Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
vrijdag 17 juni 2016 om 19:59
quote:Star schreef op 17 juni 2016 @ 19:53:
[...]
Geen idee, maar hij zegt nare dingen over asielzoekers.
O bah, doet ie vaker ja.
Ik zat net even te kijken bij de illustere Facebook pagina 'Nederland mijn vaderland', dat doe ik soms om te checken of mensen die ik op mijn lijst heb daar lid zijn, dan ontvriend ik ze meteen.
Nou, wat ik daar las....
Echt, zum kotzen.
En zo'n dom, echt oerdom gelul, doorspekt met Geer en Goor humor.
Verschrikkelijk.
[...]
Geen idee, maar hij zegt nare dingen over asielzoekers.
O bah, doet ie vaker ja.
Ik zat net even te kijken bij de illustere Facebook pagina 'Nederland mijn vaderland', dat doe ik soms om te checken of mensen die ik op mijn lijst heb daar lid zijn, dan ontvriend ik ze meteen.
Nou, wat ik daar las....
Echt, zum kotzen.
Verschrikkelijk.
vrijdag 17 juni 2016 om 20:12
vrijdag 17 juni 2016 om 20:12
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juni 2016 @ 19:59:
[...]
O bah, doet ie vaker ja.
Nou, wat ik daar las....
Echt, zum kotzen.
Verschrikkelijk.Ik had er eentje die dat soort dingen deelde. Toedeloe dus!
[...]
O bah, doet ie vaker ja.
Nou, wat ik daar las....
Echt, zum kotzen.
Verschrikkelijk.Ik had er eentje die dat soort dingen deelde. Toedeloe dus!
vrijdag 17 juni 2016 om 20:13
quote:Star schreef op 17 juni 2016 @ 20:12:
[...]
Ik had er eentje die dat soort dingen deelde. Toedeloe dus!
Ja, dat staat er ook, dat men het vooral moet delen.
Van die tegels, met wijsheden er op, van de ergste soort.
Ik durf ze hier niet eens te laten zien want zul je net zien, ineens is één stafje vanwege racistische toestanden dan genoeg voor een ban.
[...]
Ik had er eentje die dat soort dingen deelde. Toedeloe dus!
Ja, dat staat er ook, dat men het vooral moet delen.
Van die tegels, met wijsheden er op, van de ergste soort.
Ik durf ze hier niet eens te laten zien want zul je net zien, ineens is één stafje vanwege racistische toestanden dan genoeg voor een ban.
vrijdag 17 juni 2016 om 20:15
vrijdag 17 juni 2016 om 20:21
Ik was een beetje afwezig hier de laatste dagen. Er speelt even heel veel naar op mijn werk en privé. Ben heel veel aan het denken geweest maar heb nu een beslissing genomen.
Omdat lopen op mijn orthopedische schoenen nog steeds niet lekker gaat, is mij een maart opnieuw een operatie geadviseerd, die ik gerust nog wel over de zomervakantie kon tillen, maar beter niet nog jaren voorruit moet schuiven. Omdat ik net deze (tijdelijke) baan had, heb ik de operatie naar sept/okt geschoven. En nu van de week gebeurt er iets dat ik niet had kunnen voorzien. Via via, ben ik bij deze stichting gevraagd voor twee banen. Een onduidelijke termijn want vervanging bij ziekte, en de andere voor zeker een schooljaar. Vandaag de knoop doorgehakt en voor allebei de banen bedankt. Wel duidelijk aangegeven waarom en dat ik het eigenlijk best graag zou willen. Voel me best naar nu. Want nu oet ik weer hopen dat er medio januari weer iets op mijn pad komt.
Omdat lopen op mijn orthopedische schoenen nog steeds niet lekker gaat, is mij een maart opnieuw een operatie geadviseerd, die ik gerust nog wel over de zomervakantie kon tillen, maar beter niet nog jaren voorruit moet schuiven. Omdat ik net deze (tijdelijke) baan had, heb ik de operatie naar sept/okt geschoven. En nu van de week gebeurt er iets dat ik niet had kunnen voorzien. Via via, ben ik bij deze stichting gevraagd voor twee banen. Een onduidelijke termijn want vervanging bij ziekte, en de andere voor zeker een schooljaar. Vandaag de knoop doorgehakt en voor allebei de banen bedankt. Wel duidelijk aangegeven waarom en dat ik het eigenlijk best graag zou willen. Voel me best naar nu. Want nu oet ik weer hopen dat er medio januari weer iets op mijn pad komt.
vrijdag 17 juni 2016 om 20:22
Dank voor de knuffels, fijn!
Het gaat al iets beter dankzij jullie knuffels, mijn bed en pijnstillers. Maar ik ga me zo naar de bank verplaatsen, want ik lig nu te veel te piekeren en te balen van bepaalde dingen. En dat moet maar eens afgelopen zijn! Het is weekend en er zijn kaasjes
Wat naar voor je dochter Leo. Heel veel beterschap!
En wat ontzettend fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat met Kane.
En van jouw bericht werd ik ook blij Moi, leuk zo'n dag!
Ik ben blij voor alle blijerds en kapucijners lust ik ook. Ben wat minder fan van spek en met stroop heb ik het nog nooit gegeten.
En nu stap ik uit bed.
Het gaat al iets beter dankzij jullie knuffels, mijn bed en pijnstillers. Maar ik ga me zo naar de bank verplaatsen, want ik lig nu te veel te piekeren en te balen van bepaalde dingen. En dat moet maar eens afgelopen zijn! Het is weekend en er zijn kaasjes
Wat naar voor je dochter Leo. Heel veel beterschap!
En wat ontzettend fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat met Kane.
En van jouw bericht werd ik ook blij Moi, leuk zo'n dag!
Ik ben blij voor alle blijerds en kapucijners lust ik ook. Ben wat minder fan van spek en met stroop heb ik het nog nooit gegeten.
En nu stap ik uit bed.