Centraal Moderatortopic

06-05-2016 16:08 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het topic 'Familieruzie, breken met ouders' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'Effectgrootte berekenen' is verwijderd ivm huiswerk.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2016 23:51
Reden: off-topic
% gewijzigd
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Mods, ik heb hier gisteren gevraagd of ik een topic op gezondheid mocht openen over mijn flinke verkoudheid en of mensen tips hebben hoe ik er vanaf kom. Of dat dan ook onder medisch advies vragen is.

Maar jullie hebben mijn bericht verwijderd, dus nu weet ik het nog niet.

Of is het de bedoeling dat ik er gewoon maar een topic over open, mensen antwoord geven en ik moet afwachten of het blijft staan of niet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 19 juni 2016 @ 07:54:

Mods, ik heb hier gisteren gevraagd of ik een topic op gezondheid mocht openen over mijn flinke verkoudheid en of mensen tips hebben hoe ik er vanaf kom. Of dat dan ook onder medisch advies vragen is.

Maar jullie hebben mijn bericht verwijderd, dus nu weet ik het nog niet.

Of is het de bedoeling dat ik er gewoon maar een topic over open, mensen antwoord geven en ik moet afwachten of het blijft staan of niet?

Beste Himalaya,

Een dergelijk topic openen zal hoogstwaarschijnlijk geen problemen opleveren. We zullen de kwestie 'medisch advies vragen / geven' nogmaals bespreken binnen het Moderatorteam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 18 juni 2016 @ 23:25:

Het topic 'Effectgrootte berekenen' is verwijderd ivm huiswerk.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaWaarom mocht dat niet dan? Ze vroeg niet of iemand haar huiswerk wilde maken, ze vroeg om tips over het gebruik van een statistische toets.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 19 juni 2016 @ 12:11:

[...]

Waarom mocht dat niet dan? Ze vroeg niet of iemand haar huiswerk wilde maken, ze vroeg om tips over het gebruik van een statistische toets.

Beste MevrouwJack,

het topic "Effectgrootte berekenen" is weer teruggeplaatst, er wordt inderdaad alleen om tips gevraagd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-06-2016 12:46
Reden: offtopic
% gewijzigd
Nu is weer mijn reactie verwijderd over hetmedisch advies geven en diagnose geven, terwijl de rest er wel over mag praten. Waarom word ik dan wel off-topic genoemd? Ik vroeg me precies hetzelfde af als derest, kan dat niet wat duidelijker? Waarom ben ik dan offtopic en anderen niet?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:ModeratorViva schreef op 19 juni 2016 @ 12:30:

[...]

Beste MevrouwJack,

het topic "Effectgrootte berekenen" is weer teruggeplaatst, er wordt inderdaad alleen om tips gevraagd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumTop, bedankt! Alleen nog hopen dat er ook daadwerkelijk iemand tips komt geven
Tjezus, wat vals
Hoi, ik wil graag geanonimiseerd worden bedankt!
Hoi mods. Geen idee of deze vraag hier mag hoor. In hoeverre is het toegestaan bepaalde mensen dood te wensen op dit forum?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 19 juni 2016 @ 16:21:

Hoi mods. Geen idee of deze vraag hier mag hoor. In hoeverre is het toegestaan bepaalde mensen dood te wensen op dit forum?

Beste Hatsetats,

Dit is uiteraard niet de bedoeling en niet toegestaan, hiervan ontvangen wij dan ook graag een melding of een mail.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Fijn. Dan komt er nu een stafje aan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hallo, willen jullie mij anonimiseren? Alvast bedankt!
Plista onderin:

Blote tieten, over topless

Zimra komt klaar

Rene froger over seksleven

en bloed in maandverband

welke doelgroep denken jullie hiermee aan te boren?
Beste forummers,

Het punt wat betreft de advertenties onderaan de pagina is luid en duidelijke doorgekomen. Wij hebben het doorgegeven en we gaan nu het CM een beetje opschonen want op deze manier is het voor ons totaal niet overzichtelijk meer. Gelieve hier in de toekomst rekening mee te houden. Het CM is bedoeld voor verzoekjes naar de moderators en aan de advertenties kunnen wij niets doen. Mailen of een bericht plaatsen in het reactie- bugtopic is daarom praktischer.

Verdere berichten over dit onderwerp worden verwijderd en hebben een waarschuwing/ban volgens het bansysteem als gevolg.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Mods, is het toegestaan om de inhoud van een mail over iemands priveleven, op het forum te gooien? Met daarin prive-informatie, en waar ik geen toestemming voor heb gegeven?
quote:Sapsorrow schreef op 19 juni 2016 @ 22:10:

Mods, is het toegestaan om de inhoud van een mail over iemands priveleven, op het forum te gooien? Met daarin prive-informatie, en waar ik geen toestemming voor heb gegeven?Volgens mij is dit niet toegestaan, maar waar gebeurt het?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Sapsorrow schreef op 19 juni 2016 @ 22:10:

Mods, is het toegestaan om de inhoud van een mail over iemands priveleven, op het forum te gooien? Met daarin prive-informatie, en waar ik geen toestemming voor heb gegeven?

Je kunt ons het beste hierover even mailen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Dat heb ik al gedaan. Het ligt als het goed is bij de community manager. Wilde gewoon even checken of jullie mijn mail hebben gehad. Zal ik het allemaal nog een keer opsturen, met screenshots? Want die heb ik.
quote:Sapsorrow schreef op 19 juni 2016 @ 22:16:

Dat heb ik al gedaan. Het ligt als het goed is bij de community manager. Wilde gewoon even checken of jullie mijn mail hebben gehad. Zal ik het allemaal nog een keer opsturen, met screenshots? Want die heb ik.

We raden je aan om dit gewoon allemaal te mailen. Verdere vragen kun je beter ook gewoon via de mail stellen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Laatste waarschuwing: het Centraal Moderatortopic is geen plek om op elkaar te reageren of ruzies uit te vechten. De volgende forummer die hiermee doorgaat krijgt een waarschuwing of ban volgens het bansysteem.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Ben ik hier aan het juiste adres om mijn account te anonimiseren? Zo ja, graag mijn account op anoniem.

Dank!
Willen jullie de overbodige spatie in de topictitel van het topic Kloek gedrag weghalen? Er zit namelijk een levensgroot verschil tussen 'kloek gedrag' en 'kloekgedrag'. Het eerste is moedig gedrag, het tweede slaat op het gedrag dat een moederkip vertoont als ze haar kuikens beschermt. TO bedoelt overduidelijk het laatste. Omdat ik gereageerd heb ik het topic blijft die titel in mijn favorietenlijstje verschijnen en het stoort me mateloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven