Uitgerekend eind feb 2017 !!

17-06-2016 09:00 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha Dames,

Na een hele onzekere week na vorig maand een vroege MK heb ik besloten het nu echt te gaan geloven. Testen zijn opgelopen tot knal, dus daar ga ik nu mee stoppen en voel mij enorm zwanger

Ik ben op zoek naar een groepje van ongeveer 12-15 meiden die het leuk vinden samen een (geheime uiteraard;-)) FB-groep te beginnen en daar met elkaar al het lief en leed rond onze zwangerschap te delen. Ik heb zelf trouwens een dochtertje van bijna 3.

Ben benieuwd of er leuke reacties komen!!

X
VivamamaJST we hebben ook al een topic geopend "Uitgerekend tweede helft Februari 2017" die nog lang niet vol is. Misschien heb je zin om je daar bij aan te sluiten?

Momenteel hebben we daar nog geen FB groep, maar misschien is dat wel een optie voor de toekomst.

En gefeliciteerd natuurlijk!
O sorry die had ik nog niet gezien. Lijkt mij leuk een FB groep op te richten; als je lang dingen deelt is viva zo onhandig/onpersoonlijk. Van mijn eerste dochtertje ook een FB groep, super leuk!!
Mochten er mensen zijn die zin hebben deel te nemen in de FB groep, stuur mij dan even een PM met je mailadres/naam waarop ik je op FB kan terugvinden :-)
Meiden! Ik heb de groep gemaakt maar nu blijk je alleen niet vrienden te kunnen toevoegen als je hun mailadres hebt. Zouden jullie die nog even op de pm willen zetten? Dan voeg ik je toe!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven