Single meiden Arnhem 28+

28-09-2008 19:16 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Het lijkt me leuk wat nieuwe meiden te leren kennen in Arnhem om leuke dingen mee te doen. Dat kan van alles zijn van bios, kletsen, uitgaan, naar Sonsbeekpark, samen koken, dagjes en weekendjes weg, etc. Ik ben voor veel in, als het maar gezellig is.

Ikzelf ben 28 en woon sinds ongeveer 6 jaar in Arnhem. Sinds 2,5 maand ben ik weer vrijgezel. Ben dus vooral op zoek naar single meiden om samen op pad te gaan.

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes,

Sandra
Hey dames,

Welkom Mayo! Als je zin hebt ga dan zaterdag meteen mee? We zijn trouwens nog niet met veel. Dat heb je als je een beetje laat plant. Iedereen druk druk. Heb je ook msn trouwens?

Kla, ik heb je ook op de lijst gezet. Kun je zaterdag ook?

Groetjes,

Sandra
Hoi,

Ik ben Stokstaart, ben 29 jaar en woon in Arnhem.

Sinds enkele maanden ben ik weer single, na een relatie van ruim 8 jaar.

Dus dat is allemaal weer even wennen...

Het lijkt me leuk om zaterdag, als dat mag, mee te gaan.

Mayow, je had op mijn oproepje geageerd op Flair. Grappig om elkaar hier dan tegen te komen.

Ga jij zaterdag ook mee?

Groetjes Stokstaart
Wat leuk en spontaan Om zo met elkaar af te spreken! Lijkt mij ook erg gezellig! Ben 30 en single. Lijkt me leuk eens aan te sluiten.

groetjes
Hey Nizie,

Als je wilt kun je zaterdag nog mee hoor. Geldt trouwens voor iedereen die nog niet heeft gereageerd.

Groetjes en lekker bijna weekend!!!

Sandra
Hoi Sandra,

Ik heb een oproepje geplaatst voor Nijmegen, maar daar loopt het niet zo storm, maar 1 reactie... Nu dacht ik Nijmegen en Arnhem ligt dicht bij elkaar dat is goed te doen... Zou ik evt. bij jullie kunnen aansluiten? Ik ben 31 jaar, single en werk in het basisonderwijs.

groetjes Kiki
Hoi Kiki,

Natuurlijk mag dat. Je kunt altijd meegaan en kijken of je het leuk vindt. Zaterdagavond (morgen) gaan we wat drinken/stappen.

Groetjes,

Sandra
Hey sandra,

Lijkt me zeker leuk een keer mee te gaan! Morgenavond moet ik nog even kijken....heb ook nog een verjaardag, maar weet nog niet of ik daar heen ga. Stel.....waar spreken jullie af en hoe laat?

liefs
Haai allemaal ,

ik ga het vanavond helaas niet redden ivm kindermusical met mijn neefje.

Allemaal heel veel plezier en misschien (hopelijk) tot volgende week !!!

liefs Kla
waar o waar moet ik zijn;) ?? mijn mailadres is sunshine_4@live.nl......
Hey Nizie,

Heb je net ff gemaild over vanavond. Leuk als je meegaat!

Groetjes,

Sandra
Hey dames,

De volgende stapavond is zaterdag 13 december. Er is dan onder andere Rock 'n Soul in Luxor voor de liefhebbers.

Wil je mee laat het dan even weten. Dan wachten we niet voor niets.

Fijne zondag nog,

Sandra
Hey Sandra,

Ik las jouw reactie zondag pas... Ik hoor t wel als jullie weer plannen hebben. Altijd leuk om je vriendengroep uit te breiden.

groetjes kiki
ps zaterdag de 13e heb ik al iets helaas...

groetjes kiki
Hoi!

De 13e ben ik -eindelijk- van de partij. Leuk! Hoorde van een vriend dat Luxor echt gaaf is en ben er nog niet geweest, dus ben benieuwd.

Groetjes, Dorien
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
Hee, was het leuk afgelopen zaterdag?

De 13e heb ik al een afspraak, maar kom midden in de nacht wel terug naar Arnhem, dus wie weet kom ik me dan nog aansluiten...

Is Rock'nSoul niet met deejay Paul?! Leuk!
Hey allemaal, heb een tijdje niks laten horen, mijn excuus!

Zaterdag 13 dec. kan ik niet....wel vervelend hoor, om het weekend werken!

Hoop me toch echt een keer bij jullie aan te kunnen sluiten....

groetjes, Marleen
Hey dames,

De 13e duurt nog even en voor iedereen die zin heeft gaan we zaterdag de 29e ook.

Babs, ken je dj Paul?? Ben je ooit eerder op Rock 'n Soul geweest? Uiteraard mag je later aanschuiven! Vorige zaterdag waren we maar met weinig, maar was er niet minder gezellig om.

Marleen, hoop dat je de 29e niet hoeft te werken en gewoon meekan.

Fijn weekend,

Sandra
Goedeavond dames,

Ik, Judith Kana 35 jaar en woon in Arnhem, ben sinds 1 maand weer single en na 15 jaar verkering vind ik het doodeng om weer te gaan stappen en ben dus op zoek naar stapmaatjes? Durf nog niet zo goed om alleen een kroeg binnen te wandelen. Weet ben beetje een schijterd maar vroeg me dus af of jullie nog een abrkrukje vrij hadden?

Groetjes

Judith Kana

PS. ik denk dat ik het vanavond (22-11) wel ga proberen, alleen en kroeg binnen wandelen.
hoi Kana, tuurlijk mag je aanschuiven, de leeftijd van de meiden ligt tussen 25 en 38 jaar.
Jee, wat onwijs dapper Judith! Ben je nog gegaan? Zo ja, hoe beviel het? 't Is dat ik zo'n beetje m'n pyama al aan heb, maar anders... Tot snel hoop ik! Gaan we met z'n allen!

Groetjes, Dorien
Hey Judith en dames,

Volgend weekend , de 29e, gaan we ook stappen. Dus als je het leuk vindt, ga je gewoon gezellig mee. Waar ben je geweest gister? Lijkt me doodeng om alleen een kroeg binnen te wandelen als ik weet dat mn vriendinnen er niet zijn. Ben benieuwd hoe het is gegaan.

Tot zaterdag,

Sandra
Hoi Sandra

Ga graag met jullie mee. Stukken beter dan alleen. Ik deed het bijna in mijn broek van angst en helaas hebben alleen de foute mannen dit in de gaten. Dus dat was ook geen succes. De mensen achter de bar hadden het te druk. Maar denk dat ik ook onzekere indruk maakte ook niet handig.

Dus ik graag met jullie meiden mee. Lijkt me leuk! Waar en hoe laat verzamelen jullie? mijn mailadres: judithkana@gmail.com.

Groetjes, Judith
Aangeboden: jongeman in het gelukzalige bezit van een erg leuk vriendinnetje en voor de duidelijkheid dus via deze weg niet op zoek naar een date/scharrel of iets dergelijks. Mijn vriendinnetje is echter niet zo'n stap- of danstijger als ik en ik ben redelijk nieuw in deze regio, dus voor wie het aandurft: ik zou het wel leuk vinden om mijn sociale tuintje uit te breiden met wat leuke, vlotte en zelfstandige stapmaatjes

Enorm wervelende tekst over mezelf

Ik kan mezelf uitstekelbaars zelfstandig vermaken bij het stappen, hou van de dansvloer opstarten en lekker je eigen ding doen en ben zeker niet iemand die de hele avond om een ander heen gaat hangen. Mis alleen af en toe wel het met een groepje de stad ingaan
Beste Miyagi,

Je vriendin heeft er geen bezwaar tegen dat je met een aantal onbekende mooie single vrouwen op pad gaat? Of moet je het haar nog vertellen? Of ga je het haar gewoon uberhaupt niet vertellen. Een tip voor je: als je met een groepje de stad in wilt, dan kun je dat beter doen met een aantal vrienden. Arnhem heeft diverse (sport)clubs waar je vast wel nieuwe mannen kan leren kennen.

Succes ermee!

Sandra
Subtiel, maar duidelijk... :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven