Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
dinsdag 14 juni 2016 om 15:45
quote:AnneRoos74 schreef op 14 juni 2016 @ 15:43:
[...]
Leuk! Weet je ook op welke dag? ze beginnen op 5 juli en dat is een dinsdag
Angie waar was je?
Balen Blondie, maar ik ben niet echt verbaasd, beterschap!
Kittens, gefeliciteerd
[...]
Leuk! Weet je ook op welke dag? ze beginnen op 5 juli en dat is een dinsdag
Angie waar was je?
Kittens, gefeliciteerd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 14 juni 2016 om 15:46
quote:Oudblond schreef op 14 juni 2016 @ 15:43:
[...]
Mwa. Ik heb de huisarts vanochtend niet gehaald, maar zat vannacht bij de HAP en hoppa richting ziekenhuis. Acute nierbekkenontsteking. Heb tot vanmiddag aan een infuus gelegen omdat orale medicatie ivm een darmziekte niet altijd opgenomen/verdragen wordt. Verdere behandeling gebeurt wel met pillen, dus ik mag zo naar huis.
Hè gatsie, ze moeten je wel hebben hè?
[...]
Mwa. Ik heb de huisarts vanochtend niet gehaald, maar zat vannacht bij de HAP en hoppa richting ziekenhuis. Acute nierbekkenontsteking. Heb tot vanmiddag aan een infuus gelegen omdat orale medicatie ivm een darmziekte niet altijd opgenomen/verdragen wordt. Verdere behandeling gebeurt wel met pillen, dus ik mag zo naar huis.
Hè gatsie, ze moeten je wel hebben hè?
When they go low, we go high. (M.Obama)
dinsdag 14 juni 2016 om 15:48
quote:Kittens schreef op 14 juni 2016 @ 15:43:
Bedankt voor de felicitaties. Goed excuus om niet te koken vanavond vinden jullie niet?Bij ons zou dit zeker een reden zijn om uit eten te gaan (of iets te laten bezorgen). Je hebt nog een paar uur om te bedenken wat dan.
Bedankt voor de felicitaties. Goed excuus om niet te koken vanavond vinden jullie niet?Bij ons zou dit zeker een reden zijn om uit eten te gaan (of iets te laten bezorgen). Je hebt nog een paar uur om te bedenken wat dan.
The owls are not what they seem
dinsdag 14 juni 2016 om 15:49
quote:rosanna08 schreef op 14 juni 2016 @ 15:45:
[...]
ze beginnen op 5 juli en dat is een dinsdag
Angie waar was je?
Kittens, gefeliciteerd Ik was er wel maar heel weinig en in de meeleesstand. Lekker druk hier en gestart met nieuwe medicatie die even moet indalen, had geen rust in mijn kont om te zitten en forummen
[...]
ze beginnen op 5 juli en dat is een dinsdag
Angie waar was je?
Kittens, gefeliciteerd Ik was er wel maar heel weinig en in de meeleesstand. Lekker druk hier en gestart met nieuwe medicatie die even moet indalen, had geen rust in mijn kont om te zitten en forummen
When they go low, we go high. (M.Obama)
dinsdag 14 juni 2016 om 15:50
quote:Oudblond schreef op 14 juni 2016 @ 15:43:
[...]
Ow, dat is naar Blond maar ik ben net als Roos ook niet verbaasd.
Beetje op jezelf passen en lekker woggen ontspannen!
[...]
Ow, dat is naar Blond maar ik ben net als Roos ook niet verbaasd.
Beetje op jezelf passen en lekker woggen ontspannen!
The owls are not what they seem
dinsdag 14 juni 2016 om 15:59
quote:LadyL0101 schreef op 14 juni 2016 @ 15:48:
[...]
Bij ons zou dit zeker een reden zijn om uit eten te gaan (of iets te laten bezorgen). Je hebt nog een paar uur om te bedenken wat dan.
Ik laat man kiezen. Dat is de grootste lekkerbek.
Ik krijg 'm trouwens niet te pakken, dus die weet (denk ik) nog steeds van niks.
[...]
Bij ons zou dit zeker een reden zijn om uit eten te gaan (of iets te laten bezorgen). Je hebt nog een paar uur om te bedenken wat dan.
Ik laat man kiezen. Dat is de grootste lekkerbek.
Ik krijg 'm trouwens niet te pakken, dus die weet (denk ik) nog steeds van niks.
dinsdag 14 juni 2016 om 16:02
quote:SaveAngie schreef op 14 juni 2016 @ 15:49:
[...]
Ik was er wel maar heel weinig en in de meeleesstand. Lekker druk hier en gestart met nieuwe medicatie die even moet indalen, had geen rust in mijn kont om te zitten en forummen fijn dat je nu wat meer rust heb! En gefeliciteerd met zoon!
[...]
Ik was er wel maar heel weinig en in de meeleesstand. Lekker druk hier en gestart met nieuwe medicatie die even moet indalen, had geen rust in mijn kont om te zitten en forummen fijn dat je nu wat meer rust heb! En gefeliciteerd met zoon!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best