Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt mijn best gedaan, echt waar! Maar slaapgebrek en migraine maakten van het sollicitatiegesprek, samen met een aantal zeer kritische vragen, wel een beetje een marteling.

Zou wel een hele mooie baan zijn, dus hopen maar!
IMHO
quote:Hunniebunnie schreef op 15 juni 2016 @ 14:17:

[...]

Heftig Wollie... Bij mij helpt het (een beetje) om gigantische bossen mooie bloemen in huis te halen, aangevuld met eigen pluksel, om te wandelen, om te gaan paardrijden (goed, dat moet je maar net kunnen en willen). En ik ben gisteren gaan verven. Er stond een antiek bankje te wachten dat mijn moeder nog uit Frankrijk heeft meegenomen en ik heb eindelijk het onderstel geschilderd. Dat hielp mij en dat kwam weer doordat ik daarvóór een mooi woonblad voor mezelf had gekocht.

Maar wat iemand hier ook al zei: zeg tegen je geliefden dat je een aai over je bol nodig hebt! Hier krijg je er alvast eentje:

Hunnie, wat fijn dat je manieren weet om jezelf te troosten, mooi om te lezen.

Verven vind ik ook fijn, heb van de week gewerkt aan een opbergkist die ik aan het opknappen ben. En wil mijn bijzettafeltje gaan verfen, heb net al even gekeken naar kleurtjes.
quote:Oudblond schreef op 15 juni 2016 @ 14:32:

Bridge ik kom naast je dochter liggen. Misselijk van de medicijnen *niet spugen, niet spugen die medicijnen moeten werken*

Goed zo Wollie, lief voor jezelf proberen te zijn! Ik ga even in je topic kijken.

Hunnie ook een voor jou. Mooi dat je je moeder's bankje opknapt. Emotioneel maar - denk ik - ook fijn om met liefde en aandacht met dat bankje en dus ook met haar bezig te zijn.Oh, Blond, wat naar. Helpt een kopje thee? Misschien getrokken met gember? Klinkt heel vies, maar gember bedaart de maag.
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juni 2016 @ 15:04:

Beterschap voor alle zieken.

Wollstonecraft, heftig, ik weet hoe het is van zes jaar geleden, toen zat ik in dezelfde situatie. Voor mij werkte creativiteit heel goed. Ik heb in die tijd zoveel poëzie en andere teksten geschreven. Niet over de pijn die naar bovenkwam (daar was de therapie immers voor), maar het werkte wel heel bevrijdend.Ik schrijf wel dingen op van de therapie, dat helpt me om e.e.a. helder en overzichtelijk te krijgen. Creatief zijn lukt nu helaas niet goed, daarvoor zit mijn hoofd te vol.
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juni 2016 @ 15:08:

Ik heb echt mijn best gedaan, echt waar! Maar slaapgebrek en migraine maakten van het sollicitatiegesprek, samen met een aantal zeer kritische vragen, wel een beetje een marteling.

Zou wel een hele mooie baan zijn, dus hopen maar!

Wanneer krijg je iets te horen?

Migraine is echt kut.
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juni 2016 @ 15:08:

Zou wel een hele mooie baan zijn, dus hopen maar!Oh, dat is geen goede combi voor een sollicitatiegesprek . Ik zal voor je duimen!
Woll, Blond, Hunnie en iedereen die hem kan gebruiken:
Fijn zo'n knuf, kan ik wel even gebruiken

Van mij ook een voor iedereen!
Voor Yette en allen die een berezachte knuffel nodig hebben:

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Thanx
Gaat 'ie een beetje Yette?
Nu weer wel. Vanmorgen Zoon van de dagbesteding opgehaald vanwege aanvallen. Bleef de hele dag rommelen. Sinds een uurtje gaat het beter - en da's maar goed ook, hij heeft de maximale dosis noodmedicatie weer eens binnen. Duimen dat het goed blijft gaan.
Tjeey Yette, het was dus weer 'feest' bij jullie. Zijn de onderzoeken al ingepland?
Wat een hoerige kutdag vandaag
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 15 juni 2016 @ 18:08:

Wat een hoerige kutdag vandaagWat was er dan?
Ik heb helemaal geen hoerige kutdag. En gisteren al helemaal niet .
Ik had ook een hoerige kutdag. Zo! Op het werk dan, thuis niet.

Rode curry met thaise roerbakgroente en kipdijfilet en veel rode peperssss.

Met meergranenrijst.
Ik moet nog gaan koken, maar ik word gek van m'n vriend.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 juni 2016 @ 18:14:

Ik heb helemaal geen hoerige kutdag. En gisteren al helemaal niet .Hoe vond je dochter het?
Yette

Ik val zo aan op mijn eten.

De rijst moet nog drogen.

Kane heeft zijn bakje niet aangeraakt vandaag, dus die krijgt zo weer een lading kunstvoeding.
Yet, voor jou.

Goedbedoelde hysterie.

Vandaag ging mijn dochter kennismaken op haar nieuwe middelbare school.

En het was geweldig.

Alleen is ze snipverkouden en heeft ze keelpijn.

Maar vanavond is de info avond voor de ouders.

Wie komt er to the rescue?

Niet mijn ex.

Nee, de Ira-Kees.

Hij gaat voor zijn cadeaudochter en mij naar de info avond zodat ik bij haar kan blijven.

Zó lief......

quote:Eleonora-1 schreef op 15 juni 2016 @ 18:12:

[...]

Wat was er dan?Alles. Zo vreselijk veel gezeik op het werk dat ik er bijna van ging janken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Eleonora-1 schreef op 15 juni 2016 @ 18:24:

Vandaag ging mijn dochter kennismaken op haar nieuwe middelbare school.

En het was geweldig.

Alleen is ze snipverkouden en heeft ze keelpijn.

Maar vanavond is de info avond voor de ouders.

Wie komt er to the rescue?

Niet mijn ex.

Nee, de Ira-Kees.

Hij gaat voor zijn cadeaudochter en mij naar de info avond zodat ik bij haar kan blijven.

Zó lief......

Ga je niet liever zelf dan?

Wat fijn dat ze het zo leuk heeft gehad!

Zoon ziet zijn klas pas bij de introductie.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Leo die Kees van jou is onbetaalbaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven