Mode & Beauty alle pijlers

Kortingscodes H&M

12-06-2014 12:12 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook ervaren dat de zo geliefde kortingscodes van de H&M niet meer werken! Vroeger kon je te pas en te onpas inzetten maar heb gisteren online wat sale artikelen besteld maar geen enkele code deed het. Op google las ik dat het beleid van de H&M veranderd is. Ervaren jullie dit ook en wat is jullie mening in deze?
Hallo Miss! Er is een super goed plan 40% reductie op de H & M! Wat beginnen de week Aanbod geldig vandaag: OFF47HM
Ik heb voor het eerst wat online besteld bij H&M en moet zeggen dat ik het tot op heden waardeloos vind!

Kreeg een email met het verzoek telefonisch contact op te nemen.

Niet klantvriendelijk, want een email sturen lukt wel, echter de vragen via email stellen lukt niet? In diezelfde mail werd meteen gedreigd dat indien geen contact bestelling geannuleerd zou word. Ging het om schrijfwijze van mijn naam.

Vervolgens stuurde ik een email dat ik via email ook vragen kan beantwoorden. Kreeg ik dag later een email met de openingszin: Hey, ja hoor, ik kan je de vragen ook via email stellen.

HEY en JE als klantenservice gebruiken??

En vervolgens inderdaad die ellenlange levertijd.

Ik ga niet meer online bestellen.
Zelfde ervaring hier gehad. Ook het popiejopie taalgebruik in de mails.

Ben overigens wel heel netjes te woord gestaan aan de telefoon.
Telefonisch contact gehad inderdaad, voordat ik de email gelezen had met het popiejopie taalgebruik.

Dame deed wat ze moest doen. En stelde dat een telefoongesprek 7 cent per gesprek kost, toen ik het had over duur nummer bellen.

Ok, had ik niet gezien, maar dan nog......de overall ervaring met online H&M is tot op heden in mijn optiek niet prettig.

Terwijl de winkel en zijn assortiment verder prima is hoor.

En als de bestelling nou dadelijk in orde is is dat mooi. Maar daar kan ik dus nog niets over zeggen.

Als die nou dadelijk niet klopt of kapot of vies is en retourneren veel haken en ogen kent....dan zal ik er een contact aan wagen om mijn beklag te doen.
quote:mrsnem schreef op 12 juni 2014 @ 13:44:

[...]

Bij Asos.com verkopen ze Primark ;)Niet.
Bij mij werkten die codes al veel langer niet meer. Zeker een maand of wat.
Ik wilde ook iets bestellen dat niet meer in de winkels hangt, maar nu geen enkele code het meer doet laat ik het maar achterwege. Die 4,90 verzendkosten vind ik bijna 'ouderwets' in vergelijking met de vele webwinkels die gratis of voor een lager bedrag verzenden (en bij H&M is terugsturen niet eens gratis, dat kost ook een euro).
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-07-2016 17:25
Reden: Spam
% gewijzigd
Je kunt je kortingscodes bij H&M eindeloos inzetten. Gewoon een kwestie van CTRL, SHIFT en DEL tegelijkertijd indrukken en je cookies, tijdelijke internetbestanden en geschiedenis verwijderen. Daarna www.h&m.com verversen met CTRL en F5. Probleem opgelost! Shop till you drop!
Ik ontdekte net een zeer vriendelijke website met de nieuwste kortingscodes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven