Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Jemig Plou, hoe is het nu met je? Wel al een beetje aangesterkt?

Wat jammer dat die implanon niet goed is bij jou. Waar had je last van? Bij mijn huisartsenpraktijk is er één huisarts die zelf die dingen zet en eruit haalt, hoef ik gelukkig niet voor naar een kliniek ofzo.

Zooooooo ik zit heerlijk op het balkon, onder de parasol, kop koffie, koekje en Sammi speelt met de bijtjes en hommeltjes. Wat een zaligheid.

Net bij de kapper geweest en we hadden het over shampoo, en dat zij nu ook shampoos hebben zonder siliconen en zooi. Ze vroeg wanneer ik jarig was, want dan krijg je als vaste klant een fles shampoo (of iets anders) cadeau. Ik verbaasd, want ik heb niks cadeau gekregen vorige maand. Heeft ze het alsnog even geregeld en kreeg ik zomaar een fles van 21 euro mee. Dat leuk.
Oh, weten jullie nog van ons gazonnetje van vorig jaar, voor Sammi? Er zit nu een regenworm in!
Het is inderdaad niet mijn hond maar van dochter. En moederhond is weer van haar moeder. Ik heb d'r verder niks mee te maken gelukkig. Ik had begrepen dat ze wel vast hebben gezeten. Maar als het mijn hond was geweest had ik er zeker wat aan gedaan.

Splinter, ik zou het gewoon doen. Wat Tonks ook zegt, wanneer krijg je die kans weer? Fuck die collega's. Die hebben ook niet allemaal een goddelijk lijf toch?

En die regenworm? Hoe is die daar nou terecht gekomen?

Pilou, weer een beetje bijgekomen van het spiraaltje? Als ik dit zo lees ben ik toch wel blij dat ik nu een je-weet-wel-vrouw ben
Hmmm, ik wilde er smiley bij zetten maar dat mag geloof ik niet van de computer op het werk.

Morgen moet ik weer voor controle naar het Oogziekenhuis en daarna ben ik vrij. K ook en dat is altijd wel gezellig, samen vrij hebben.
quote:Splinter_ schreef op 16 juni 2016 @ 10:35:

Oh, weten jullie nog van ons gazonnetje van vorig jaar, voor Sammi? Er zit nu een regenworm in!

Niet te veel mest op je gazon hé

En gewoon doen Splint dat waterskiën. Hoe vaak krijg je nou die kans?!!

Lekker van fles shampoo kado, stond je geboortedatum niet in het systeem dat ze je vergeten waren? Ik gebruik ook al een paar maanden siliconen vrije shampoo en crèmespoeling. Voelt zoveel beter aan.

Shit Plou van spiraal. Ben je nu weer oké?

Ik zie er ook wel tegenop, moet begin 2017 (maar eerst eerdaags nog fijn uitstrijkje laten maken)

Lekker nu al weekend Dee, verwacht je nog gekkigheid in oogziekenhuis of zie je alles scherp?
Hier druk met allerlei ziekenhuisonderzoeken enzo..

Geeft wel stress en spanning maar zal uiteindelijk wel goed komen. Ik was van de week in UMCG voor de uitslag (groen licht) en volgende week heeft MO nog allerlei onderzoeken en ga ik natuurlijk mee om kennismakingsgesprek te hebben met transplantatiearts.

En dan hopen we dat die beste man voorlopig nog niet écht in actie hoeft te komen.
Jeetje, wat spannend Puss. Echt bijzonder dat jullie zo goed matchen. Maar gaan ze pas transplanteren als het echt nodig is? En kan er nu nog ergens mis gaan?

Ik hoop maar dat het nog heel lang niet nodig is

Welke shampoo gebruik jij? Ik had 'm van Yves Rocher, maar dat is wat onhandig met kopen. Dus nu weer bij DeTuinen geshopt, maar die shampoo maakt m'n haar weer erg droog.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 juni 2016 @ 19:14:

[...]

Niet te veel mest op je gazon hé

[afbeelding]Uhhhh, nee hoor!
Ja pas als MO kruipend vooruit moet gaan we voor de operatie

Ik moet nog wel na de zomervakantie voor 2 hele dagen onderzoeken daar. Oa een angiografie en aan een nierpomp*

Zal ik wel daar in een gasthuis slapen ofzo

* Er wordt gedurende vijfenhalf uur een licht radioactieve vloeistof via een infuuspomp toegediend. Elk uur wordt een buisje bloed afgenomen en om de twee uur moet u uitplassen. Wij kunnen op deze wijze heel nauwkeurig de nierfunctie en nierdoorbloeding bepalen. U heeft gedurende het onderzoek bedrust. De avond voor het onderzoek krijgt u jodiumdruppels om de schildklier te verzadigen
Ik heb deze:

Fijn spul en ruikt lekker.

Andrelon ook geprobeerd (2 flessen lang) en mwoa...wel redelijk.
Jeetje Puss, daar komt echt veel bij kijken he? NIet alleen een buisje bloed en groen licht.

Kan me goed voorstellen dat dit stress en spanningen met zich meeneemt.

Hoe is het op je werk btw?

En bij jou op je werk Splint? Gazonnetjes kweken gaat je goed af maar ik las ook best wel een flinke wijziging in het nieuws.

Hoe is dat ontvangen? Is Haan koest?

Lekker Dee, vrije middag met je hubbie.

Hier gaat het (na een paar dagen intens moe) weer een stuk beter. Op zich valt een spiraal normaal mee. Het is 30 tellen even heel naar maar het lukte nu dus niet in 1 x. Jammer. Maar goed. Voor 5 jaar weer oke. Misschien dat de draadjes nog iets afgeknipt moeten worden maar das niet zo spannend.

Huisarts kan dat ding er ook wel uit vissen Splint, maar hij zit nu tegen een spier aan, hij is verplaatst en ligt dus te diep. Vandaar dat ze het liever laat doen.

Ik menstrueer zo een beetje om de week, ben veel moe, slaap slecht en heb veel hoofdpijn. En elke keer als ik menstrueer ben ik de dagen daarvoor zo ontzetten down en ongelukkig en echt niet lekker, dat ik het liefst voor de trein spring zo een beetje. (bijgehouden in mijn agenda wanneer ik me zo voel en dat is 2/3 dagen voor ik menstrueer). Dus menstrueren is voor mij geen optie. Ik zit mezelf in de weg en ben ook niet echt een leuk persoon voor de mensen om mij heen. Dus vandaar eruuuuut!
Helemaal bij je spier?! Dan is ie wel fors aan de wandel gegaan zeg.

Hopelijk gaat je spiraal snel werken, want dit klinkt helemaaaaaal niet fijn. Blijf maar ver uit de buurt van die treinen.

Sjonge Puss, echt heftig. En zo blijft het dus nog steeds spannend.

Die shampoo kun je gewoon in de supermarkt kopen toch? Ik heb hem wel gezien en wilde het vandaag kopen, maar toen kreeg ik die van de kapper. Overigens zit in die van de kapper nog wel sls zag ik, dus toch ook nog maar even dat spul van jou kopen. In Andrelon zit volgens mij nog steeds zooi die niet nodig is. Ik vind 'm ook niet fijn.

Op werk gaat het wel goed! Haan is vorig weekend getrouwd en is nu lekker weg. Maar ik heb weinig last van hem, hij laat ons (het team) erg vrij en zelfstandig, prima. Misschien leert hij het een beetje.

De ontwikkelingen waren wel weer spannend ja. Je bedoelt toch dat ze weer gaan produceren in BoZ? De telefoon heeft al roodgloeiend gestaan van mensen die nog geen werk hebben en hopen dat ze weer gewoon hun fietsje kunnen pakken en blindelings terug kunnen naar de plek waar ze al 30 jaar naartoe gefietst hebben Maar het is allemaal nog helemaal niet duidelijk hoe het gaat worden, ondanks alle spookverhalen die er alweer zijn.

Hoe bevalt het jou inmiddels, Plous?

Fijn dat het qua vermoeidheid weer een stuk beter met je gaat.
quote:Pil0u schreef op 16 juni 2016 @ 21:33:

Jeetje Puss, daar komt echt veel bij kijken he? NIet alleen een buisje bloed en groen licht.

Kan me goed voorstellen dat dit stress en spanningen met zich meeneemt.

Hoe is het op je werk btw?

Inderdaad, komt een hoop bij kijken. Onderzoeken lopen al vanaf februari en ben al meerdere malen geweest.

Werk mwoa.. hangt een grafstemming.

quote:.... Dus menstrueren is voor mij geen optie. Ik zit mezelf in de weg en ben ook niet echt een leuk persoon voor de mensen om mij heen. Dus vandaar eruuuuut!Wat KUT! En dat alles door die Implanon? Snel eruit idd en Go Mirena!
Splint die shampoo haal ik idd gewoon bij Kruidvat. Niet duur en gewoon prima. De cremespoeling heb ik daar ook van. Beetje arganolie na het wassen in mijn haat en klaar!!

Morgen naar de kappert btw. Laat er een flink stuk afknippen.
Fijn dat Haan koest is. Hoe bevalt man zijn vrije tijd? En hoe bevalt jou dat?
Ja. Stom he? Kan ook zijn dat ik altijd zo ben als ik menstrueer, geen idee, dat is al zo lang geleden. Staat mij niet bij dat ik me zo rot voelde altijd.

En idd, Splint, behoorlijk verplaatst.

Waarom grafstemming Puss? Heb ik iets gemist?

Op zich logisch toch Splint, dat mensen zonder baan verwachten/hopen dat ze terug mogen komen. Maarja... voor bedrijf is dat niet altijd wenselijk/handig. Ook niet ivm opgebouwde rechten als dit binnen een half jaar is lijkt me. Wel een interessante wending weer :-D

Mijn werk is wel leuk. Manager heeft gevraagd of ik een assessment wil doen want ze wil kijken of ik op haar stoel kan komen en welke punten er nog eventueel verbetert zouden moeten worden. Erg leuk en erg motiverend moet ik zeggen. Afgelopen week kreeg iedereen een kookboek thuisgestuurd om ons te bedanken dat ze de hoogste weekomzet ooit hadden gehaald. En dat soort dingen vind ik wel gaaf. Het salaris is kut maar zoveel meer waardering dan voorgaande werkgevers en ik merk dat ik dat eigenlijk veel leuker vind dan geld (hoewel ik wel rond moet kunnen komen en dat is soms wat lastig, maar dat heeft ook te maken met dat ik gewoon te veel leuke dingen wil doen en perse wil sparen en perse... enz)

Wat gaan jullie doen dit weekend?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 juni 2016 @ 19:53:

Fijn dat Haan koest is. Hoe bevalt man zijn vrije tijd? En hoe bevalt jou dat?

Man vindt het veel te druk, dat pensioen. Heeft nog geen moment stil gezeten en is met van alles en nog wat in de weer. Ook nog steeds 3x per week naar zijn zus, dus dat slurpt ook veel tijd op.

Ik moet nog steeds wel wennen. Heb gelukkig mijn eigen vrije tijd nog (donderdags zorgt hij dat hij de hort op is), maar het blijft wel gek dat ik 's ochtends weg ga en hij 'niks' hoeft te doen en als ik 's avonds thuis komt, hij 'niks' heeft gedaan. Hij vindt het ook lastig als ik steeds vraag of hij iets gaat doen, want dan voelt dat als een verplichting. Dus ik vraag ook niet heel expliciet hoe zijn dag was als ik thuis kom.

Nou ja, het gaat wel gewoon goed, maar voelt nog steeds wat onwennig door dit soort rare dingen.

Ja, waarom is het een grafstemming bij jullie? Is het voor jou ook spannend?

Plous, de fabriek is inmiddels als bijna 2 jaar dicht, dus geen lopende rechten meer voor de medewerkers. Ik vind het wel een beetje bizar dat mensen zolang wachten op hun terugkeer naar dezelfde werkplek. Maargoed, dat krijg je misschien als je zo lang ergens werkt.

Fijn dat jouw werk zo positief is!Ga je het doen, dat assessment? Zorg je er dan wel voor dat het alleen maar gebruikt gaat worden voor eventuele doorgroei? Stel dat er dingen naar voren komen die minder sterk zijn, dat ze die dan niet gaan vertalen naar je huidige functie, dat mag niet. En zou ook heel flauw zijn. Maar wel super dat ze snappen dat waardering belangrijk is. Hoewel je daar dan verder geen leuke dingen van kunt doen inderdaad.....

Mijn weekend: ik ben net klaar met werken, heb eindelijk even overzicht gemaakt van wat er de komende week nog moet gebeuren voor mijn vakantie. Overzicht is dan wel fijn. Lekker overzichtelijk enzo. Dus ik kan met een gerust hart aan mijn weekend beginnen.

Morgen bedrijfsfeest (ja ik neem mijn zwemspullen mee en als ik medestanders heb, ga ik waterskiën!) en zondag is er een open huis van nieuwe buren hier. Leuk, gezellige mensen allemaal.

En jullie?
Nu eerst benen epileren. Kan natuurlijk niet de show maken op waterski's met spriet-benen.
Ik heb het kookboek aan PM gegeven zodat hij voor mij kan koken

Mja, ik vind dat ook bizar. Hier ook mensen die een half jaar thuis wachten om weer terug te komen voor die 'fantastische' baan.

Maar goed, ik ben er blij mee :-D

Leuk dat je het niet uitsluit Splint, van de ski's!

Ik heb morgen bereikbaarheidsdienst. Als iedereen gewoon netjes komt werken, is dat niet zo spannend. Maar het is vrij druk. Mijn locatie is wel braaf maar de andere locatie voeden ze de mensen niet op. Dus als ze een keer niet komen en niet bereikbaar zijn maar de volgende dat staan ze er weer.... nouja, jammer dan. Dan worden ze hier niet op aangesproken. Meh.

Verder komt de kluspool van de buurman eindelijk de waterschade herstellen in mijn huis. Maar 'in de loop van de dag' en geen idee wat voor kleur verf hij meeneemt want daar heeft hij niet om gevraagd.

Na 16u ga ik naar PM en verder geen plannen.
quote:Pil0u schreef op 17 juni 2016 @ 20:30:

Ik heb het kookboek aan PM gegeven zodat hij voor mij kan koken

goed bedacht!

Pas maar op, straks krijg jij die leuke klus op je, om mensen van een andere locatie op te voeden. 'Oh, laar dat maar aan PLous over, die kan dat wel!'. Maar hopelijk blijft het lekker rustig.

Heb je al een afspraak voor het verwijderen van Implanon? Echt jammer dat het voor jou niet werkt, het is echt zó fijn als het wel werkt!

Ben benieuwd naar hoe je huis eruit ziet, morgen!

Wel apart dat hij niet weet welke verf. Of kan dat er misschien niet direct op gesmeerd worden, moet het eerst nog hersteld worden?
Poeh, eindelijk bijgelezen! Wat is er weer veel gekletst. Leuk hoor. Ik kan nu pas weer een beetje goed kleine lettertjes lezen, ik heb pupilverwijdende druppels gekregen vanochtend. Lezen gaat dan ff niet zo goed. Ik ben dus weer helemaal goedgekeurd. Ik zit op 120% zicht. Supergoed dus! Verder geen klachten, geen rare dingen gevonden in mijn ogen. Glasvocht blijft lekker van mijn netvlies af en ik ben nu al 3 jaar stabiel en hoef pas over 2 jaar terug te komen.

Pilou, wat heerlijk dat je zo gewaardeerd wordt op je werk. Soms is dat inderdaad belangrijker dan loon. Assessment klinkt goed, ik hoop dat alles goed voor je uitpakt.

Als ik je verhalen zo lees over je menstruatie vind ik het wel eng klinken hoor. Man wat een ellende. Hopelijk nu weer snel over naar geen hormonale schommelingen.

Splinter, klinkt goed dat Haan zich wat rustiger houdt.

Het lijkt mij ook lastig hoor als je man gewoon thuis is. En dat drukke, dat hoor ik wel vaker. Laat 'm maar lekker z'n gang gaan. Wel lief dat hij op donderdag het huis uit gaat. Heb je nog even tijd voor jezelf.

Middagje samen vrij is letterlijk in het water gevallen. Wat een grafweer zeg. Ik heb nog even op bed gelegen toen ik thuis kwam, ik vind het vrij vermoeiend om met joekels van pupillen rond te lopen. Daarna regen zon onweer zon regen onweer zon onweer....

Puss, sterkte op je werk. Waarom is er eigenlijk zo'n grafstemming?

Spannend hoor, die opname. En eigenlijk wel alles wat er bij komt kijken.

Hier geen plannen voor het weekend. Met dit weer zit ik het liefste binnen.
Het is alleen sauzen.

Dus óf hij komt eerst ff kijken en gaat dan de verf halen óf hij denkt dat ik gek ben en hem er gewoon een kleur op laat smeren

Áls hij komt. Want ik heb er een hard hoofd in. Het heeft al 6 weken geduurd voor ik hem aan de lijn had.

Oh, dat opvoeden vind ik niet erg hoor. Baal er van dat mijn collega's dat niet doen waardoor je in het weekend altijd gedonder hebt.

Laat mij maar een weekje of 3 het scepter daar zwaaien en dan zijn de mensen tevreden met duidelijkheid. Want het is ook niet eerlijk naar collega's, die harder moeten werken voor exact hetzelfde loon, als er iemand zo een werkhouding heeft. Sterker nog, een complete productie kan in gevaar komen als er iemand niet komt. En dat kan ik heul goed over brengen
Ik gaaaaaaaaaa!
Gaaaaf Splint!! Have fun!

Ik heb mijn haar eraf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven