Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Gedeeltelijk mee eens, Minaa. Hoe nieuwsgierig mijn kinderen ook zijn (jongvolwassenen) ik bepaal nog altijd zelf hoe en wanneer en of ik iemand voorstel. Uiteraard pak je het allemaal anders aan met jonge kinderen, dan zou ik daar nog voorzichtiger mee zijn. Het kind bepaalt geen tempo, de leeftijd speelt wel mee.

Ik heb een nieuw RP-lijntje dat me heeft aangeschreven. Ben nog niet echt in de stemming, maar beetje mailen, why not. En ik heb tinderman toch nog een mail gestuurd, om het voor mezelf af te kunnen sluiten. Dat ie me een rotgevoel bezorgd heeft en dat ik niet kan bevatten dat je zo met mensen omgaat. Ik verwacht geen reactie, maar moest het toch even kwijt.
Syb heel veel plezier op het festival!

Mok dat moet kunnen hoor, dat je het even van je afschrijft na hoe hij je heeft behandeld.

Aan iedereen een heel fijn weekend, aan wie het nodig heeft

Hier nog steeds

Ik vertrek heel binnenkort op verlof, hebben voor nadien al een hoop plannen gemaakt en een geluk dat de roaming tarieven onlangs sterk verminderd zijn.
WAUW. Tinderman heeft me zojuist gebeld. Hij heeft een hele goede verklaring gegeven, ik ben er ondersteboven van. Ik twijfel niet aan de echtheid van zijn verhaal, hij klonk oprecht en nam uitgebreid de tijd om het me uit te leggen. Hij snapt mijn boosheid en teleurstelling, maar er is nu geen ruimte voor een beginnende relatie. Voor hem gaat er heel veel veranderen door zijn aandoening. Ik snap nu ook dat hij me niet eerder kon bellen.

Ik moet hier even van bijkomen.
Ja ok thee, goed dat hij heeft gebeld, dat zal schrikken geweest zijn... maar dat neemt niet weg dat hij toch eerder eens kon reageren terwijl je zag dat hij regelmatig online was...
Nee, dat snap ik echt wel. Ik kan niet te veel in details treden, maar het is echt te verklaren.
Ok, uiteraard, blij voor jou, een hele geruststelling.
Jeeminee zeg Mok pffff

Ik kon t al niet plaatsen. Ik bedoel eikels zijn er oke, maar jouw gevoel zei erg lang anders.

Nou fijn dat je dat weet!

Maar....oke en nu??

Groeten minaa
Jee Mok, wat fijn dat hij gebeld heeft en t uitgelegd heeft. Heeft hij ivm zijn aandoening geen ruimte voor beginnende relatie? Of heeft het toch iets met z'n scheiding te maken? Nou ja, iig was je niet helemaal gek en zal zijn gevoel die eerste periode gewoon geklopt hebben.

Mina en treez, gaat goed bij jullie he:)

En Cool, jullie relatie klinkt ook stabiel hoor. Zou leuk zijn als je ergens in de zomer zn kind kan ontmoeten. En er kunnen zoveel redenen zijn dat hij z'n kind nog niet heeft voorgesteld. Toen mijn ex en ik net uit elkaar waren heb ik ook wel eens in een boze emotionele bui gezegd dat ie t niet moet wagen ooit een andere vrouw in haar buurt te laten komen Was uiteraard wat overdreven maar denkt dat t wel is blijven hangen...dat ie t niet snel zal doen Dus ja, het kan van alles zijn...
Da's een heel goede vraag, Minaa. Ik weet het niet. Hij neemt over een paar maanden contact op. Hij wilde eigenlijk het contact nu helemaal verbreken, omdat hij het me niet aan wil doen wat hij nu doormaakt. Hij is gehandicapt geraakt, het werk dat hij deed kan hij gelijk al niet meer doen. Voor hem verandert er ongelooflijk veel.

Het kan dus alle kanten op... alsnog niks, vriendschap, of misschien toch voorzichtig kijken of er meer in zit. Dat laatste lijkt me het minst waarschijnlijk eerlijk gezegd. Het is behoorlijk ingrijpend.

Ben er aardig ondersteboven van. Van het feit dat ie weer opduikt en van zijn verhaal, van dat ik zijn stem weer heb gehoord. Ik dacht dat ik het aardig had afgesloten, maar ik ben behoorlijk in de war. Heeft even tijd nodig.
Klinkt toch wel als een lieve man Mok. Wie weet joh. Wellicht over een maandje of twee, als hij dan nog door je hoofd spookt tenminste, eens vragen hoe het met hem is.
Maar Mok, heb jij zin om maanden te wachten? En dan iets te beginnen met een man die gehandicapped is (geraakt) met alle aanpassingen en nieuwigheden waarmee hij moet dealen die daarbij komen kijken?
Dat weet ik niet, Amy. Ik heb even tijd nodig om het te laten bezinken. Ik denk eerlijk gezegd dat het niet reëel is, maar ik vind het moeilijk om het contact helemaal te verbreken. Hij weet al een paar jaar dat dit eraan zat te komen (dat had ie me ook verteld), maar dan nog is het voor hem een hele omslag. Hij heeft ontzettend veel aan zijn hoofd nu, hij kan niets zonder hulp. Met hulpmiddelen kan hij op den duur goed voor zichzelf zorgen, maar dat zal veel tijd en energie kosten. Ik weet niet hoe en of ik in dat plaatje pas. Misschien in de vorm van een vriendschap, maar dat weet ik nu echt nog niet.
Nee zeker niet gaan wachten. maar misschien kan je over een tijdje je eens bedenken of je nog behoefte aan contact hebt. Maar goed, inderdaad nu proberen het te verwerken. Vriendschap werk alleen als beide echt geen gevoelens meer hebben, anders komt er een situatie waarbij je een lied van Het Goede Doel kan quoten....

Sterkte Mok! komt wel weer goed.
@Mok, arme mok Ik vind het zo jammer voor je, voel het verdriet door het beeldscherm heen. Geef jezelf tijd dit te verwerken. Komt tijd komt raad, dooddoener maar vaak waar. Nu zijn de scherpe randjes er nog niet vanaf. Jij vindt wel een manier, dat weet ik zeker. Of dat nou zonder, met of vriendschappelijk is. Maar voor nu is het gewoon klote met een hoofdletter K.

@Amy, hoe is het met jouw date? Even kwijt hoe je hem hier noemt.

@Wink, jij al wat meer duidelijkheid? Binnenkort weg toch?

@Treez en Mina, leuk te lezen hoe goed het bij jullie gaat! Treez fijne vakantie!

@Cool, heel logisch hoor dat je er klaar voor bent (of bijna) om zijn kind te ontmoeten. Ik heb onthouden hoe oud het kind is en denk dat dat een lastige leeftijd kan zijn, maar dat hoeft het zeker niet te zijn. Ligt een beetje aan het kind denk ik. Ik snap dat als het een relatie is dat je ook die kant van zijn leven graag wilt leren kennen en dat het wellicht wat onzeker maakt omdat hij er niet over begint. Daar kunnen tig redenen voor zijn (te vroeg, vind het ook eng, wil niet te snel kind erbij betrekken, denkt dat jij dat te vroeg vindt etc.). Mijn persoonlijke mening is dat je het gewoon kunt vragen zonder het zwaar te maken. 'Piet, ik begin nieuwsgierig te worden naar Aagje'. Interesse vinden wij ouders alleen maar leuk . Hij kan zelf aangeven wat hij er dan van vindt en dan weet jij wat zijn 'tijdlijn' is en kun je je daarin berusten (hoop ik ). Dat anderen het sneller doen wil helemaal niets zeggen hoor. De een doet dat gewoon sneller dan de ander. Ik ken ze die het na een jaar deden, ik ken ze ook die na bij wijze van 3 weken met kinderen en al op vakantie gingen. Dus laat het je niet onzeker maken, wat ik wel snap, maar wees er open over. Volgens mij gaat het prima bij jullie en dan kun je dit ook prima bespreken.

@Syb, veel plezier op het festival. Behave

Ben ik bij? Geen idee. Mijn probleem lijkt zich op te lossen. Interessante man heeft z'n eigen glazen ingegooid. Hij was het niet met me eens en begon van de week te schelden. Tja das makkelijk dan. B2 nog even mee geappt en die komt wel met een voorstel volgende week gok ik. Door interessante man's reactie verlangde ik naar B1 terug, want die is altijd zo lief in reacties. Algemeen appje gestuurd, eens zien of hij reageert. Verder niet actief nog.
Nee, nog geen duidelijkheid. Ik heb sindsdien ook geen contact meer met hem gezocht. Hij weet me wel te vinden als hij eruit is.
Wilde ff zeggen dat ik heel veel aan mijn eigen egoposts, jullie knuffels en advies (zeker ook van Syb als adhd-er) heb gehad. Ben echt super relaxed nu. Ik maak me totaal niet meer druk over het al dan niet contact zoeken van latter. Gister was ik ff de stad in met n vriend. Zo'n leuke platonische, je kent t wel. En die zei ook dat ik heel relaxed overkwam en straalde. En wat gebeurt er: hij vraagt gisteren wanneer ik weer kind vrij ben omdat ie wil afspreken. Ondanks drukte etc. Zal mss nog steeds wat afstandelijk zijn f2f maar ik heb zo'n idee dat het wel goed komt. Zal niet altijd even makkelijk zijn en ik zal me meer moeten aanpassen dan hij maar ik kan me ook beter aanpassen en ik moet alleen zorgen dat ik op mezelf pas. Flexibel prima zolang het niet ten koste van mezelf gaat. Maar aan iedereen veel dank dus!!!
Winkje: verstandig je opstelling. Laat hem het maar lekker uitzoeken wat ie wil. Zoals je ziet in mn egopost: afstand doet wonderen: zowel voor jou als voor hem.

Mok: zit echt mn hoofd te kraken wat ie nou kan hebben dat zo ingrijpend is en er al jaren aan zit te komen. Tis wel wat om je af te vragen of je dat wil voor n nieuwe liefde. Tis tenslotte geen twee mnd per jaar n lastige vent. Maar altijd (wat t dan ook is) en kennelijk is het nogal ingrijpend. Maar wellicht verstandig van hem om je even niet toe te laten tijdens die transitie. Wellicht als alles kalmer is dan?? Maar dat zie je dan wel. Afstand nemen helpt (again).

Fam om jou moet ik wel lachen: je date niet maar ondertussen aan elke vinger.... Scheldende kerels (in de auto mag het maar NIET tegen mij!) zijn elk onaantrekkelijk dus idd NEXT!! Ik vraag me eigenlijk af waarom je op dating site wil als je al zoveel geinteresseerden hebt rondlopen. Ik zie die sites toch echt als n extra voor als je geen tijd/ mogelijkheid hebt om ze in het wild tegen te komen. (Zei ze terwijl ze na 10 mnd exit dating sites nog steeds meeschrijft op het internetdate forumdraad)

Ogut, dus een goed gesprek gehad? Begrijp ik?

Nijnthe: ooooooo heb je dat echt gezegd? Heb je ooit wel eens gezegd dat je dat nu niet meer erg vindt?

Amy, wat is t probleem? Geniet van jonge vent! Je ziet t steeds meer. Jij was toch heel erg bewust kinderloos? Is dat probleem er ook niet. Of t toekomst heeft hoef je nu niet te bepalen maar de kans is minder groot dat je hem overleeft (just saying...;)

Syb, happy festival en wie weet wat voor leuks er rondloopt. Voor het eersr n festival op medicatie?

Pat, heb t je al vaker gezegd. Wordt luchtiger. Is lastig om dat even te worden natuurlijk. Maar wat je ziet is dat je best serieus bent cq overkomt. Je kunt goed met je praten. Dus trek je al vanzelf de vrouwen naar je toe die vooral daar behoefte aan hebben. Dat zijn meestal niet de feestnummers! Ik zie iets dergelijks bij n vriend van mij. Echt n schat, zo lief voor damsels in distress, die psychisch in de knoop zitten. Maar wat gebeurt er: hij komt alleen maar imbecielen tegen. Lijkt wel of ie t aantrekt. Niet dat je n botte hork moet worden maar jezelf veranderen zal zeker invloed hebben op het soort mensen dat je aantrekt.
@Winkje; begrijp ik goed dat het weekendje weg on hold staat?

@Syb; al leuke vrouwen tegengekomen?

Jonge man krijgt morgen de laatste kans. We hebben elkaar nu een keer of 5 gezien, waarin er niets meer gebeurt is dan een beetje zoenen, en dat 1 keer en op mijn initiatief. De kansen die hij had op seks liet hij volledig onbenut. Ik laat het initiatief morgen volledig bij hem, en als er dan niets gebeurt weet ik genoeg. Ik geloof niet zozeer dat hij me onaantrekkelijk vindt of zoiets dergelijks, maar ik heb er zo mijn gedachtes over waarom hij blokkeert.

Wat het ook is; daar heb ik geen zin in. Ik draai al veel te lang mee voor die onzin. Eerlijk gezegd ga ik er dus vanuit dat er morgen of maandag een afsluitend gesprekje komt.
Cool, klinkt fijn tussen jou en vriend. Ik heb geen ervaring met kinderen ontmoeten of laten ontmoeten, maar genoeg tips en meningen hier. Doe gewoon wat voor jou goed voelt en vooral niet onzeker worden over alleen dit punt.

Minaa, het klinkt zo makkelijk bij jou, geniet er lekker van. Ik kan trouwens ook enorm genieten van weer alleen in mijn huisje zijn na dagen gezelschap, niets mis mee volgens mij.

Pat, leuk dat er weer wat lijntjes zijn, hopelijk zit er wat goeds tussen. Ga je met de kids op vakantie? Ik heb een eilandje in de Middellandse zee uitgezocht, mooi weer, lekker eten, knappe mannen (ga ik voor het gemak maar even van uit) en leuke vriendin die mee gaat, kan niet anders dan top worden.

Syb, je zal dit wel pas lezen als je weer terug bent, dus leuk festival gehad? Leuke dames versierd?

Treez, tijdje vakantie, hoop dat de rekening achteraf idd een beetje meevalt ????

Mok, geen idee wat er met tinderman aan de hand is maar het klinkt wel erg zwaar. Geef het even tijd om te laten bezinken bij jou, waarschijnlijk komt er dan vanzelf wel een voorkeur voor hoe jij het contact verder wilt onderhouden.

Wink, heb je niets meer gehoord van hem terwijl jullie een weekend weg gepland hebben staan? Dat is toch ook wel erg vreemd hoor, lijkt me ook lastig om jouw gevoel dan goed te houden. Hoop voor je dat hij snel iets laat horen.

Imo, fijn dat je weer rust hebt gevonden in de situatie met latter, ergens heb ik het gevoel dat jullie er samen wel gaan komen.

Amy, ik hoop dat jongeman je gaat verrassen morgen, maar waarschijnlijk heb je genoeg mensenkennis om te weten dat dat niet gaat gebeuren.

Ik heb al weer 3 online lijntjes lopen, allemaal net begonnen, geen idee of er wat uit gaat komen. Aan de ene kant vind ik de aandacht leuk en heb je weer een beetje hoop dat je niet de rest van je leven eenzaam gaat blijven. Aan de andere kant denk ik soms hoeveel kikkers zal ik nog moeten kussen voordat die in een prins veranderd. Weet niet of dit al de goede modus is om echt weer te daten, maar zover is het gelukkig ook nog niet, eerste de conversaties maar online voortzetten.
Ik heb geen idee wat er met het weekendje gebeurd. We hebben niks geboekt, we zouden gewoon de auto pakken en dan naar een stad gaan. Misschien dat ik volgende week even vraag wat daar de bedoeling mee is, maar ik ga er vanuit dat hij wel laat weten hoe of wat. Als hij niet wil ga ik denk ik met een vriendin lekker weg.

Ik ben er gek genoeg best relaxed onder. Ik wil hem en dat weet hij, als hij niet wil kan ik er gewoon niet zoveel aan doen. Drukmaken heeft niet zoveel zin. Ik ben blij dat ik het probeer met hem. Hoef ik later ook niet meer me af te vragen 'wat als'.
Mok: Wat heftig zeg! Qua aandoeningen / handicaps kan ik me wel een beetje een voorstelling maken van wat het zou kunnen zijn. Ik snap daardoor wel dat hij aangeeft nu geen ruimte te hebben voor een relatie en vind het ook wel "eerlijk" ( eerder oprecht) dat hij dat jou niet aan wil doen. Ben het met de anderen eens dat je niet moet gaan zitten wachten maar ik snap wel dat je dit even moet verwerken.

Fam: Soms lossen problemen zich inderdaad vanzelf op. Verder wel eens met Imo: waarom wil je nog op een datingsite? Heb je met B1 en B2 voorlopig niet ff genoeg om uit te zoeken wat je voelt etc?

Brannen: Fijn dat het eenzame gevoel weer wat afneemt en lekker bijna op vakantie. Ik weet ook niet of het helemaal de juiste modus is om weer te gaan daten, maar een paar contacten kan geen kwaad toch. Je kan altijd zien wat er van komt.

Wink: Zouden jullie dit weekend gaan???

Amy: Oké, duidelijk. Ben benieuwd of hij je nog gaat verrassen dan...

Imo: Fijn dat je de rust weer hebt gevonden. Ik denk ook wel dat jullie er uit gaan komen.

Pat: Ik ben het wel met de post van Imo aan jou eens.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Nijn: Die ex van jouw heb ik dan n paar keer mee gedate denk ik. Werd niks trouwens....wel aardige vent.

Kom m zo nu en dan nog wel s tegen en laatst zei hij al bijna n jaar n relatie te hebben. Maar áls ik m zie, zie ik m met vrienden. Nooit met een vrouw dus. Terwijl die vrienden vaak wel 'aanhang' bij zich hebben.

Dat viel mij op in ieder geval en stiekem heb ik me wel afgevraagd of dat nog steeds n issue zou zijn. Toen ik met m op date ging was ie al zeker 2 jaar gescheiden en was t nog zó belangrijk dat ie mij de eerste date al vertelde dat kennismaken met zijn kinderen er niet in zat.

Maar ook dat is zeker 2 jaar geleden.

Niet dat dat iets te maken had met dat t niks werd hoor....vond m gewoon niet aantrekkelijk voor mij.

Mok: Voor jouw n boel knuffels meid. Wat n shitsituatie zeg. Zowel voor jouw als voor hem.

Je treft t niet zeg......Over 'wat nu' denk ik ook dat je je hoofd nog niet moet breken.

Dat riep ik wel in de verbazing...maar nu denk ik : 'Ga met wat je gevoel je ingeeft' . Sowieso denk ik dat jij iemand bent die t qua gevoel meestal wel weet.

Misschien was t eerst een opluchting omdat hij tóch niet zo was als iedereen riep. Maar ik denk dat er nu vooral verdriet is. Iets dat zo mooi had kunnen zijn/worden.

En dat t oneerlijk is dat denk ik ook. T leven kan mensen soms n vreselijke loer draaien.

Bren: Ach joh in die modus zit ik meestal hoor. En geloof me 99% is de verkeerde kikker. Gewoon flink blijven kussen en als die ene dan eindelijk zijn metamorfose heeft ondergaan is t ook nog maar zeer de vraag of t allemaal past en doet.

Lekker opbeurend weer ben ik he? Maar da s mijn nuchtere kijk op de zaken.

Amy: Jammer van jonge man. Je klinkt erg vastberaden. Of heb je de reden daarvan zelf al uitgepuzzeld?

Imo: Klinkt toch echt wel goed hoor tussen jouw en latter hoor qua gevoel. Ja pas op jezelf!

Maar in principe moet je dat ook als je alleen bent.....wat dat betreft ben je dus al een kei.

Wink: Dat je t volhoud zeg.............Ik zou elke dag giftiger worden denk ik.

Wil je dat weekendje weg nog wel? Ik zou zeggen dat ie t in z'n jeweetwel kan stoppen pffff

Maar misschien reageer ik wel te primaire ofzoiets.

Pat: Horen we nog n update van je dates? In ieder geval veel succes!

Ben t wel met imo eens qua luchtigheid.

Ik heb ook zo'n vriend en die date ook (wel s) en daarvan denk ik ook met regelmaat: 'hoe krijg je t voor elkaar?' Maar eigenlijk is t wel logisch. Ik heb er zelf ook last van met mijn 'zorgknobbel' .

Mannen met problemen ruiken dat op afstand ofzoiets. Ik ben daar in de loop der tijd n stuk harder in geworden, toch wel. Overigens ook nadat ik er door vrienden op gewezen was (meerdere malen).

Daten is toch wat anders dan wat je tegen je buurvrouw of n kennis zou zeggen, zeg maar.

Fam: Groot gelijk............pfff wat n loser zeg. En gewoon doorgaan meid! Super!

Treez: Fijne vakantie! Niet teveel beeldschermen he?

Ik vind t bijna lastig om te zeggen.

Met zoveel dipjes en teleurstellingen hier.........

Maar hier gaat t nog steeds super!

Hij is zo leuk! pfffff hoewel de momenten van verbazing dat dat mij overkomt nog steeds er zijn.

Dinsdag was erg gezellig vooral en leuk. Gelachen ook veel.

En hij kan gewoon dingen zeggen waarvan ik dan opeens de andere kant zie en andersom.

(klinkt vast belachelijk maar weet t ff niet goed te omschrijven)

Het hele kleffe wat we me zou doen vluchten is er niet. Er zijn genoeg momenten/dagdelen dat we amper contact hebben. Dat we elkaar gewoon met 'rust' laten. Dat is ook erg prettig.

Tenminste dat vind ik.

We appen veel op de momenten dat t kan en soms bellen we ff (meestal kort, vaak praktisch) en we zien elkaar rond de 2 keer per week ongeveer.

En zowaar hij komt vanavond tot mijn verassing.............Dat was niet de bedoeling maar t duurt allemaal n beetje te lang anders.

Ik moet denk ik ook nog wennen aan t feit dat iemand mij ook graag wil zien en daar dan erg moeite voor doet.

Niet dat ik wat anders heb hoor, maar hij wel en hij perst daar mij nog ff bij tussendoor zeg maar zomaar op eigen initiatief.

Dus sinds hij dat gisteren zei ben ik al in 'tralala' stand....

Hoop dat voor jullie tussen al die kikkers nu ook s die ene zit. En voor mezelf dat dit m écht is!

En deze prins ook prins blijft.

groeten en fijne weekend

Minaa
@Wink, sjee meis wat klink jij lekker aards. Ik vind dat echt knap, respect. Ik zou dat rationeel kunnen bedenken maar absoluut niet zo voelen als ik iemand echt leuk zou vinden. Ik hoop dat jouw luchtigheid hem de ruimte biedt en dat hij gewoon over de spreekwoordelijke brug komt. Je verdient het wel dat het eens gewoon goed gaat!

@Bren, ik snap de modus en ik denk dat het niet zoveel uitmaakt hoor. Als het klikt komt het wel weer, of dat nu al kan merk je vanzelf. De aandacht doet je goed en dat is dus goed (beter dan tranen toch?). En die kikkers, ach al kussen we een hele vijver als die prins dan ooit maar komt bovendrijven

@Amy, ik denk dat dat een goede benadering is . Hij is gek als hij niet hapt. Ben errugggg benieuwd hoe het de volgende keer gaat. Jij hebt hem gezoend, nu mag hij wel wat initiatief nemen vind ik.

@Imo, fijn dat je een modus hebt gevonden waarin je weer rust ervaart. Tijd zal het leren of het werkt, tot die tijd genieten maar je grenzen bewaken. haha ja, maar het komt wel allemaal van internet hoor. 'Probleem' is dat als ik even op Tinder of een site zit er weer tig mannen zijn. Daarnaast heb ik dan nog mannen die ik al ken. Zit dus nooit langer dan een dag op Tinder of online, want dan zie ik door de bomen het bos niet meer. Maar ik date inderdaad niet
Mmm amy, n jonge kerel en niet seksueel. Das idd goed naadje. Ben benieuwd wat er gebeurt. Je kunt ook altijd nog gekscherend zeggen: gaan we nou uit omdat ik je ouwe tante uit moet hangen of gaan we nu ook nog n keer grown up dingen doen?

Want zo'n relatie waar jij hem moet gaan uitleggen wat ie moet doen daar zit je ook niet op te wachten lijkt me.
@Brennan; ik herken je gedachten Niets hebben lopen is ook even geen hoop zeg maar. Je hebt niets te verliezen, gewoon eens kijken of de lijntjes een date waard gaan worden.

@Wink; ik vind je houding prima, en ik snap hem ook. Ik ben benieuwd wanneer hij over de brug komt, want ik kan me niet voorstellen dat hij dat niet gaat doen.

@Rens; jij moet je helemaal niet druk maken om dat kind. Hij kiest ervoor het mee te nemen, dus hoe hij het uit gaat leggen is zijn pakkie-an.

@Minaa; klinkt alsof jij je prins gevonden hebt

Wat betreft jonge man; op zijn leeftijd begin je als het goed is aan een seksueel onverzadigbare periode. Als je dan niet bovenop een halfnaakte vrouw springt of het op z'n minst probeert; dan is er iets. Of je bent maagd of je hebt een kleine piemel waar je onzeker over bent. (Ik ben voor het gemak arrogant genoeg te zeggen dat het niet aan mij ligt )

In beide gevallen heb ik geen zin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven