Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Sjonge Oudblond, ik dacht dat ík vroeg wakker was hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Stamgasten, ik voel me na een nachtje slapen weer normaal

Gaan we vandaag maar doen wat we gisteren van plan waren nl winkelen bij Rosada en boodschappen.
Mogguh! Lekker weertje voor de buitentraining straks!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:dolfje schreef op 19 juni 2016 @ 08:10:

Goedemorgen Stamgasten, ik voel me na een nachtje slapen weer normaal

Gaan we vandaag maar doen wat we gisteren van plan waren nl winkelen bij Rosada en boodschappen.

Was ie zo erg?

AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ja best wel, niet qua misselijkheid maar algeheel lamlendig gevoel en moe
Vaderdag, ik ga geloof ik de jongens maar even wakker maken. Dan kunnen zij ontbijt maken, want ik zie er al weer van komen dat er eentje wakker wordt om kwart voor werktijd.
Zo te ruiken maakt man hier zijn eigen vaderdagontbijt.
Wat heb ik mijn kinderen toch weer verwend door ze geen vader te geven. Zij kunnen lekker uitslapen vandaag.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen!
Mijn man kan uitslapen vandaag, want geen kinderen. Ook wel voordelen dus geen kinderen.
Vaderdag en niet eens iets gehoord van m'n pa. Of hij thuis is etc.
Goedemorgen. Nah, dat was geen goede nacht, vanmiddag maar weer even dutten. Perzikje jullie doen normaliter wel aan Vaderdag?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wij doen nooit iets aan vaderdag, niet met mijn vader,stiefvader en schoonvader.
quote:Peacy schreef op 19 juni 2016 @ 09:15:

Vaderdag en niet eens iets gehoord van m'n pa. Of hij thuis is etc.Jij moet toch aan hem vragen of hij thuis is?
quote:Oudblond schreef op 19 juni 2016 @ 09:26:

Goedemorgen. Nah, dat was geen goede nacht, vanmiddag maar weer even dutten. Perzikje jullie doen normaliter wel aan Vaderdag?Ja, al heb ik vorig jaar overgeslagen. Maarja, ik zie wn hoor het wel!
quote:Solomio schreef op 19 juni 2016 @ 09:35:

[...]

Jij moet toch aan hem vragen of hij thuis is? Joh, begin van de week al gedaan!
Wij moeten straks naar schoonouders.
Daarom stoort het me ook. Telefoon wordt niet opgenomen en appjes krijg ik geen reactie op. Wel makkelijk op zich.
Mijn vader is op vakantie, zoals elk jaar met vaderdag.
quote:Peacy schreef op 19 juni 2016 @ 09:42:

Daarom stoort het me ook. Telefoon wordt niet opgenomen en appjes krijg ik geen reactie op. Wel makkelijk op zich.Nou dan heb je je best gedaan toch?
Heerlijk Peac, lekker thuisblijven dus.

Daarom stoort het me ook. Telefoon wordt niet opgenomen en appjes krijg ik geen reactie op. Wel makkelijk op zich.Ja, dan houdt het op.

Daarom stoort het me ook. Telefoon wordt niet opgenomen en appjes krijg ik geen reactie op. Wel makkelijk op zich.Dan is het wel duidelijk. Ga lekker genieten van je vrije zondag.
De jongens hebben ontbijt gemaakt voor vader, ondertussen zelf wat gegraasd aan het aanrecht. Sinaasappels geperst voor iedereen, maar ik moet zelf maar effe een broodje maken. Of ik zelf ook effe wil op ruimen want er moet gewerkt worden door oudste en jongste moet folders bezorgen. Even moed verzamelen.
Hier zelfgemaakte kadootjes en een kop koffie en man is weer eens overwerken. Ik vind voor mijn kinderen erg leuk nu ze klein zijn en ik hou van zelfgemaakte rommel. Van hun. Verder niet.

Maar waarom volwassen mensen vinden dat hun volwassen kinderen lang moeten komen, ik snap het niet. En ik doe het niet.

Al is een aangetrouwd familielid daar niet helemaal mee eens. Blijft vragen of we nog naar (schoon) ouders gaan ect. Elke keer zeggen we nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven