Ik ook. Kan me niet voorstellen dat iemand dat wel doet. Ik zou het niet zo erg vinden, als iedereen het moet tenminste. Niet in mijn eentje. Why not? Ik sta wel achter wat ik hier zeg. En iedereen weet toch al alles van mij.
quote:Hunniebunnie schreef op 13 juni 2016 @ 15:50:

Nee, moet je ook niet iedere dag doen, daar heb je gelijk in. Maar af en toe even uit de band springen. Je lichaam zal, als het beter met je gaat, vast wel wat meer gaan vasthouden. Zo niet, dan is het blijkbaar goed zo. Of is dat te simpel gedacht van mij (ken het probleem niet, wel het tegendeel )?Ik ken idd meer mensen die het tegenovergestelde hebben, ik ben weer een uitzondering hoor. Eigenlijk is het hetzelfde, maar dan andersom. De oorzaak van beide is emotie, vaak wel tenminste. Toen ik op de sph zat, had ik een vriendin die het tegenovergestelde had en die riep steeds, jeeeeetje, wat ben je afgevallen! Als we tentamens hadden en zij ging dan juist bunkeren. Tja ik begrijp dat wel.
quote:Sapsorrow schreef op 13 juni 2016 @ 15:50:

[...]

Ik zou het niet zo erg vinden, als iedereen het moet tenminste. Niet in mijn eentje. Why not? Ik sta wel achter wat ik hier zeg. En iedereen weet toch al alles van mij.

Mij niet gezien.

Ik schrijf hier ook dingen waarvan ik niet wil dat mijn familie het kan lezen. Tenminste niet aan mijn naam gekoppelt. Als ik herkenbaar zou zijn zou ik echt niet meer zoveel delen.
quote:Sapsorrow schreef op 13 juni 2016 @ 15:53:

[...]

Ik ken idd meer mensen die het tegenovergestelde hebben, ik ben weer een uitzondering hoor. Eigenlijk is het hetzelfde, maar dan andersom. De oorzaak van beide is emotie, vaak wel tenminste. Toen ik op de sph zat, had ik een vriendin die het tegenovergestelde had en die riep steeds, jeeeeetje, wat ben je afgevallen! Als we tentamens hadden en zij ging dan juist bunkeren. Tja ik begrijp dat wel.En ik snap ook dat het ontzettend irritant moet zijn als mensen niet snappen dat niet aankomen net zo frustrerend kan zijn als niet afvallen!
Forum en FB gekoppeld. Heel slecht idee.
quote:BridgetteDubois schreef op 13 juni 2016 @ 15:57:

[...]

Mij niet gezien.

Ik schrijf hier ook dingen waarvan ik niet wil dat mijn familie het kan lezen. Tenminste niet aan mijn naam gekoppelt. Als ik herkenbaar zou zijn zou ik echt niet meer zoveel delen.+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven