Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:23:

[...]

Oh dat accepteer ik prima hoor, maar doe dat dan ook andersom ^^.

.bedoel je dat we racisme moeten accepteren?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:barbaracartland schreef op 17 juni 2016 @ 22:24:

Mag ik even opmerken dat er nog niemand (niemand) hallo tegen mij gezegd heeft. halloooooooooooooooooooooooooo

Mag ik even opmerken dat er nog niemand (niemand) hallo tegen mij gezegd heeft.Duhuh
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Fijn.

Hallo lieve napraters!
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 22:21:

[...]

Leooooo, jij ook hier? Gezellie!

Lenie Volmetport, hooooiiiii!!!

quote:Oudblond schreef op 17 juni 2016 @ 22:18:

[...]

JA!!! Dag Suusje

Mijn harira was heerlijk, zo leef ik mee met de ramadanners

( klinkt fouter dan ik bedoel) en lees je whatsapp
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 17 juni 2016 @ 22:26:

[...]

DuhuhKijk uit, anders hebben we straks slechte sfeer.
quote:barbaracartland schreef op 17 juni 2016 @ 22:26:

Fijn.

Hallo lieve napraters!

Barry!

quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 22:22:

[...]

Kijk; jij maakt eigenlijk zelf ook dat verschil al; tussen de - in jouw ogen nare napraters ( je hebt het niet over de posters op heel Overige ) en de hele actueelpijler. Zo maken wij het verschil tussen vervelende en/ of racistische forummers en een heel ras, of mensen met een bepaald geloof, etc. En dat is niet hetzelfde als racisme, waarbij je een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheert.

Van niemand van ons hoeft de hele actueelpijler weg, maar we vinden wel iets van alle racistische topics en commentaren.Sorry? Jawel hoor, hoevaak ik dat niet al gelezen heb. Ik heb het specifiek over de Napraters (en dan nog maar over sommigen wat ik vaak benadruk) maar niet over de hele Overige pijler. Dat is wel even een verschil. Sommige Napraters scheren de hele Actueelpijler over een kam (geblokkeerd) want daar deugt helemaal niks van. Het EK topic nu staat ook op Actueel trouwens ^^.

Mag ik even opmerken dat er nog niemand (niemand) hallo tegen mij gezegd heeft.

Nou, vooruit

Hoi Bar!
Je bent zelf een theepot
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 22:25:

[...]

bedoel je dat we racisme moeten accepteren?Lees mijn eerste post nog eens. Beide kanten zijn niet okay.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:30:

[...]

Lees mijn eerste post nog eens. Beide kanten zijn niet okay.Lees mijn post nog eens. Analyseren kun je leren.
quote:barbaracartland schreef op 17 juni 2016 @ 22:28:

[...]

Kijk uit, anders hebben we straks slechte sfeer.Zweer toch?
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:16:

[...]

Het gaat mij helemaal niet alleen om rascistisch gedrag, roddel en pestgedrag is net zo erg (en ook niet toegestaan op Viva toch? Zeggen ze). En dat is wat napraat heel vaak is. Gelukkig niet altijd. Maar helaas vaak wel. De napraters doen vaak alsof ze oh zo keurig zijn, terwijl ze dat niet zijn. Nogmaals, gelukkig sommigen wel.

Van mij mag de hele napraat verdwijnen, net zoals voor jullie de Actueelpijler mag verdwijnen.

Ik weet nu ook al weer precies hoe dit gaat verlopen trouwens, ik krijg de napraters over me heen, want ik heb een andere mening . Ik zit te wachten op Alixane ^^Vd week in een topic van de CM, kwam dat ook ter sprake. jij bent nr. 5 geloof ik, die dat een goed idee vind.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:28:

[...]

Sorry? Jawel hoor, hoevaak ik dat niet al gelezen heb. Ik heb het specifiek over de Napraters (en dan nog maar over sommigen wat ik vaak benadruk) maar niet over de hele Overige pijler. Dat is wel even een verschil. Sommige Napraters scheren de hele Actueelpijler over een kam (geblokkeerd) want daar deugt helemaal niks van. Het EK topic nu staat ook op Actueel trouwens ^^.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
*doet variatie op het Hollandse verjaardagsrondje* 'hai goeien avond forumze smak smak smak, haai goeien avond forumze smak smak smak, etc.
Maar goed, ik heb mijn punt weer gemaakt, er verandert toch niks hier. Dus have fun. Ik hoop serieus dat Viva het verwijderen van de Napraat meeneemt in de update van het forum. Mijn mening. En daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Ik vind een roddelrubriek/verwijzen naar andere topics/forummers om te gaan klooien niks toevoegen.
quote:simbalabimba schreef op 17 juni 2016 @ 22:31:

[...]

Vd week in een topic van de CM, kwam dat ook ter sprake. jij bent nr. 5 geloof ik, die dat een goed idee vind.Maar je houdt dat nare topic wel in stand door er een paar keer per week even lekker te komen zuigen.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:23:

[...]

Oh dat accepteer ik prima hoor, maar doe dat dan ook andersom ^^.

Zo'n viva cliché, net als het Oprecht woord.^^ wat is dat die ^^ ??
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:33:

Maar goed, ik heb mijn punt weer gemaakt, er verandert toch niks hier. Precies
quote:simbalabimba schreef op 17 juni 2016 @ 22:31:

[...]

Vd week in een topic van de CM, kwam dat ook ter sprake. jij bent nr. 5 geloof ik, die dat een goed idee vind.Het slaat toch ook nergens op als je er over nadenkt. Opruien van de menigte.
Jee, wat een verschil van weer in 't land vandaag. In het westen zon en terasjesweer. 200 km verderop te slecht weer om wat in de tuin te doen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:33:

Maar goed, ik heb mijn punt weer gemaakt, er verandert toch niks hier. Dus have fun. Ik hoop serieus dat Viva het verwijderen van de Napraat meeneemt in de update van het forum. Mijn mening. En daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Ik vind een roddelrubriek/verwijzen naar andere topics/forummers om te gaan klooien niks toevoegen.

Blijf gewoon weg dan hoef je je ook niet te storen.

Zo zijn er zat topics die ik stom vind maar om dat in die topics te gaan melden zit niemand op te wachten hoor.
Sorry hoor, maar als ik al een stokpaardje heb, dan is het dit. Ik vind dit forum zo scheef in bepaalde opzichten. Maar goed. Ik ga me weer leuk concentreren op het EK en de komende F1 enzo
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 22:28:

[...]

Sorry? Jawel hoor, hoevaak ik dat niet al gelezen heb^^.

Grappig. Jij stelt mijn neuspeuteren gelijk aan oma's douwen, maar dat bedoel je dan toch niet.

Als ik beweer dat " actueel weg " gelijk staat aan het meer dan zat zijn van moslims/ vluchtelingen/ donkere mensen bashen, dan bedoelen we dat niet. Want jij weet wat wij bedoelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven