Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Da's Napraat-praat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 15 juni 2016 @ 10:20:

Hebben jullie dat ook, dat je een beetje misselijk wordt van dat topic over ongewasd beffen. Het blijft maar in de lijst actieve onderwerpen staan ook.Nee, geen last van. Ik neem aan dat de TO zich dagelijks wast en er dus geen korsten opzitten.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:OliviaMoore schreef op 15 juni 2016 @ 09:25:

Goedemorgen. Ik had een spokend kind vannacht dus vanaf een uur of drie niet meer geslapen. Ik moet van alles, APK voor mijn auto regelen oa, maar ik kom niet op gang.

Mijn auto is net opgehaald voor een beurt en een keuring.

Die beurt is belachelijk veel geld, maar heb de auto nu 4 jaar en doe er nooit wat aan. Dus maar uit een soort voorzorg voor een beurt gekozen. Van de auto dan.
quote:Moirai schreef op 15 juni 2016 @ 10:23:

[...]

Mijn auto is net opgehaald voor een beurt en een keuring.

Die beurt is belachelijk veel geld, maar heb de auto nu 4 jaar en doe er nooit wat aan. Dus maar uit een soort voorzorg voor een beurt gekozen. Van de auto dan.Heb je hem wel eerst gewassen Moi?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 15 juni 2016 @ 10:25:

[...]

Heb je hem wel eerst gewassen Moi? Nee! AL drie jaar niet. Wassen zit bij de beurt inbegrepen
quote:Sapsorrow schreef op 15 juni 2016 @ 10:20:

Hebben jullie dat ook, dat je een beetje misselijk wordt van dat topic over ongewasd beffen. Het blijft maar in de lijst actieve onderwerpen staan ook.Ja doei he? Dat hoort hier niet
quote:Star schreef op 15 juni 2016 @ 10:22:

Da's Napraat-praat.O sorry. Dat is ook zo. Ben meer gewend hier te komen. Mijn telefoon wil niet opladen, grr, ik denk dat het usb kabeltje weer eens stuk is. Dat gaat ook niet lang mee zeg.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Goedemorgen!

Hier een poezel en een kitten opvoeden vandaag. Oh en Vriend.
quote:Sapsorrow schreef op 15 juni 2016 @ 10:42:

[...]

O sorry. Dat is ook zo. Ben meer gewend hier te komen. Mijn telefoon wil niet opladen, grr, ik denk dat het usb kabeltje weer eens stuk is. Dat gaat ook niet lang mee zeg.Hoe lang heb je hem?
Goed, even jullie input gevraagd.

De therapie vind ik best zwaar, er wordt zoveel gemorreld aan hele oude pijnen, manieren die ik me al jong heb aangeleerd om met dingen om te gaan. Veelal foute manier, die eigenlijk tegen me werken. Dus breken we brokken daarvan af en hoop ik naast inzicht te verwerven ook te leren om dingen anders aan te pakken. Maar nu kan ik de emoties die ik voel niet meer dempen met eten en dat maakt het lastig. Dus wil ik eigenlijk de komende dagen eens lief voor mezelf zijn. Mezelf een beetje troosten ofzo.

Morgen heb ik in ieder geval een schoonheidsbehandeling geboekt bij het roc in de buurt. Lekker even liggen, ontspannen.

Maar verder weet ik niet zo goed hoe ik lief voor mezelf moet zijn.

Hoe doen jullie dat? Als je het even wat meer nodig hebt, lief zijn voor jezelf?

(oh, en gezien mijn tassenkoopuitspatting van de afgelopen tijd, wil ik niet weer vanalles gaan kopen )
Pff Stone misschien jezelf eens laten verwennen door je ouders gewoon zeggen dat je er aan toe bent dat je moeder weer eens lekker voor je kookt. Gaan lunchen met je zus of je nichtje. Lief zijn is toch ook samen dingen delen met mensen waar je van houdt. Met een boek op de bank of naar de sauna. Zoiets?
I like being a mess. It's who I am.
Haha, dank je Ally, ik zit er wel te denken om een kid van mijn sibling te logeren te vragen. En inderdaad, ik zal mijn sibling eens bellen, ga ik eens even buurten daar.
Uhm een weekendje weg? Even helemaal opladen? Of een dagje uitwaaien op het strand?

Slapen, met een kruik tv kijken...

Of gewoon je tranen laten gaan?

In elk geval een knuffel lieve Wollie

Bah dochter ligt nog steeds voor pampus op de bank en blijft alles maar uitspugen. Ze wil niks eten maar moet wel wat drinken, en dat komt er dus gewoon weer uit
Dank je Brie.

Ik heb een topic geopend en de goede tips stromen binnen. Dat doet meteen al goed.

Wat rottig dat je dochter zich zo slecht voelt? Is dat de dochter die zoveel last heeft van haar buik? Heeft het daarmee te maken?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 juni 2016 @ 13:01:

Haha, dank je Ally, ik zit er wel te denken om een kid van mijn sibling te logeren te vragen. En inderdaad, ik zal mijn sibling eens bellen, ga ik eens even buurten daar.En dan smeersels en seafood geven?
quote:Star schreef op 15 juni 2016 @ 13:36:

[...]

En dan smeersels en seafood geven?

Oeps, betrapt.
Nee t is de oudste en gewoon een buikgriepje...
Bridge, beterschap met je dochter!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 juni 2016 @ 12:51:

Goed, even jullie input gevraagd.

De therapie vind ik best zwaar, er wordt zoveel gemorreld aan hele oude pijnen, manieren die ik me al jong heb aangeleerd om met dingen om te gaan. Veelal foute manier, die eigenlijk tegen me werken. Dus breken we brokken daarvan af en hoop ik naast inzicht te verwerven ook te leren om dingen anders aan te pakken. Maar nu kan ik de emoties die ik voel niet meer dempen met eten en dat maakt het lastig. Dus wil ik eigenlijk de komende dagen eens lief voor mezelf zijn. Mezelf een beetje troosten ofzo.

Morgen heb ik in ieder geval een schoonheidsbehandeling geboekt bij het roc in de buurt. Lekker even liggen, ontspannen.

Maar verder weet ik niet zo goed hoe ik lief voor mezelf moet zijn.

Hoe doen jullie dat? Als je het even wat meer nodig hebt, lief zijn voor jezelf?

(oh, en gezien mijn tassenkoopuitspatting van de afgelopen tijd, wil ik niet weer vanalles gaan kopen )

Heftig Wollie... Bij mij helpt het (een beetje) om gigantische bossen mooie bloemen in huis te halen, aangevuld met eigen pluksel, om te wandelen, om te gaan paardrijden (goed, dat moet je maar net kunnen en willen). En ik ben gisteren gaan verven. Er stond een antiek bankje te wachten dat mijn moeder nog uit Frankrijk heeft meegenomen en ik heb eindelijk het onderstel geschilderd. Dat hielp mij en dat kwam weer doordat ik daarvóór een mooi woonblad voor mezelf had gekocht.

Maar wat iemand hier ook al zei: zeg tegen je geliefden dat je een aai over je bol nodig hebt! Hier krijg je er alvast eentje:
Bridge ik kom naast je dochter liggen. Misselijk van de medicijnen *niet spugen, niet spugen die medicijnen moeten werken*

Goed zo Wollie, lief voor jezelf proberen te zijn! Ik ga even in je topic kijken.

Hunnie ook een voor jou. Mooi dat je je moeder's bankje opknapt. Emotioneel maar - denk ik - ook fijn om met liefde en aandacht met dat bankje en dus ook met haar bezig te zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:BridgetteDubois schreef op 15 juni 2016 @ 13:49:

Nee t is de oudste en gewoon een buikgriepje...:( Beterschap
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Wat veel zieken vandaag! .
Tot nu toe komt alle drinken er weer uit..

Blond balen dat je misselijk wordt van de medicatie! Kom maar lekker op de bank hier hoor, ik zorg ook wel voor jou.
Beterschap voor alle zieken.

Wollstonecraft, heftig, ik weet hoe het is van zes jaar geleden, toen zat ik in dezelfde situatie. Voor mij werkte creativiteit heel goed. Ik heb in die tijd zoveel poëzie en andere teksten geschreven. Niet over de pijn die naar bovenkwam (daar was de therapie immers voor), maar het werkte wel heel bevrijdend.
IMHO
quote:BridgetteDubois schreef op 15 juni 2016 @ 13:49:

Nee t is de oudste en gewoon een buikgriepje...Toch vervelend! Hopelijk voelt ze zich snel beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven