Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juni 2016 @ 17:40:

Nee, vlees zoveel mogelijk biologisch.

Vind het niet erg of verwerpelijk om vlees te eten, maar dan wel als het even kan van dieren die een fatsoenlijk leven hebben gehad.Wat fijn. Mijn vriend eet ook alleen nog biologisch vlees. De prijzen zijn eindelijk wat gezakt en het is niet veel duurder meer dan gewoon vlees. Ik denk dat de meeste mensen willen dat ze een fatsoenlijk leven hebben gehad, ik denk dat de prijzen alleen een obstakel kunnen zijn daarin. Mooi dus dat het goedkoper is geworden eindelijk. Ik vind vlees eten ook niet immoreel trouwens. Ik kook al 24 jaar vlees voor mijn vriend. Ik eet het zelf alleen niet. En mijn honden en katten gaan hartstikke deud als ik die vegetarisch wil voeren.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:BridgetteDubois schreef op 20 juni 2016 @ 17:43:

Koeien zijn dom? Wist ik niet...

Valt ook wel mee hoor:

http://www.thedailymilk.nl/hoe-slim-is-een-koe/
Ik stem voor een plaatjesloze OP van café XVI, zodat iedereen zelf kan bedenken waar we zitten én we niet zo veel hoeven te scrollen.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Wild en ook konijn vind ik niet lekker, eet ik dus nooit.
quote:Star schreef op 20 juni 2016 @ 17:44:

[...]

Valt ook wel mee hoor:

http://www.thedailymilk.nl/hoe-slim-is-een-koe/Als ik dat zo lees, zijn ze slimmer dan paarden..........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Sapsorrow schreef op 20 juni 2016 @ 17:41:

Wild heeft een apart smaakje he? Ik heb wel eens een discussie gehad met een echte jager trouwens. Was wel een beetje slikken. Maar eerlijk gezegd, had ie erg veel verstand van dieren en daarmee kon hij het lijden wel flink beperken. Ik kon hem wel begrijpen want hij schoot alles wat hij aan vlees at zelf. Zouden de meeste mensen niet kunnen. Koeien zijn dan wel dom maar jaag maar eens een pen door dat hoofd. Ik zou het niet kunnen.Ik vind een jager die zijn eigen wild schiet, vilt en opeet veel minder erg dan de bio-industrie en plofkippen enzo. Met van die kippen die zo vet en opgepompt zijn dat ze niet meer op hun poten kunnen staan en die nooit daglicht zien.
quote:Moirai schreef op 20 juni 2016 @ 17:22:

Als je er veel bij moet schrijven heb je je werk niet goed gedaan. Het beeld zou voor zich moeten spreken.

Op de opleiding (en blijkbaar ook op de andere opleidingen die mee exposeren) willen ze veel proces, reflectie en woorden, woorden, woorden...

Ik doe daar niet aan mee. Vaak wordt het toch zo'n vaag geleuter. Daar hou ik niet van. Dat heeft me wel punten gekost hoor (maar van het naambordje kunnen ze lekker niks meer zeggen en ik sta er helemaal achter).

Vind mijn eigen tekst al op het randje:

Kittens gebruikt fotografie om even te kunnen ontsnappen uit de werkelijkheid. Graag neemt ze de kijker mee naar haar, ietwat donkere, wereld waar, vreemd genoeg, licht een grote rol speelt.

Ik kijk of ik zo een foto kan plaatsen Hayek.
quote:BridgetteDubois schreef op 20 juni 2016 @ 17:43:

Koeien zijn dom? Wist ik niet...Ja, die hebben een brein zo groot als een manderijn ongeveer, geloof ik. Heel dom, voor dieren dan he, vergeleken met varkens zijn varkens hoogbegaafd.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Star schreef op 20 juni 2016 @ 17:41:

O en de toko is vol, maar wat zou volgende plek ook alweer worden?Het sprookjesbos
quote:Kittens schreef op 20 juni 2016 @ 17:47:

[...]

Op de opleiding (en blijkbaar ook op de andere opleidingen die mee exposeren) willen ze veel proces, reflectie en woorden, woorden, woorden...

Ik doe daar niet aan mee. Vaak wordt het toch zo'n vaag geleuter. Daar hou ik niet van. Dat heeft me wel punten gekost hoor (maar van het naambordje kunnen ze lekker niks meer zeggen en ik sta er helemaal achter).

Vind mijn eigen tekst al op het randje:

Kittens gebruikt fotografie om even te kunnen ontsnappen uit de werkelijkheid. Graag neemt ze de kijker mee naar haar, ietwat donkere, wereld waar, vreemd genoeg, licht een grote rol speelt.

Ik kijk of ik zo een foto kan plaatsen Hayek.

Dit is meer dan genoeg tekst.

Ik lees in musea ed ook nooit meer dan 2 regels. Als ik wil lezen pak ik wel een boek
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Kittens schreef op 20 juni 2016 @ 17:47:

Oh fuck, ik stel me die tekst voor....voorgelezen door Jambers.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juni 2016 @ 17:45:

[...]

Ik vind een jager die zijn eigen wild schiet, vilt en opeet veel minder erg dan de bio-industrie en plofkippen enzo. Met van die kippen die zo vet en opgepompt zijn dat ze niet meer op hun poten kunnen staan en die nooit daglicht zien.Ik ook! En dat had ik niet verwacht, toen ik die jager sprak. Ik dacht dat ik jagers hele enge mensen vond maar dat klopte niet. Ze zijn helemaal niet eng, ze hebben wel veel verstand van dieren en het bos en de natuur enzo. En ze zijn super integer, als je 1 klein foutje maakt, lig je er meteen uit als jager. Word je vergunning ingenomen. Konijnen bv, mogen ze alleen schieten als ze aan het rennen zijn. Niet als ze rechtop zitten om om zich heen te kijken. Vond ik zo bijzonder. Want een zittend konijn, die schiet je niet, dat vinden ze immoreel. Want een vluchtend konijn, maakt veel adrenaline aan, en daardoor is het lijden minder als ze worden geschoten. Bijzonder he.
quote:Kittens schreef op 20 juni 2016 @ 17:48:

[...]

Het sprookjesbos Echt niet. Ben nog steeds niet over mijn jeugdtrauma heen.
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 17:49:

[...]

Oh fuck, ik stel me die tekst voor....voorgelezen door Jambers. Ik deed hetzelfde
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 17:49:

[...]

Oh fuck, ik stel me die tekst voor....voorgelezen door Jambers.

Ik vind het jammer dat ik vanwege de praaivasie geen teksten van anderen kan plaatsen. Echt heel erg (en vaag en cliché en lang en pfff)
quote:Star schreef op 20 juni 2016 @ 17:44:

[...]

Valt ook wel mee hoor:

http://www.thedailymilk.nl/hoe-slim-is-een-koe/O dat valt idd wel mee. Maar vergeleken met varkens, zijn ze wel wat dommig. Dat weet ik zeker want varkens kunnen bv commando's aanleren, bijna net zoveel als honden. Ze kunnen ook woorden leren. Koeien kunnen wel gehoorzamen maar echte commando's kunnen ze niet leren.
quote:Moirai schreef op 20 juni 2016 @ 17:43:

[...]

IK stem voor een leuk festival!!Ja!
quote:Star schreef op 20 juni 2016 @ 17:50:

[...]

Echt niet. Ben nog steeds niet over mijn jeugdtrauma heen.

Ik heb ook liever een wat duister sprookjesbos en geen Anton Piek.
Leuk Festival, ja, maar wel met mooi weer!
quote:Sapsorrow schreef op 20 juni 2016 @ 17:52:

[...]

O dat valt idd wel mee. Maar vergeleken met varkens, zijn ze wel wat dommig. Dat weet ik zeker want varkens kunnen bv commando's aanleren, bijna net zoveel als honden. Ze kunnen ook woorden leren. Koeien kunnen wel gehoorzamen maar echte commando's kunnen ze niet leren.Een kip kan je ook clickeren. Lijkt me cool.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juni 2016 @ 17:55:

Leuk Festival, ja, maar wel met mooi weer!Zon, picknickkleedjes, wijn en jurken tot op de enkels.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Kittens schreef op 20 juni 2016 @ 17:55:

[...]

Ik heb ook liever een wat duister sprookjesbos en geen Anton Piek.Ik bedoelde Enkhuizen, maar da's sprookjeswonderland zie ik nu.
quote:Moirai schreef op 20 juni 2016 @ 17:55:

[...]

Zon, picknickkleedjes, wijn en jurken tot op de enkels.Zoek eens wat foto's dan. Ik ben lui.
quote:Star schreef op 20 juni 2016 @ 17:55:

[...]

Ik bedoelde Enkhuizen, maar da's sprookjeswonderland zie ik nu.

Ken ik niet, maar het klinkt eng. Engkhuizen..

Laat maar dan.

Festival is ok!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juni 2016 @ 17:55:

Leuk Festival, ja, maar wel met mooi weer!Niet modderglijen? Tsss.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven