Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Kak
En na een half uurtje rondsjouwen achter de douane, heb je het ook wel gezien...

Inmiddels hebben we een práchtige week achter de rug. Het noorden van Ierland is super. Zo ruig en vol echte wildwaterbanen We hebben ook over de touwbrug in Carrick-a-rede gelopen. Die hangt tussen 2 rotsen in, met de zee 30 meter onder je. Mijn maag draaide om toen ik midden op die brug omlaag keek

Donderdag waren we in Belfast. Indrukwekkend hoor, die strijd tussen katholieken (nationalisten) en protestanten (unionisten) is nog zo dichtbij. Hele straten met ierse vlaggetjes, en even verderop net zo'n straat met engelse vlaggetjes. Een enorm 'vrijheidshek' van honderden meters lang, politiebureaus die meer op een beveiligde vesting lijken dan op een plek waar je even binnen loopt.....ik was echt onder de indruk.

Nu zijn we in de cottage aangekomen waar we nov 10 dagen blijven. Zo heerlijk. Alleen geen wifi, dus ik moet het met mijn buitenlandbundel doen. Nou ja, niet erg.

Wel erg: we hebben flinke buien op ons kop gehad en nu zit mijn neus half dicht en heb ik een zere keel. Slechte timing.
een paar plaarjes van die brug
Oh Splint ik hoop dat het bij die zere keel blijft en niet dat je echt ziek gaat worden. Ik hoop dat het weer ook wat beter zal zijn.

Wat heerlijk om nog zo'n tijd lekker op vakantie te zijn :-)

Wel een beetje jammer van geen wifi zeg.

Die brug! Je bent je alvast aan het voorbereiden op alle achtbanen? Straks is niets meer 'eng' want jij hebt die brug al gedaan
Het Viva forum is papaja.
Kaat is naar de kerk met de ouders van Lupin. Ze wilden haar tussendoor thuis brengen omdat er nog een heel saai gedeelte volgt, maar Kaat blijft toch in het kinderhok.

Ik denk dat mijn kind zich gaat afzetten tegen haar ouders door in God te gaan geloven.
Het Viva forum is papaja.
quote:Splinter_ schreef op 02 juli 2016 @ 22:46:

een paar plaarjes van die brug

Lijkt me zo gaaf om eens over heen te lopen!

Ik hoop dat je niet ziek wordt, dat is iets voor thuis. Niet op vakantie.

Ik heb net ff flink huisgehouden in de tuin. Struik van de buurman gesnoeid. Die groeit helemaal over de schutting heen. Hij is nooit thuis, zijn tuin is een oerwoud. Het is hier nu even lekker weer, zonnetje schijnt, weinig wolken. Gelijk van profiteren!
Wij zijn hier druk bezig om een prachtig katje in te palmen. Of misschien is het wel andersom

Hij heeft de blik van Sil en het veegje op zijn neusje van Sammi. Heel voorzichtig, maar ook heel nieuwsgierig, zo lief. Ik mag hem al aaien. Alleen kwam vanavond ook ineens de mega-blije hond (Jack Russel) van de huiseigenaar aan gestuiterd toen ik met poes bezig was, en toen vlogen ze natuurlijk achter elkaar aan. Jammerrrrr.

Jemig Tonks, daar ben je mooi klaar mee! Een gelovige Kaat

Ik ben toch snotverkouden geworden, suizende oren, holtes verstopt en zere kop. Maar de ibuprofen doet zijn werk. Wordt vast weer beter

voor wie het nodig heeft.
Is het nog gelukt Splint? Het katje inpalmen? Zittie al in je koffer? Hopelijk ben je niet ziek geworden.

De brug ziet er heel gaaf (en eng) uit. Soïso lijkt het me daar heel gaaf en mooi.

Nouja, mijn vakantie zit er op. Geen Ameland, geen gefiets, geen nobeltjes maar zieke kat en inmiddels ingeslapen kat.

PM is intens verdrietig, huilt veel en voelt zich enorm leeg. En zijn huis is nu gewoon helemaal leeg. Maarja, dat hoef ik jullie niet uit te leggen. Hij is nu even een rondje fietsen om zijn hoofd leeg te maken. De afgelopen 24 uur doen we dingen om naar niet thuis te hoeven zitten maar het is gewoon niet leuk om nu dingen te doen. Gisteren nog even uiteten geweest onder het mom van 'eten moet je toch' en het stond al gepland. Maar we zijn er gewoon niet helemaal bij met ons hoofd en dwalen steeds af naar poes.

Maar goed... We hebben afgesproken dat we in augustus of september nog een weekendje weg gaan.

Jullie wel leuke dingen te vertellen nog?

Nog even een knuff voor Puss
Katje hier is zooooo lief, echt een kleine doerak die steeds heel voorzichtig begint met toenadering zoeken en vervolgens de hele avond in de buurt blijft. Ik zou hem zó meenemen (heb al opgezocht welke regeltjes er gelden ) en ik denk dat hij en Sammi goed samen zouden kunnen. Maarja, moet je een beestje weghalen hier, waar hij de grootste buitenspeeltuin van de wereld heeft waar hij veilig kan rond struinen (de weg ligt een stuk verderop en er is weinig verkeer) om in een appartement 4 hoog weg te stoppen? Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen. Hoewel de landlady hier zegt dat hij te weinig aandacht krijgt. Hij is komen aanlopen rond Pasen, piepjong en ondervoed. Zij geeft hem eten, maar hij kan niet in huis omdat de hond en één van hun andere katten hem niet willen. Dus woont hij in een schuur en buiten. Dat is ook weer sneu. Maargoed, man wil het niet en hij heeft er ook wat over te zeggen.

Ik ben trouwens toch een paar dagen niet lekker geweest, dus we hebben rustig aan gedaan. Ook niet verleerd trouwens. Nu nog steeds verkouden en hoesten, maar dat is ook niet raar, met dit flutweer.

Maar genoeg ego-getetter.

Plousje, wat moeilijk. Arme PM en jij, arme poes. Die leegte is zo moeilijk en zo aanwezig. Laat hij zich een beetje steunen?

Je vakantie is wel heel wat minder leuk geworden dan je bedoeling was. Waarschijnlijk was je 100x liever op die fiets gestapt dan dit.
Tetterettes tetteren nog steeds verder

Wie was kletsmajoor dan toch? Ik ben een stukje kwijt geloof ik.
Oooooh ik lees het al.
Zoooo lief De prinses heeft contact met de kat van de hoek van de straat. Hij zit hier al dagen voor het huis op de stoep s'avonds en zij ligt lieve geluidjes naar hem te maken in de vensterbank.
quote:Pil0u schreef op 10 juli 2016 @ 15:56:

Jullie wel leuke dingen te vertellen nog?

Nope Ik heb me niet eerder zo leeg gevoeld.

Wat ontzettend kut voor PM en jou en de lieverd met de draculatandjes
Ik had inderdaad liever 100km gefietst dan de afgelopen vakantie

PM laat zich gelukkig goed door mij troosten en praat veel over hem en dat is prima en vooral fijn omdat ik dan weet wat er in hem omgaat. Het is nogal een binnenvetter. Hij is nu net voor het eerst alleen naar huis. Eerder zag hij dit nog niet zitten. Morgen zien we wel weer.

Aaahw, doerak klinkt lief Splint!

En flirtende prinses klinkt ook lief

Dat lege gevoel kan ik mij helemaal voorstellen Puss. Het is ook zo slopend. Meh

Krijg je wel steun van MO?

En heb je een beetje afstand kunnen nemen van je moeder en zus?

Ik heb vandaag mijn voortgangsgesprek gehad en ziet er allemaal wel positief uit.

En een pittig teamgesprek omdat 1 collega stom is. Dus, die heb ik (onbedoeld) aan het huilen gekregen omdat ik haar niet collegiaal vond en ik het gevoel heb dat ik niet op haar kan bouwen. En ik heb het nog ingepakt enzo. Dus, topdag.

Ik heb vandaag ook een vacature van een oud-collega gemaild gekregen die mij leuk lijkt. Zelfde werk. Ik ga morgen even bellen over salaris en bereikbaarheidsdienst. Als het salaris nou iets hoger is en er is geen bereikbaarheidsdienst, dan denk ik dat maar eens in de pen klim.
.
anoniem_247077 wijzigde dit bericht op 12-07-2016 20:07
Reden: maar ff elders
% gewijzigd
Hoe is het met PM nu? Zakt het al een beetje? Hoe jong was draculaatje eigenlijk?

En wow, de banen komen jou ook aanvliegen zeg! En knap dat je je collega zo duidelijk ( ) feedback gaf.
*ook ff elders

Met PM weet ik nu niet zo goed hoe het met hem gaat. We hebben zo op elkaars lip gezeten de afgelopen week, dat ik precies kon zien aan hem wanneer hij tegen de tranen vocht en wanneer het oke ging. En nu is hij thuis en communiceren we alleen via de app. Hij zegt dat het wel goed gaat maar dat geloof ik niet zo Hij heeft gelukkig wel afleiding aan zijn cursus. En gisteravond zei hij via de app dat hij zich erg alleen voelt nu draculaatje er niet meer is. Hij was net 10 overigens. Dus eigenlijk nog een paar jaartjes te jong om er tussen uit te piepen.
10 jaar is niet meer piep maar wel te jong

PM weet je vast te vinden als hij zichzelf in de weg zit. Misschien wel goed voor hem om even alleen te zijn.
Ja, vast wel. Komt wel goed.

Ik zag trouwens dat jij superleuke serviesdingetjes aan het pinnen bent. Maar ze zijn overal uitverkocht.

En nu zoek ik steeds op etsy naar iets vergelijkbaars. Damn you! Niet te vinden natuurlijk
Ik bewaar ze zodat Tonks die voor ons na kan maken Die kan dat heel goed!
Ohja! TONKS!
Nee, Tonks moet met mij naar de Efteling! Die heeft geen tijd

Ik ben weer in NL. Nu in de trein. M'n oren zitten nog dicht

Maar straks lekker die grote veelvraat in mijn armen sluiten. Ik denk dat hij 3x zo groot is als het vakantie-katje

Straks ga ik elders lezen. Maar nu alvast een voor Puss en Plous en PM.
Welkom thuis Splint!

Was het fijn weer met poezel te knuffelen?

Ik ben verliefd op de rode draak hier. Hij maakt zulke lieve piepgeluidjes En hij boenkt met zijn hoofd kopjes in mijn hand en soms tegen mijn hoofd.

Onhandige slungel met zijn messcherpe klauwen.

En ook op het kleine heksje met haar fling met buurkat En gisteren regende het even héél erg hard. Echt een raar geluid en alles werd donker. Zit ze met enorm grote ogen naar mij te kijken terwijl ze naast me op de bank ligt.

Ze vond het eng maar als vrouwtje blijft zitten kletsen blijft zij ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven