Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Technisch vraagje: Welke adblocker werkt goed met Windows 10 en explorer 11?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 19 juni 2016 @ 12:31:

Technisch vraagje: Welke adblocker werkt goed met Windows 10?Ik heb adblock plus geloof ik.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 juni 2016 @ 12:25:

[...]

Sneu voor zoon. Wel legitieme redenen, ik zou bij een kinderverjaardag ook die andere dingen voor laten gaan. Maar snap dat hij (en jij) er van baalt.Ja, zeker legitieme redenen. Gewoon pech. (Maar 'geen zin' vind ik in sommige gevallen ook een legitieme reden hoor)
quote:dolfje schreef op 19 juni 2016 @ 12:33:

[...]

Ik heb adblock plus geloof ik.Die krijgt man niet aan de praat op mijn nieuwe laptop
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 juni 2016 @ 19:26:

[...]

Dat mag wel bijna

(is wel een literfles, van die goeie die je ook bij de kapper kunt kopen, echt belachelijke prijs hoor, maar voor gekleurd haar erg fijn. Daar betaal je in Nederland dus 43 euro voor, dat vind ik echt te duur)Zelfs bij de kappersgroothandel?
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 juni 2016 @ 00:11:

Ik weet nu trouwens Alles van het Interbellum, en de periode daarna.

Dochter is afgewezen voor het eindexamen maar mag nog wel een her doen, voor geschiedenis dus. En, het moet gezegd, ze doet erg haar best nu. En het gaat als een speer, als ik haar overhoor lepelt ze hele stukken uit het boek integraal op. Haar geschiedenisleraar (die haar nu privéles geeft) zei dat ze te moeilijk denkt, en dat hij vermoedt dat de MAVO te gemakkelijk is voor haar. Zo leuk dat ze daar nu toch een keer achter komen Lekker op tijd ook weer. Is niet de eerste keer bij die school toch?
quote:Peacy schreef op 19 juni 2016 @ 09:42:

Daarom stoort het me ook. Telefoon wordt niet opgenomen en appjes krijg ik geen reactie op. Wel makkelijk op zich.

Dan lekker je eigen plan trekken.

Ik heb de mijne ook weer overleefd
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 juni 2016 @ 12:25:

[...]

Sneu voor zoon. Wel legitieme redenen, ik zou bij een kinderverjaardag ook die andere dingen voor laten gaan. Maar snap dat hij (en jij) er van baalt.Ligt aan de relatie met het kind wat mij betreft. Naar mijn neefje en nichtje ga ik wel altijd.
Oh, feestjes. Ik ken het.

Op mijn eigen verjaardag komen degene met kinderen niet, want Sinterklaas komt aan. Vrienden hebben in die tijd ook hun eigen feestje of andere feestjes.

Familie komt wel, maar weinig.

Word er altijd moedeloos van. Verjaardag van Vriend, idem dito. Maar die kiest dan ook een geweldige dag om jarig te zijn uit. :P
Dolfje: heb jij de instellingen van de blocker aangepast en zo ja, hoe doe je dat? Ik zie het programma wel draaien, maar heb nog steeds alle ads?
Mijn moeder was erg blij dat er vandaag kids ff langskomen. Is ze sowieso wel, maar vandaag is extra moeilijk.

Ik kwam direct na een buiten training van de boksschool, onder de modder, moet ze altijd zo lachen En ff samen gehuild, want dat boksen was echt een dingetje tussen pa en mij. Op zijn laatste dag heeft ie nog ff in mijn handen gebokst, dat moment koester ik. (en hij gaf me nog een paar klappen joh, niet normaal hoeveel kracht er nog in dat ouwe lijf zat)

Daarom vond ik de dood van Mohammed Ali ook zo heftig, herinneringen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Oja lastige dag Hats
quote:Oudblond schreef op 19 juni 2016 @ 12:50:

Dolfje: heb jij de instellingen van de blocker aangepast en zo ja, hoe doe je dat? Ik zie het programma wel draaien, maar heb nog steeds alle ads?

Op de laptop zou het normaal gezien moeten werken zonder aanpassingen. Op mijn telefoon heb ik iets moeten activeren, dacht ik.

Edit: Laptop even opnieuw opstarten?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Star schreef op 19 juni 2016 @ 12:47:

[...]

Ligt aan de relatie met het kind wat mij betreft. Naar mijn neefje en nichtje ga ik wel altijd.

Als er een uitnodigingskaartje binnenkomt nadat een weekend weg, vakantie of festivalticket gekocht is?

Nou ik zal sowieso te weinig waarde hechten aan verjaarsfeestjes maar dan gin ik echt geen plannen omgooien.
quote:doornroosje9 schreef op 19 juni 2016 @ 13:13:

[...]

Op de laptop zou het normaal gezien moeten werken zonder aanpassingen. Op mijn telefoon heb ik iets moeten activeren, dacht ik.

Edit: Laptop even opnieuw opstarten?Dank je Roosje. We zijn er achter: Als ik het forum via explorer open werkt de blocker. Als ik het forum in mijn takenbalk als link plaats doetie het niet.
@Roosje: ik ga zo even naar buiten:

http://www.houtfestival.nl/
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 19 juni 2016 @ 13:23:

@Roosje: ik ga zo even naar buiten:

http://www.houtfestival.nl/

Het gaat niet goed met jou hè. Hoop dat je snel weer je normale zelf bent.

quote:doornroosje9 schreef op 19 juni 2016 @ 13:27:

[...]

Het gaat niet goed met jou hè. Hoop dat je snel weer je normale zelf bent.

Ik overweeg zelfs om er lopend heen te gaan.

Morgen de crisisdienst maar inschakelen.
quote:Solomio schreef op 19 juni 2016 @ 13:28:

[...]

Morgen de crisisdienst maar inschakelen.Kunnen we iets doen voor je?
quote:Peacy schreef op 19 juni 2016 @ 13:30:

[...]

Kunnen we iets doen voor je?Online blijven, zodat we in contact blijven en jullie de hulpdiensten bijtijds kunnen waarschuwen.
quote:Solomio schreef op 19 juni 2016 @ 13:28:

[...]

Morgen de crisisdienst maar inschakelen.Ze komen eraan hoor, dit kan echt niet.
quote:Solomio schreef op 19 juni 2016 @ 13:31:

[...]

Online blijven, zodat we in contact blijven en jullie de hulpdiensten bijtijds kunnen waarschuwen.Ik ben en blijf online. Moet tussendoor wel even werken, maar hey, dat gaat via hetzelfde systeem!
Solo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Viva-kwartet was weer gezellig. Nu eens huishouden (bijna)..........
quote:rosanna08 schreef op 19 juni 2016 @ 14:45:

Solo Ja, wat is er aan de hand? Nouschi die hallo komt zwaaien en nu Solo?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven