Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zondag 19 juni 2016 om 08:25
zondag 19 juni 2016 om 09:35
zondag 19 juni 2016 om 09:55
quote:Peacy schreef op 19 juni 2016 @ 09:42:
Daarom stoort het me ook. Telefoon wordt niet opgenomen en appjes krijg ik geen reactie op. Wel makkelijk op zich.Ja, dan houdt het op.
Daarom stoort het me ook. Telefoon wordt niet opgenomen en appjes krijg ik geen reactie op. Wel makkelijk op zich.Ja, dan houdt het op.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 19 juni 2016 om 10:08
De jongens hebben ontbijt gemaakt voor vader, ondertussen zelf wat gegraasd aan het aanrecht. Sinaasappels geperst voor iedereen, maar ik moet zelf maar effe een broodje maken. Of ik zelf ook effe wil op ruimen want er moet gewerkt worden door oudste en jongste moet folders bezorgen. Even moed verzamelen.
zondag 19 juni 2016 om 10:14
Hier zelfgemaakte kadootjes en een kop koffie en man is weer eens overwerken. Ik vind voor mijn kinderen erg leuk nu ze klein zijn en ik hou van zelfgemaakte rommel. Van hun. Verder niet.
Maar waarom volwassen mensen vinden dat hun volwassen kinderen lang moeten komen, ik snap het niet. En ik doe het niet.
Al is een aangetrouwd familielid daar niet helemaal mee eens. Blijft vragen of we nog naar (schoon) ouders gaan ect. Elke keer zeggen we nee.
Maar waarom volwassen mensen vinden dat hun volwassen kinderen lang moeten komen, ik snap het niet. En ik doe het niet.
Al is een aangetrouwd familielid daar niet helemaal mee eens. Blijft vragen of we nog naar (schoon) ouders gaan ect. Elke keer zeggen we nee.