Mode & Beauty alle pijlers

Permanent bij slap sluik haar ?

19-06-2016 18:16 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met mijn (rot)haar alles al geprobeerd! Van extensions tot heel kort. Ik ben 28, kort wil ik niet. Het is slap en sluik. Heb het nu half lang (over schouders) met high lights. Maar om het leuk te doen zitten ben ik zo lang bezig, met een kind heb ik daar dus geen tijd voor. (Wel als ik een avondje wat heb). Oftewel draag het vaak in een staart.

Heb permanent gehad toen het vrij kort was. Denk nu aan permanent (grof) bij deze lengte. Is dat wat? Ervaring?

Ik kan natuurlijk naar de kapper gaan voor advies maar hoor ook graag ervaringen van anderen of meningen van meerdere kapsters.
Mijn ervaring bij sluik haar is dat het snel uitgroeit bovenop. Hierdoor lijkt het snel uitgezakt. Ik zou er een mooi model in laten knippen.
Niet doen. Ik heb zelf ook sluik haar en vroeger permanent gehad. Stond leuk, maar nooit meer. Het zakte snel uit en door de enorme hoeveelheid gel die ik moest gebruiken om het leuk te houden maakte het er niet mooier op. Laat het idd in een leuk model knippen.
Slap en sluik, dan neem ik aan dat je ook fijn haar hebt? Ruim tien jaar geleden wilde ik echt zó graag een permanent, ben bij drie kappers geweest en ik kreeg van geen van allen een permanent. De chemicaliën zouden niets meer van mijn haar over laten namelijk. Ik denk dat het in jouw geval de kwaliteit van je haar ook geen goed zal doen. Maar of je dat nu liever hebt dan sluik, slap, maar gezond haar...

Mijn beste vriendin kreeg wel een permanent (jaloers dat ik was! ) en die heeft uiteindelijk een stijltang gekocht, het zat nooit. En toen was ik stiekem heel blij dat ik er geen genomen had - en op vandaag nog steeds.
Gebruik je cremespoeling?
Jetting!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
@tickel; ervaring mee?
Ik heb heel veel fijn supersteil haar. Heb vroegah (20 jr gelee) permanent gehad. Was best leuk, wel flink kort, kaaklengte ofzo. Er was wel n stuk vooraan wat niet goed pakte, bleef steil.

T was handig om wat meer ermee te kunnen met opsteken enzo. Meer grip. En los was ook best ok. Uitgroeien duurt wel lang. Maar ik had t veel vast, dan valt t niezo op.
quote:WWW7 schreef op 19 juni 2016 @ 20:46:

@tickel; ervaring mee?Ja. Werkt erg goed om volume te krijgen. Ik deed het zelfs met schouderlang haar. Mijn haar is er fijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Een mooie lange bob = zeer stijlvol. Ook als je 28 bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven