Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
dinsdag 14 juni 2016 om 12:03
quote:Moirai schreef op 14 juni 2016 @ 09:20:
[...]
Ik mik alles in wasmanden, maak dan schoon en ruim wat er nog ligt op. En dan sorteer ik wasmand per wasmand.
Doordat de kamer leeg is, is er gelijk plek om op te ruimen. thx voor de tip!
[...]
Ik mik alles in wasmanden, maak dan schoon en ruim wat er nog ligt op. En dan sorteer ik wasmand per wasmand.
Doordat de kamer leeg is, is er gelijk plek om op te ruimen. thx voor de tip!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 14 juni 2016 om 12:42
dinsdag 14 juni 2016 om 13:01
quote:Eleonora-1 schreef op 14 juni 2016 @ 12:45:
Owwww Kittens, ik kijk zo niet uit naar het moment dat mijn dochter me vertelt dat ze niet thuis komt eten en zo omdat ze andere dingen te doen heeft....
Lijkt me heel moeilijk.
Ik kijk zo uit naar het moment dat de mijne dat wél doet. Ze was gisteren kwijt. Overblijf belde.
Ik ben nu grijs, u begrijpt.
Owwww Kittens, ik kijk zo niet uit naar het moment dat mijn dochter me vertelt dat ze niet thuis komt eten en zo omdat ze andere dingen te doen heeft....
Lijkt me heel moeilijk.
Ik kijk zo uit naar het moment dat de mijne dat wél doet. Ze was gisteren kwijt. Overblijf belde.
Ik ben nu grijs, u begrijpt.
dinsdag 14 juni 2016 om 13:57
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 juni 2016 @ 13:49:
[...]
Whahahaaaa, dat heeft de mijne ook eens geflikt, in groep 6 geloof ik. Het overblijfteam is er dagen van van de rel geweest
Fijne vakantie gehad trouwens?
Overblijfteam kent haar langer dan vandaag maar deze zagen ze niet aankomen
Heerlijk, weer viel alleen een beetje tegen.
[...]
Whahahaaaa, dat heeft de mijne ook eens geflikt, in groep 6 geloof ik. Het overblijfteam is er dagen van van de rel geweest
Fijne vakantie gehad trouwens?
Overblijfteam kent haar langer dan vandaag maar deze zagen ze niet aankomen
Heerlijk, weer viel alleen een beetje tegen.