Het theehuis
zaterdag 22 november 2008 om 21:29
Dik meisje is stom en irritant. Ze is een soort excuus-vet-mokkel... die haar gewicht gebruikt om ongelegitimeerd te kunnen janken. Zie ook popstarstopic hier, ze blijkt uitgebreid op een sm-site te staan, mét foto's waarbij mensen weinig onderscheid lijken te kunnen maken tussen haar bilnaad en haar decollete
Peas on earth!
zaterdag 22 november 2008 om 21:31
zondag 23 november 2008 om 07:51
zondag 23 november 2008 om 10:15
Hahahaha, Pep, film niet meer gezien. Hier niet meer ehm verdergeforumt
En was al beetje afgeleid tijdens eerste bericht zie ik, want die is gewoon niet af
Eow, leuk van kriebels!
Ik vind Vishenkleren erg leuk
Star, weer beetje opgeknapt?
Tony is zo grappig (en Juna en Nemo trouwens ook! En Ctje )
Wij gaan nu de vloer eruit halen in oude huus.
Oh ik was trouwens door afgeleid zijn helemaal Chica's schoen vergeten. Om 7.00 kwam ze er bij ons bij liggen en toen dacht ik er aan, dus heel snel uit bed met wc excuus en snel kadootje ingepakt en stronk broccoli (je moet was, als de wortels op zijn, heb fotos ) uit dr schoen gevist (broccoli vies trouwens, want nog steeds broccoli kruimels in schoen) en kadootje dr in
En was al beetje afgeleid tijdens eerste bericht zie ik, want die is gewoon niet af
Eow, leuk van kriebels!
Ik vind Vishenkleren erg leuk
Star, weer beetje opgeknapt?
Tony is zo grappig (en Juna en Nemo trouwens ook! En Ctje )
Wij gaan nu de vloer eruit halen in oude huus.
Oh ik was trouwens door afgeleid zijn helemaal Chica's schoen vergeten. Om 7.00 kwam ze er bij ons bij liggen en toen dacht ik er aan, dus heel snel uit bed met wc excuus en snel kadootje ingepakt en stronk broccoli (je moet was, als de wortels op zijn, heb fotos ) uit dr schoen gevist (broccoli vies trouwens, want nog steeds broccoli kruimels in schoen) en kadootje dr in
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 23 november 2008 om 12:17
Lekker Erwt! Fijn even bijkomen nu. Heeft Xan nu ook zo'n pikant verpleegsterspakje aan?
* probeert zich Xan zo voor te stellen ... probeert daarna heel hard dat beeld weer uit haar hoofd te krijgen *
Inad, moet lachen om je broccili. Hier heeft het paard ook al van alles te eten gekregen, maar nog steeds geen wortel! ach, een paard wil ook wel eens wat anders, toch? Tony heeft gisteren op eigen initiatief een fles cola bij zijn schoen gehad. De Sint zal wel dorst krijgen van al zijn nachtelijke ritten...
Vanmorgen hadden de jongens een kooksetje in hun schoen, dus ik krijg nu de ene na de andere maaltijd voorgeschoteld. Tony gaat enorm op in zijn rol als meesterkok. Prachtig!
Pep, hoe krijg je het voor elkaar om helemaal niet te slapen, terwijl Wup weg is? Ik neem aan dat je niet tot 's morgens vroeg hebt liggen frutten? Weer niet lekker/piekeren/... ?
* probeert zich Xan zo voor te stellen ... probeert daarna heel hard dat beeld weer uit haar hoofd te krijgen *
Inad, moet lachen om je broccili. Hier heeft het paard ook al van alles te eten gekregen, maar nog steeds geen wortel! ach, een paard wil ook wel eens wat anders, toch? Tony heeft gisteren op eigen initiatief een fles cola bij zijn schoen gehad. De Sint zal wel dorst krijgen van al zijn nachtelijke ritten...
Vanmorgen hadden de jongens een kooksetje in hun schoen, dus ik krijg nu de ene na de andere maaltijd voorgeschoteld. Tony gaat enorm op in zijn rol als meesterkok. Prachtig!
Pep, hoe krijg je het voor elkaar om helemaal niet te slapen, terwijl Wup weg is? Ik neem aan dat je niet tot 's morgens vroeg hebt liggen frutten? Weer niet lekker/piekeren/... ?
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 23 november 2008 om 12:18
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 november 2008 @ 12:14:
Wij zijn eruit... even afgestemd:
- wanneer Sinterklaas vieren met kadootje
- wanneer schoenzetten
- wanneer kerstboom kopen
- wanneer kerstboom afbreken
(inclusief 'jamaar ik doe het altijd zóóóó' )Geef de uitkomsten er eens bij, ben benieuwd of jullie het 'anders' doen!
Wij zijn eruit... even afgestemd:
- wanneer schoenzetten
(inclusief 'jamaar ik doe het altijd zóóóó' )Geef de uitkomsten er eens bij, ben benieuwd of jullie het 'anders' doen!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 23 november 2008 om 12:42
*stelt Kess gerust door te melden dat Xan er ook nogal joggingbroekerig uitziet *
Uitkomsten:
- wanneer schoenzetten
Xan wilde weekend voor Sinterklaas vieren, ik mét Sinterklaas.
Uitkomst: weekend voor Sint schoen zetten, met Sint kadootje voor elkaar met véél pepernoten
Erwt wil 1 week voor kerst een kerstboom, Xan 2 weken voor kerst. Xan wil 2 januari kerstboom afbreken, Erwt met driekoningen.
Uitkomst: anderhalve week voor kerst een kerstboom kopen, weekend na oud&nieuw afbreken.
Valt het jullie op dat Erwt en Xan erg goed zijn in compromisjes sluiten!
Onze kat heeft een obsessie voor tie-rips (?!) en jaagt daar nu behoorlijk agressief op.
Uitkomsten:
- wanneer schoenzetten
Xan wilde weekend voor Sinterklaas vieren, ik mét Sinterklaas.
Uitkomst: weekend voor Sint schoen zetten, met Sint kadootje voor elkaar met véél pepernoten
Erwt wil 1 week voor kerst een kerstboom, Xan 2 weken voor kerst. Xan wil 2 januari kerstboom afbreken, Erwt met driekoningen.
Uitkomst: anderhalve week voor kerst een kerstboom kopen, weekend na oud&nieuw afbreken.
Valt het jullie op dat Erwt en Xan erg goed zijn in compromisjes sluiten!
Onze kat heeft een obsessie voor tie-rips (?!) en jaagt daar nu behoorlijk agressief op.
Peas on earth!