hoera positieve test....

21-11-2008 14:57 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok ben niet de enige en het is al nummer 2 dus heb het eerder meegemaakt, maar heb net de test gedaan en positief....

Moet het manlief nog vertellen (straks als hij uit zijn werk komt) maar wil het vast van de daken afschreeuwen dus bij deze op het forum dan maar....

Liefs Steef
Nou, gefeliciteerd dan maar!

Gefeliciteerd!
Gek is het, om intonatie op te maken uit iemands tekst. Je 'klinkt' namelijk niet zo blij.

Toch heel erg gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, en veel plezier straks, als je het je man verteld!

Weet je al hóe je het hem gaat vertellen?

Geniet ervan!

(Neem het op met je mobieltje! Wellicht leuk voor later....)
Gefeliciteerd!!!
Allemaal bedankt...

@ Parnell. Ik ben wel echt blij, klinkt misschien niet zo omdat ook wel toch weer een beetje onwerkelijk is. Ja er stonden twee streepjes, maar is het dan wel echt zo? Zo een gevoel een beetje.

@barbarajudy ik heb nog geen idee hij verwacht het namelijk nog niet (we zijn wel al bewust een half jaar bezig maar bij de eerste moest hij ook wennen en was het pas werkelijk bij de echo) afijn straks komt hij thuis en zeg ik het gewoon ben gewoon benieuwd naar deze keer zijn reactie. Opnemen is geen slecht idee eigenlijk....

En dan moet ik nog geduld op brengen om het niet gelijk tegen de oma's en tantes te vertellen

Mijn mond dicht houden is niet mijn sterkste kant....
hihi, gefeliciteerd, raar is dat toch he, zo'n test, er veranderd eigenlijk niks op dat moment zelf, maar toch is er definitief iets aan de hand Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd !
Van Harte Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Maar vertel het je man dan ook als eerste! Hij wordt de PAPA.
Gefeliciteerd! Leuk hoor kan me het moment nog precies herinneren van mezelf...mn zus was net bevallen van de eerste en niemand had een idee dat wij ook "bezig"waren.

Iedereen was logisch gezien in de ban van het new born nichtje, inclusief ikzelf.

En opeens dacht ik "he volgens mij ben ik overtijd" en heb ik maar even over een staafje geplast die ik wel al in huis had.

Positief!!! Heel onwerkelijk inderdaad, net zoals Fyrin omschrijft, op dat moment verandert er niks maar toch heel veel.

En hoe reageerde hij???
Gefeliciteerd!!!
hoi steeffie, wat spannend! Gefeliciteerd!

Wij hebben net besloten om voor de tweede te gaan en dat zou ik ook wel van de daken willen schreeuwen, maar dat is echt nog een beetje voorbarig.

Hoe oud is jouw eerste?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven