Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.
zaterdag 22 november 2008 om 17:42
Hee allen, daar ben ik ook weer eens! Net toen ik vorige week op het punt stond om me weer eens te melden hier, lag mijn internetverbinding eruit en ik ben pas net weer in de lucht.
Afgezien van een kleine donkere-dagen-en-ik-heb-een-hekel-aan-de-feestdagen-dip gaat het goed hier, ik geniet van huis en hond en meestal ook van mijn werk Ik begin nu eigenlijk echt tot rust te komen na alle verhuis- en verbouwperikelen. Er staat nog een project 'badkamer' op de planning, maar dat gaat pas begin volgend jaar iets worden. Nu ben ik een beetje klusmoe. Ik heb wel nog een muur in de keuken geverfd (oranje!) en het resultaat mag er zijn, ik plaats binnenkort wel eens wat fotootjes op de group.
Ik val om van de honger, dus ik ga eens kijken of ik een (al of niet gezonde) maaltijd op tafel kan krijgen.
En natuurlijk, omdat het weekend is.....de weekend-hug! Komtie!!!!
Afgezien van een kleine donkere-dagen-en-ik-heb-een-hekel-aan-de-feestdagen-dip gaat het goed hier, ik geniet van huis en hond en meestal ook van mijn werk Ik begin nu eigenlijk echt tot rust te komen na alle verhuis- en verbouwperikelen. Er staat nog een project 'badkamer' op de planning, maar dat gaat pas begin volgend jaar iets worden. Nu ben ik een beetje klusmoe. Ik heb wel nog een muur in de keuken geverfd (oranje!) en het resultaat mag er zijn, ik plaats binnenkort wel eens wat fotootjes op de group.
Ik val om van de honger, dus ik ga eens kijken of ik een (al of niet gezonde) maaltijd op tafel kan krijgen.
En natuurlijk, omdat het weekend is.....de weekend-hug! Komtie!!!!

zondag 23 november 2008 om 01:02
Zo ben thuis van een avonddienst, heb even dik een uur over een ritje van normaal een half uur gedaan, sjeees het is winter!!
Wel een mooie witte wereld, dat dan weer wel!
Goed je weer te lezen Clogs, ik duik met je mee de weekendhug in!
En dan ben ik nu toe aan een lekkere borrel en een grote brok gevulde speculaas.... heerlijk deze tijd en dan vooral vanwege al dat lekkers....
Wel een mooie witte wereld, dat dan weer wel!
Goed je weer te lezen Clogs, ik duik met je mee de weekendhug in!
En dan ben ik nu toe aan een lekkere borrel en een grote brok gevulde speculaas.... heerlijk deze tijd en dan vooral vanwege al dat lekkers....

zondag 23 november 2008 om 18:54
@Anne: Nee, hij heeft geen blauwe auto. Verdere info heb ik in mijn post hierboven aangepast (wilde hem eigenlijk kopieren en hier aanpassen, maar had de wijzig post button aangeklikt. Iig heb ik een erg fijn weekend en ga ik hem ook snel weer zien.
@Clogs, fijn je weer te lezen !
@Gayl, toch lekker he, die pepernoten enzo in de feestperiode. Bij ons op het werk hebben we ook elke keer een bak vol. is best gezellig en lekker
zondag 23 november 2008 om 19:04
Heel mooi die witte wereld...behalve als je op een tochtig station op de trein staat de te wachten! * reisje van normaal 30 min duurde nu 2 uur! En ik heb niks leuks gekocht voor mezelf...een pan...dat was het enige. Ik word een huisvrouw! )
Uk, dat klinkt heel erg leuk! Geniet ervan!
Clogs, ben benieuwd naar de foto's. Leuk om weer even wat van je te lezen.
Gayl je brengt me op (slechte ideeen)
Laura, waarom ga je niet lekker weg met de feestdagen? Samen met vriendje? Of jullie sluiten je op in eigen huis en maken het daar gezellig...
Ik heb wel zin in kerst, misschien dat we mijn en zijn ouders krijgen op 2de kerstdag en ik wil proberen uitgebreid te gaan koken...(past goed bij m'n nieuwe huisvrouwenimago )
Oud en nieuw daarintegen vind ik altijd gestress. Iedereen gaat naar allerlei feesten toe en dan voel ik me altijd zo suf/duf om hier thuis te gaan zitten. Maar dat is nog heel veel ver weg! Eerst krijgen we de Sint nog
Uk, dat klinkt heel erg leuk! Geniet ervan!
Clogs, ben benieuwd naar de foto's. Leuk om weer even wat van je te lezen.
Gayl je brengt me op (slechte ideeen)
Laura, waarom ga je niet lekker weg met de feestdagen? Samen met vriendje? Of jullie sluiten je op in eigen huis en maken het daar gezellig...
Ik heb wel zin in kerst, misschien dat we mijn en zijn ouders krijgen op 2de kerstdag en ik wil proberen uitgebreid te gaan koken...(past goed bij m'n nieuwe huisvrouwenimago )
Oud en nieuw daarintegen vind ik altijd gestress. Iedereen gaat naar allerlei feesten toe en dan voel ik me altijd zo suf/duf om hier thuis te gaan zitten. Maar dat is nog heel veel ver weg! Eerst krijgen we de Sint nog

zondag 23 november 2008 om 19:17
@Anne, haha huisvrouwenimago! Voelt stiekem ook wel ok, of niet?
@Laura, feestdagen.. tja, daar is bij ons ook weer ff gedoe over geweest.. maar we zijn er nu uit hoe en wat het allemaal wordt. Gewoon 1e kerstdag sinterklaas vieren bij mn ouders met zn allen en 2e kerstdag heb ik lekker vrij en nog geen plannen. Oud&Nieuw wordt ook bij ouders..saai en suf misschien maar wel ok (heb al 2 oud en nieuw feesten afgezegd omdat ik het dit jaar gewoon belangrijk vind om op de verjaardag van mn moeder te zijn).
Nu is natuurlijk alleen de vraag of -als het allemaal leuk en goed blijft voelen- ik hem dan met een van die feestdagen voor ga stellen aan mn ouders, haha. Er is denk ik niets waar ik mn moeder blijer mee kan maken dan met een nieuwe schoonzoon-to-be, erg he
zondag 23 november 2008 om 19:46
Hey!
Zo ben ook een tijdje niet geweest omdat het zo druk en rommelig was en nog is. Maar goed wel af en toe meegelezen.
@ Tijn hoe is het met tink?
@ druif hoe is het met de kleine aanwinst in de familie?
@ Uk leuk leuk verliefd!!! Heerlijk straalt eraf!!!
@ clogs leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat!
@ Anne ik ga ook een poging wagen voor zo'n zelfde gezelfschap op eerste kerstdag. Tweede kerstdag houden we voor ons zelf.
@ Jonna hoe is het in het rookvrije gebeuren bij jullie?
Zo en nu tijd voor warme choc!
Zo ben ook een tijdje niet geweest omdat het zo druk en rommelig was en nog is. Maar goed wel af en toe meegelezen.
@ Tijn hoe is het met tink?
@ druif hoe is het met de kleine aanwinst in de familie?
@ Uk leuk leuk verliefd!!! Heerlijk straalt eraf!!!
@ clogs leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat!
@ Anne ik ga ook een poging wagen voor zo'n zelfde gezelfschap op eerste kerstdag. Tweede kerstdag houden we voor ons zelf.
@ Jonna hoe is het in het rookvrije gebeuren bij jullie?
Zo en nu tijd voor warme choc!
zondag 23 november 2008 om 21:53
Hier nog steeds rookvrij en vol grootse plannen. Man en ik gaan in 2010 de marathon van New York lopen. Het geld dat we nu uitsparen door niet te roken zetten we dus op zij voor dé marathon. Lekker aan het trainen, maar rustig aan, we willen niets forceren vandaar de marathon over twee jaar!
Ik weet niet of ik het verteld had, maar een van onze katten heeft een nieuw tehuis. Ze was dood ongelukkig hier, wilde heel erg graag de buitenwereld in, maar had hier de mogelijkheid niet.
We hebben een prachtig nieuwe plek voor haar gevonden. Ze heeft de ruimte, kan naar buiten wanneer ze wil, mag weer tussen haar nieuwe baasjes in slapen, is de hond in huis de baas , maar het allerbelangrijkste is dat ik met eigen ogen heb mogen zien vanmiddag dat het goed met haar gaat en dat ze heel liefdevol woont.
Pippeltje hoe is het met je nu?
Clogs!! Fijn dat je er weer bent!
Uk hoe heb je hem ook alweer leren kennen?
Kiss rommelig en druk? Vertel!
Anne hoe bevalt de huisvrouwenstatus je eigenlijk?
Laura net als de rest dus al aan het nadenken over de feestdagen?
Bij ons weet iedereen: niemand welkom tijdens kerst, dan zijn we lekker met zijn 2en. Iedereen komt hier op oudejaarsdag. Ik werk dan en man mag met zijn meiden de bollen bakken en de hapjes maken, die wij dan 's avonds soldaat mogen maken
Gayl, ik bel je binnenkort......ik hoorde (las) dat het niet eenvoudig is om iets vergelijkbaars te vinden dat net zo makkelijk werkt.
Allen, Gayl en ik kregen een mail van MSN groepen dat de groepen opgeheven worden en dat er verschillende suggesties gegeven worden als alternatief. Gayl en ik gaan ons er over buigen.
Ik weet niet of ik het verteld had, maar een van onze katten heeft een nieuw tehuis. Ze was dood ongelukkig hier, wilde heel erg graag de buitenwereld in, maar had hier de mogelijkheid niet.
We hebben een prachtig nieuwe plek voor haar gevonden. Ze heeft de ruimte, kan naar buiten wanneer ze wil, mag weer tussen haar nieuwe baasjes in slapen, is de hond in huis de baas , maar het allerbelangrijkste is dat ik met eigen ogen heb mogen zien vanmiddag dat het goed met haar gaat en dat ze heel liefdevol woont.
Pippeltje hoe is het met je nu?
Clogs!! Fijn dat je er weer bent!
Uk hoe heb je hem ook alweer leren kennen?
Kiss rommelig en druk? Vertel!
Anne hoe bevalt de huisvrouwenstatus je eigenlijk?
Laura net als de rest dus al aan het nadenken over de feestdagen?
Bij ons weet iedereen: niemand welkom tijdens kerst, dan zijn we lekker met zijn 2en. Iedereen komt hier op oudejaarsdag. Ik werk dan en man mag met zijn meiden de bollen bakken en de hapjes maken, die wij dan 's avonds soldaat mogen maken
Gayl, ik bel je binnenkort......ik hoorde (las) dat het niet eenvoudig is om iets vergelijkbaars te vinden dat net zo makkelijk werkt.
Allen, Gayl en ik kregen een mail van MSN groepen dat de groepen opgeheven worden en dat er verschillende suggesties gegeven worden als alternatief. Gayl en ik gaan ons er over buigen.

maandag 24 november 2008 om 14:40
BaS, nog een aag meldt zich!! Er was ooit eerder iemand die iets dergelijks postte.. nu is ze getrouwd. Hahaha. Grapje. Was het inderdaad wat jij al dacht??
Jonna, ik kon gisteravond niet internetten. Maar ik hoop ook Hiukwan in de finale. Ik kon uit het laatste stukje niets opmaken, behalve misschien wat euforie in de stem van Hiukwan tijdens het uitleggen van die battle. Maar misschien is mijn wens de vader van de gedachte nu!
Druif is niet zo lekker deze week. Hoofdpijn, verkouden, slappies. Mini is heul moeilijk (ehh... vervelend ) deze week. Ik denk dat ik me aan ga sluiten bij het topic: 'ik hou veel van mijn kinderen, maar soms wil ik ze achter het behang plakken'.
Jonna, ik kon gisteravond niet internetten. Maar ik hoop ook Hiukwan in de finale. Ik kon uit het laatste stukje niets opmaken, behalve misschien wat euforie in de stem van Hiukwan tijdens het uitleggen van die battle. Maar misschien is mijn wens de vader van de gedachte nu!
Druif is niet zo lekker deze week. Hoofdpijn, verkouden, slappies. Mini is heul moeilijk (ehh... vervelend ) deze week. Ik denk dat ik me aan ga sluiten bij het topic: 'ik hou veel van mijn kinderen, maar soms wil ik ze achter het behang plakken'.

maandag 24 november 2008 om 14:45
Ik wil nog even niets horen over kerst!!! Pfff... nog even helemaal geen zin in. 'De' vraag werd laatst alweer aan ons gesteld, nou ja..vraag.. het werd ons meer meedegedeeld; of we eerste k.d. wel echt vrij wilde houden, want dat kwam zwager en schoonzus het beste uit. Zwager die uiteindelijk ook peter van Madelief wordt... Ik heb er alweer mee gegeten en gedronken. Ik heb gezegd: daar kan ik nu nog niets over zeggen, want ik wil eerst met mijn eigen familie overleggen
De kleinste aanwinst van mijn broer is een schatje! Wat een ukkepuk. Hij is echt heul klein. .
De kleinste aanwinst van mijn broer is een schatje! Wat een ukkepuk. Hij is echt heul klein. .

maandag 24 november 2008 om 15:55
Okee dan
Hij vroeg hoe ik het zou vinden om allebei een ring te gaan dragen als symbool van onze keus voor elkaar. Waarmee we dat aan de buitenwereld kenbaar maakten.
Ik vroeg even voor de duidelijjkheid wat voor ring, want hoewel ik beslist niet aannam dat hij een trouwring bedoelde, wilde ik toch de dingen maar gewoon bij de naam noemen en niets onduidelijk laten. Of hij een vriendschaps- verlovings- of trouwring bedoelde Heb er wel bij gezegd dat ik het veel te vroeg vond als hij dat laatste bedoelde.
Dat weet ik nu dus nog niet helemaal, maar het is dus een.. ring.
En hij zei er ook bij dat hij nooit had gedacht dat hij wel weer zou willen trouwen na zijn eerdere huwelijk dat in scheiding eindigde, maar nu hij mij ontmoet heeft, er wel weer open voor staat...
Ik vind het idee romantisch, vind hem romantisch. En lief. En op Hidde Maas lijken. En ja, ik wil wel binnenkort samen een ring uitzoeken. Een vriendschapsring ga ik van uit...
Druif: Eh.. nee, het was dus niet de vraag die ik verwacht had.
Jonna: ik vind jullie harstikke sportief!! Petje af, met dat afkicken erbij!
Ukkie: binnenkort zie je hem dus weer! Spannend!
Ik heb wel zin in de feestdagen want die gaan D. en ik samen doorbrengen en hebben dan eindelijk meer tijd voor elkaar dan nu alleen de weekenden.
Jullie zien: er valt niet meer normaal met mij te praten...
Hij vroeg hoe ik het zou vinden om allebei een ring te gaan dragen als symbool van onze keus voor elkaar. Waarmee we dat aan de buitenwereld kenbaar maakten.
Ik vroeg even voor de duidelijjkheid wat voor ring, want hoewel ik beslist niet aannam dat hij een trouwring bedoelde, wilde ik toch de dingen maar gewoon bij de naam noemen en niets onduidelijk laten. Of hij een vriendschaps- verlovings- of trouwring bedoelde Heb er wel bij gezegd dat ik het veel te vroeg vond als hij dat laatste bedoelde.
Dat weet ik nu dus nog niet helemaal, maar het is dus een.. ring.
En hij zei er ook bij dat hij nooit had gedacht dat hij wel weer zou willen trouwen na zijn eerdere huwelijk dat in scheiding eindigde, maar nu hij mij ontmoet heeft, er wel weer open voor staat...
Ik vind het idee romantisch, vind hem romantisch. En lief. En op Hidde Maas lijken. En ja, ik wil wel binnenkort samen een ring uitzoeken. Een vriendschapsring ga ik van uit...
Druif: Eh.. nee, het was dus niet de vraag die ik verwacht had.
Jonna: ik vind jullie harstikke sportief!! Petje af, met dat afkicken erbij!
Ukkie: binnenkort zie je hem dus weer! Spannend!
Ik heb wel zin in de feestdagen want die gaan D. en ik samen doorbrengen en hebben dan eindelijk meer tijd voor elkaar dan nu alleen de weekenden.
Jullie zien: er valt niet meer normaal met mij te praten...
maandag 24 november 2008 om 17:30
BaS: toch een leuke vraag, niet? Ik vind een vriendschapsring wel een beetje 'eighties' klinken, of ligt dat aan mij?
En de feestdagen, praat me er niet van! Het liefste zou ik ook op vakantie gaan, maar ik denk dat je er ook op vakantie niet omheen kunt.
Vandaag trouwens autopech, de ruitenwissers deden het niet. Na veel heen en weer gebel, Anwb erbij enzo, weet ik nu dat het meer dan 300 Euro gaat kosten. En ik had net als troost nieuwe laarzen gekocht, boehoe!!
En de feestdagen, praat me er niet van! Het liefste zou ik ook op vakantie gaan, maar ik denk dat je er ook op vakantie niet omheen kunt.
Vandaag trouwens autopech, de ruitenwissers deden het niet. Na veel heen en weer gebel, Anwb erbij enzo, weet ik nu dat het meer dan 300 Euro gaat kosten. En ik had net als troost nieuwe laarzen gekocht, boehoe!!
maandag 24 november 2008 om 17:33
Dag lieve dames,
Weer eens een keertje bijgelezen, wat een goede berichten! Uk vurlieft, B&S vurlieft, Jon die oma wordt en over twee jaar aan de marathon (stoer hoor!).
Hier gaat ook alles super. Ook nog steeds tot over mijn oren vurlieft. Paar weken geleden voor het eerst op vakantie geweest samen en dat is supergoed bevallen. Rond Kerst trek ik bij hem in en krijgen mijn katten voor het eerst hun eigenste tuin. Spannende stap, waarover ik best even na moest denken. Maar het voelt hartstikke goed, dus we gaan er gewoon voor. Verder over een maandje voor de 2e keer tante, errug spannend.
Dikke zoen voor jullie allemaal!
Weer eens een keertje bijgelezen, wat een goede berichten! Uk vurlieft, B&S vurlieft, Jon die oma wordt en over twee jaar aan de marathon (stoer hoor!).
Hier gaat ook alles super. Ook nog steeds tot over mijn oren vurlieft. Paar weken geleden voor het eerst op vakantie geweest samen en dat is supergoed bevallen. Rond Kerst trek ik bij hem in en krijgen mijn katten voor het eerst hun eigenste tuin. Spannende stap, waarover ik best even na moest denken. Maar het voelt hartstikke goed, dus we gaan er gewoon voor. Verder over een maandje voor de 2e keer tante, errug spannend.
Dikke zoen voor jullie allemaal!

maandag 24 november 2008 om 21:41
Druif ik maakte dat op uit de uitspraak van Yin die de boot stond op te wachten. Het is hem! Oh nee.....toch niet! Dus daardoor dacht ik dat Hiu in de finale zit. Volgende week dus afwachten.
BaS! Leuk! En trek je niets aan van Druif.....tis de kift
Man en ik hebben ook vriendschapsringen gedragen, vonden we ook een vorm van verbondenheid.
Clogs, het heeft misschien met onze leeftijd te maken dat BaS en ik vriendschapsringen dragen. Wij zijn ook groot geworden in de eighties (fijn dat je er weer bent!)
Sum! Wat een leuk nieuws! Ga je jouw huisje nu verkopen of heb je al verkocht? Hartstikke fijn voor je!
Man en ik zijn een blog begonnen over onze reis richting New York. Sinds gisteren pas, dus heel veel valt er nog niet te lezen. Maar misschien vinden jullie het leuk om mee te lezen met onze wederwaardigheden, ervaringen met lopen etc.
Blog
BaS! Leuk! En trek je niets aan van Druif.....tis de kift
Man en ik hebben ook vriendschapsringen gedragen, vonden we ook een vorm van verbondenheid.
Clogs, het heeft misschien met onze leeftijd te maken dat BaS en ik vriendschapsringen dragen. Wij zijn ook groot geworden in de eighties (fijn dat je er weer bent!)
Sum! Wat een leuk nieuws! Ga je jouw huisje nu verkopen of heb je al verkocht? Hartstikke fijn voor je!
Man en ik zijn een blog begonnen over onze reis richting New York. Sinds gisteren pas, dus heel veel valt er nog niet te lezen. Maar misschien vinden jullie het leuk om mee te lezen met onze wederwaardigheden, ervaringen met lopen etc.
Blog

maandag 24 november 2008 om 23:37
ff snel tussendoor:
Summer, fijn je weer te lezen en dat het goed met je gaat! Zelfde geldt voor Clogs, hoe maakt F'je het in je nieuwe casa?
Ik heb het even zwaar, van de week ruzie gemaakt met de opleidingscoordinator, de belastingdienst (hoe kan het ook anders), internet lag eruit, tv doet het niet, schoolwerk stapelt zich op en al in week 3 heeft Pip geen overzicht meer. Hoera.
Hopen dat de Ritalin volgende maand wat nuttigs gaat (en blijft!) doen. Gelukkig blijft Lief mijn rots in de branding
On the bright side hoop ik dat ik een flinke meevaller heb van diezeflde belastingdienst, hoop ik dat het overzicht weer terug komt, hoop ik dat ik weer van het zwarte zaad af kom.
Nu eerst slapen. Morgen wéér een dag van half 9 tot 20. Leuk, studeren
Summer, fijn je weer te lezen en dat het goed met je gaat! Zelfde geldt voor Clogs, hoe maakt F'je het in je nieuwe casa?
Ik heb het even zwaar, van de week ruzie gemaakt met de opleidingscoordinator, de belastingdienst (hoe kan het ook anders), internet lag eruit, tv doet het niet, schoolwerk stapelt zich op en al in week 3 heeft Pip geen overzicht meer. Hoera.
Hopen dat de Ritalin volgende maand wat nuttigs gaat (en blijft!) doen. Gelukkig blijft Lief mijn rots in de branding
On the bright side hoop ik dat ik een flinke meevaller heb van diezeflde belastingdienst, hoop ik dat het overzicht weer terug komt, hoop ik dat ik weer van het zwarte zaad af kom.
Nu eerst slapen. Morgen wéér een dag van half 9 tot 20. Leuk, studeren

dinsdag 25 november 2008 om 12:36
Summer goed om je weer te lezen!
Klinkt geweldig zeg!
Kan me wel voorstellen dat je je eigen casa nog aanhoudt, het is toch een hele stap, zeker met wat ervaringen in het rugzakje.
Balen Clogs, hee maar die laarzen heb je tenminste binnen!
Jonna vind het echt stoer man, krijg haast de neiging om flink te gaan sparen en je daar te komen aanmoedigen, maar ben bang dat dat toch even ver boven mijn budget gaat.
Pip, klinkt als de laatste-weken-van-het-jaar-blues, hoop dat je alles op de rit krijgt, en die belastingdienst..... praaaaat me de'r niet van!
Ik heb toen bij de belastingdienst een afspraak gemaakt, geweldige kerel, heeft alles voor me uitgezocht en uiteindelijk kreeg ik nog wat terug ook!
Maar nu ligt er alweer een nieuwe aanslag hoor....
En ik rij dan nu al een weekje in m'n nieuwe auto, heerlijk rijdt tie, zit zelfs een airbaggie in...
Wat een verliefde mensen trouwens zeg, zou bijna gaan gillen dat ik oohook wil!
Tijn hoe is het met Tink??
Klinkt geweldig zeg!
Kan me wel voorstellen dat je je eigen casa nog aanhoudt, het is toch een hele stap, zeker met wat ervaringen in het rugzakje.
Balen Clogs, hee maar die laarzen heb je tenminste binnen!
Jonna vind het echt stoer man, krijg haast de neiging om flink te gaan sparen en je daar te komen aanmoedigen, maar ben bang dat dat toch even ver boven mijn budget gaat.
Pip, klinkt als de laatste-weken-van-het-jaar-blues, hoop dat je alles op de rit krijgt, en die belastingdienst..... praaaaat me de'r niet van!
Ik heb toen bij de belastingdienst een afspraak gemaakt, geweldige kerel, heeft alles voor me uitgezocht en uiteindelijk kreeg ik nog wat terug ook!
Maar nu ligt er alweer een nieuwe aanslag hoor....
En ik rij dan nu al een weekje in m'n nieuwe auto, heerlijk rijdt tie, zit zelfs een airbaggie in...
Wat een verliefde mensen trouwens zeg, zou bijna gaan gillen dat ik oohook wil!
Tijn hoe is het met Tink??

dinsdag 25 november 2008 om 20:39
Tijn, doe nog es dat oude lijflied van je voor Gayl
Vandaag alweer een aanvaring met een docente... het lijkt wel of ik het uitlok ofzo
Ze zei iets nogal cru en maakte daar uit eigener beweging 2x haar excuses over; dus echt er iets moeilijks van maken kan ik niet doen. Maar heb wel duidelijk gemaakt naar haar toe dat ik haar woordkeuze 'niet chique' vond en zeker niet passend binnen het onderwijs.
Nu eerst eten.
Vandaag alweer een aanvaring met een docente... het lijkt wel of ik het uitlok ofzo

dinsdag 25 november 2008 om 20:51
Pip, het zit op dit moment niet echt mee, geloof ik? Ik hoop dat de Ritalin je kan helpen om de zaken weer een beetje op orde te krijgen. En de belastingdienst, tja, da's echt pure ambtenarij!
F-je doet het trouwens goed in de nieuwe casa, ze heeft alleen ontdekt dat de witte fauteuil eigenlijk ook wel als mand gebruikt kan worden. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat de witte fauteul inmiddels iets minder wit is....
Jon: ik heb jullie blog bij mijn favorieten opgeslagen. Wat een stoere actie zeg, ik doe het je niet na!
Sum: leuk nog eens iets van je te lezen! Spannend, het samenwonen.
Gayl: ik sluit me bij je aan, ik wil oohook Waar zijn die leuke vrijgezellige broers nu?
Druif: hoe is het met de kleine druiffies?
Ik ga eens lekker bankhangen, vind dat ik dat verdiend heb na een energieverslindend werkoverleg van vanmiddag.
F-je doet het trouwens goed in de nieuwe casa, ze heeft alleen ontdekt dat de witte fauteuil eigenlijk ook wel als mand gebruikt kan worden. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat de witte fauteul inmiddels iets minder wit is....
Jon: ik heb jullie blog bij mijn favorieten opgeslagen. Wat een stoere actie zeg, ik doe het je niet na!
Sum: leuk nog eens iets van je te lezen! Spannend, het samenwonen.
Gayl: ik sluit me bij je aan, ik wil oohook Waar zijn die leuke vrijgezellige broers nu?
Druif: hoe is het met de kleine druiffies?
Ik ga eens lekker bankhangen, vind dat ik dat verdiend heb na een energieverslindend werkoverleg van vanmiddag.

dinsdag 25 november 2008 om 22:58
Summer, leuk om je weer te lezen ! Grote stappen zet je, fijn dat het zo goed voelt !
Jon, stoer plan !
Pip, hoop dat je je snel weer wat rustiger voelt..
Gayl en Clogs, heel cliche maar als je er het minst mee bezig bent.. is ie er opeens, zo lijkt het..
Of was het toch omdat ik in de tempel in japan een ritueel heb gedaan waarbij ik liefde heb gewenst?
In ieder geval voelt het fijn en goed. Grappig, ik moest voor mijn coach eigenlijk vandaag een opdracht inleveren, maar dat had ik dus niet af. Zei ze dat ik geen betere reden kon hebben om hem later in te leveren, dus heb uitstel gekregen