In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dichter naar het midden van het nest! Eerdere angst maakt langzaam plaats voor interesse en het vertrouwen groeit Dan voelt hij zich fysiek ook beter. Ik duimduimduimduim voor het volgende hapje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik kan ook niet even weg of er gebeurt van alles..... Laat Kane nog maar niet de kat van VC zien want dan wordt hij accuut draaierig

Wat een geweldig nieuws weer. Yas en yasman jullie zijn onbetaalbaar!
Ik lees dit topic nog altijd met gemengde gevoelens. Krijg elke keer nog een stomp in m'n maag als ik de topictitel zie. Nog steeds kan ik het niet bevatten. Ik geloof eigenlijk niet in een hiernamaals, maar dat ga ik bijna wèl doen als ik het relaas over Bo lees. Het lijkt warempel wel of Myleen het maar niks vond 'daar', zonder haar Bo'tje. Goh, best een mooie gedachte eigenlijk... MV, als altijd, met Bo op schoot, samen de wereld en het forum beschouwend vanaf grote hoogte.

En Kane, die altijd wat in de luwte bleef, wordt nu, door omstandigheden, gedwongen om de schulp te verlaten en de wereld te verkennen. Ineens lijkt er ruimte voor hem, een nieuwe dimensie en dat vraagt ongekende moed. Die hij kennelijk ook heeft. Kane, de schuwe, de schichtige, die plots ontdekt dat hij ook ruimte in mag nemen, bestaansrecht heeft en gezien mag worden. Wow.

En dan ouwe Floyd, die in de avond van z'n leven nog een heel nieuw avontuur tegemoet gaat en hopelijk in gezelschap van nieuwe vrienden in warmte z'n oude dag kan slijten.

Ik blijft het dubbel vinden, maar in het verdrietige zit weldegelijk een grote glimlach en een hart dat warm wordt van alle mooie ontwikkelingen. Van de liefde en betrokkenheid, van durf, geduld en nieuwe kansen.

Marels, Yas en Yasman en vooral mamaMV... mijn hart gaat naar jullie uit.

En Kane... zet 'm op kerel!
Kane weer een goede nacht. Hij heeft ietsiepietsie gegeten en is op de bak geweest. Ontlasting is licht van kleur. Komt door de kunstvoeding.

Nu ben ik op mijn werk. Niks aan. Wil bij hem zijn
Geen bijzonderheden
Gelukkig maar, Yas!
Oh dear, how sad, never mind.
Weer een klein stapje!Zet hem op Kane!
Goed zo Kane, zet hem op! Weer een nacht Yas....weer iets gegeten..... Toch de goede kant op? Ik blijf duimen draaien.

@niemand_anders, dank je wel
Dat verdient een vlaggetje:

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik heb op dit topic een paar weken niet meegelezen en zit nu te huilen bij het droevige bericht dat Bo is overleden. Ik hoop dat het de familie van MV en Yas en Yasman tot troost zal zijn dat ik zeker weet dat hij bij Mylenevalerie op schoot zit en geniet van haar aandacht en liefde.

Yas, heel veel sterkte met Kane!
Dank je wel, Amarna!

Het is allemaal een hard gelag, alles.

Kwam een uur geleden thuis, stak mijn hoofd achter de bank en ik werd getrakteerd op een blaaspartij door Zijner Majesteits' Kane.

Ik moest de andere katten voeren, altijd als ik thuis kom, dus die waren erg aanwezig. Dat vindt ie nog niet leuk.

Die zijn inmiddels nadat ze gegeten hebben hun eigen weg gegaan, boven, buiten, dus ik hoop dat Kane zich zo weer laat zien.

Buiten is het ook onrustig, het is een tijd dat mensen thuiskomen en honden uitlaten dus dat hoort ie allemaal, vind ie ook niet leuk.

De ervaring heeft ons inmiddels geleerd dat als buiten alles rustig is later op de avond en de andere katten weg, dat hij dan tevoorschijn komt.

Jullie duimen hebben we nog steeds hard nodig. Maar hij heeft wel zelf weer een stukje gegeten! Weer een klein beetje maar toch.
Geen bijzonderheden
Top, Yas
Zijne Majesteit beledigd? Hij wel! Heb je daar naar uitgekeken op je wer? Het blijft positief dat hij toch een beetje eet
Ah, ik lees dat Kane een levendige indruk maakte bij binnenkomst? Dat lijkt me weer een mooi teken van zich beter voelen. En de tweede holle kies ook gevuld, dat is dus al 2 dagen interesse in eten. Kleine stapjes voor ons, grote stap voor Kane!
Duimen draaien nog steeds en fijn dat er toch een klein ietsje pietsje in gaat.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Wij noemen hem hier thuis inmiddels Zijner Majesteits' Kane. (net zoals de marineschepen , bv Zijner Majesteits' de Ruyter, je hebt een marineman thuis of niet )

Hij vertoont koninklijk gedrag en daarbij is ie zo groot als een slagschip. Wel erg beige, dat dan weer wel. Zit geen oranje bij maar zijn drain zit dan wel weer door een koningsblauw bandje.

Ik word wat opgewekter merk ik, toen ie net wat hapjes at was ik weer zo blij.

Dat is het, hij moet zelf eten, dat moet ie, dan weet je dat ie weer wat lol, op zijn manier, begint te krijgen. Dat ie zich minder ziek voelt. Elke hapje is voor ons een overwinning.
Geen bijzonderheden
quote:iemand_anders schreef op 13 juni 2016 @ 23:58:

Ik lees dit topic nog altijd met gemengde gevoelens. Krijg elke keer nog een stomp in m'n maag als ik de topictitel zie. Nog steeds kan ik het niet bevatten. Ik geloof eigenlijk niet in een hiernamaals, maar dat ga ik bijna wèl doen als ik het relaas over Bo lees. Het lijkt warempel wel of Myleen het maar niks vond 'daar', zonder haar Bo'tje. Goh, best een mooie gedachte eigenlijk... MV, als altijd, met Bo op schoot, samen de wereld en het forum beschouwend vanaf grote hoogte.

En Kane, die altijd wat in de luwte bleef, wordt nu, door omstandigheden, gedwongen om de schulp te verlaten en de wereld te verkennen. Ineens lijkt er ruimte voor hem, een nieuwe dimensie en dat vraagt ongekende moed. Die hij kennelijk ook heeft. Kane, de schuwe, de schichtige, die plots ontdekt dat hij ook ruimte in mag nemen, bestaansrecht heeft en gezien mag worden. Wow.

En dan ouwe Floyd, die in de avond van z'n leven nog een heel nieuw avontuur tegemoet gaat en hopelijk in gezelschap van nieuwe vrienden in warmte z'n oude dag kan slijten.

Ik blijft het dubbel vinden, maar in het verdrietige zit weldegelijk een grote glimlach en een hart dat warm wordt van alle mooie ontwikkelingen. Van de liefde en betrokkenheid, van durf, geduld en nieuwe kansen.

Wat zeg je dat mooi! Ik kan me er helemaal in vinden.
quote:-NummerZoveel- schreef op 14 juni 2016 @ 18:30:

Ah, ik lees dat Kane een levendige indruk maakte bij binnenkomst? Positief labelen
Wat fijn Yas dat je wat opgewekter wordt, ik ben echt blij voor je
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 14 juni 2016 @ 19:45:

Wat fijn Yas dat je wat opgewekter wordt, ik ben echt blij voor je Voorzichtig, echt voorzichtig.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 14 juni 2016 @ 19:59:

[...]

Voorzichtig, echt voorzichtig.Ik ben ook heel voorzichtig blij
I like being a mess. It's who I am.
Moeder, Yasmijn en Yasman en co, Marels en co een grote dikke En ik duimduimduim voor het volgende lichtpuntje voor Kane.
Ben ook voorzichtig blij,
Hij heeft vannacht weer een beetje gegeten. Elk lichtpuntje is er een. Vrijdag overleg met de arts hoe we verder gaan....
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 15 juni 2016 @ 07:42:

Hij heeft vannacht weer een beetje gegeten. Elk lichtpuntje is er een. Vrijdag overleg met de arts hoe we verder gaan....Top! Hij krijgt natuurlijk ook nog via de buis, dus misschien zit hij wel vol?

Ik heb vandaag alle tijd om te duimen!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven