Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
quote:Nouschi schreef op 17 juni 2016 @ 21:06:

Iedereen sterkte, knuffels, kus.
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 21:03:

[...]

tegen wie fluister jij, tegen joke?

Ja hoor tegen Joke fluister ik.

quote:Nouschi schreef op 17 juni 2016 @ 21:07:

En ik moet nog aan het bier Sterkte

Ik mag van Bia niet lekker stommert meer tegen jou zeggen...

Vind ik zó jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juni 2016 @ 21:08:

[...]

Vind ik zó jammer.Je trekt je toch niks van die stomme Bia aan stommerd?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juni 2016 @ 21:08:

[...]

Vind ik zó jammer.Stomme muts
quote:Star schreef op 17 juni 2016 @ 21:06:

[...]

Hee woon jij in mijn dorp? ik woon in een stad. maar ik heb vernomen dat ie heel n-h pakt in een dag. met zijn ijs dan he.
very metal
quote:fietsie schreef op 17 juni 2016 @ 21:02:

[...]

Lekker brie! Is je man in slaap gevallen? Of zeg ik nu iets heel stoms.

Het vervelende gevoel zal wel wegebben hoor! Eigenlijk begon dat al toen ik het vandaag vertelde. Toen het niet meer alleen van mij was, zeg maar.

Ja, het 'openbaren' is vaak de grootste hobbel. Eens bespreekbaar wordt het behapbaarder.

Je zegt helemaal niets vreemds Fiets. Man is afgelopen week toegetreden tot de 'rustpliesie' en had vandaag zijn clownsneus opgezet en bleef maar 'meisjes plagen kusjes vragen'-doen. En elke keer dat hij het voor elkaar kreeg om mij te laten schateren deed hij het idiootste dansje ooit. En nu is hij moe (van de hele week werken en goed voor mij zorgen).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Iedereen sterkte, knuffels, kus.dank je.
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 21:08:

[...]

Sterkte
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 17 juni 2016 @ 21:09:

[...]

Je trekt je toch niks van die stomme Bia aan stommerd?

Tuurlijk niet.

Als ik in een stom topic stom wil doen tegen andere stommerds moet dat kunnen vind ik.

quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 21:10:

[...]

Stomme muts Stomheid to the max weer....
Kittens, sterkte met je rug!

Leo, sterkte voor je dochter, hopelijk voelt ze zich snel beter.

Fiets, echt heel erg balen, maar ik denk wel dat het de juiste beslissing is. En je zegt nu met een hele begrijpelijke reden af, ze zullen heus niet vergeten waarom ze je graag willen hebben, volgende keer als er weer werk is.
Oh god, mijn man heeft een boek besteld bij bol.com, voor mijn leesgrage dochter. Onze eerste Heuse Internetaankoop, en morgen schijnt ie te worden bezorgd. Ik ga vast een topic openen
quote:Oudblond schreef op 17 juni 2016 @ 21:10:

[...]

Ja, het 'openbaren' is vaak de grootste hobbel. Eens bespreekbaar wordt het behapbaarder.

Je zegt helemaal niets vreemds Fiets. Man is afgelopen week toegetreden tot de 'rustpliesie' en had vandaag zijn clownsneus opgezet en bleef maar 'meisjes plagen kusjes vragen'-doen. En elke keer dat hij het voor elkaar kreeg om mij te laten schateren deed hij het idiootste dansje ooit. En nu is hij moe (van de hele week werken en goed voor mij zorgen).

Klopt iedereen geeft me ook gelijk hoor, maar iedereen benoemt ook hoe K het is. De banen liggen niet voor het opscheppen en nu ineens voor mij even wel.

Fijn zo'n man. Ongezellig dat hij slaapt, maar meer brie voor jou!
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 21:16:

Oh god, mijn man heeft een boek besteld bij bol.com, voor mijn leesgrage dochter. Onze eerste Heuse Internetaankoop, en morgen schijnt ie te worden bezorgd. Ik ga vast een topic openen Wow, wat moedig van hem. Je zult wel trots zijn.
Ow! Spannend LV! Wordt het bij dochter op stage afgeleverd of ligt het hele gezin vast onder de deurbel op de bezorger te wachten?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Iedereen sterkte, knuffels, kus.Nee Nous, niet jij ook.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Star schreef op 17 juni 2016 @ 21:06:

[...]

Hee woon jij in mijn dorp?

Welk liedje is het bij jullie? Ik heb zo'n hekel aan dit nummer dankzij onze ijscoman, de heeeele zomer lang, vooral die pampampampampam.

https://www.youtube.com/watch?v=umfRT7MgTu0
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 21:10:

[...]

ik woon in een stad. maar ik heb vernomen dat ie heel n-h pakt in een dag. met zijn ijs dan he.Ik heb em vandaag nog niet gehoord, maar ik word echt agressief van die tingel.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 21:16:

Oh god, mijn man heeft een boek besteld bij bol.com, voor mijn leesgrage dochter. Onze eerste Heuse Internetaankoop, en morgen schijnt ie te worden bezorgd. Ik ga vast een topic openen

Je eerste aankoop via internet?

Echt?
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juni 2016 @ 21:21:

[...]

Je eerste aankoop via internet?

Echt?Ja echt. Eens moet de eerste keer zijn . Maar ik vind het nog steeds stom.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 juni 2016 @ 21:18:

[...]

Wow, wat moedig van hem. Je zult wel trots zijn. Ik ben vooral benieuwd. Het is gelukkig een goedkoop boek, dus als ie in het wereldwijde Niets verdwijnt geraak ik niet meteen aan de bedelstaf.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 juni 2016 @ 21:14:

Kittens, sterkte met je rug!

Leo, sterkte voor je dochter, hopelijk voelt ze zich snel beter.

Fiets, echt heel erg balen, maar ik denk wel dat het de juiste beslissing is. En je zegt nu met een hele begrijpelijke reden af, ze zullen heus niet vergeten waarom ze je graag willen hebben, volgende keer als er weer werk is.Nee, dat weet ik. Dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven