Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 20 juni 2016 @ 15:34:

[...]

Waarom moet jij ook per se op de Noordpool gaan zitten? Neuh, zo erg is het niet. Maar wel een uithoek.
Oh dear, how sad, never mind.
Het verschil tussen jongens en meisjes:

Mijn zoon van 11 belt net vanaf huis: "Mam, Dingest vraagt of ik bij hem kom spelen. Ik was net helemaal nat en heb nu net droge kleren aan. Als ik naar Dingest ga, word ik natuurlijk weer nat. Wat moet ik doen?"

Mijn zus belt net ook. Zij haalt op maandag altijd mijn dochter (9 jaar) maar vandaag lukte het niet en daar kwam ze te laat achter. Dochter zag niemand staan op het schoolplein en bedacht toen zelf dat ze natuurlijk ook alleen naar haar tante kan fietsen. En zo gezegd, zo gedaan.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juni 2016 @ 16:34:

Het verschil tussen jongens en meisjes:

Mijn zoon van 11 belt net vanaf huis: "Mam, Dingest vraagt of ik bij hem kom spelen. Ik was net helemaal nat en heb nu net droge kleren aan. Als ik naar Dingest ga, word ik natuurlijk weer nat. Wat moet ik doen?"

Mijn zus belt net ook. Zij haalt op maandag altijd mijn dochter (9 jaar) maar vandaag lukte het niet en daar kwam ze te laat achter. Dochter zag niemand staan op het schoolplein en bedacht toen zelf dat ze natuurlijk ook alleen naar haar tante kan fietsen. En zo gezegd, zo gedaan.Dat is niet zozeer een verschil tussen jongens en meisjes alswel tussen het ene kind en het andere kind.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 20 juni 2016 @ 16:44:

[...]

Dat is niet zozeer een verschil tussen jongens en meisjes alswel tussen het ene kind en het andere kind.Denk je? Ik hoor vaker dat meiden eerder zelfstandig zijn dan jongens. Maar je hebt natuurlijk gelijk, dat het pp verschilt. Ik ga zo de regen maar es in...
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juni 2016 @ 16:45:

[...]

Denk je? Ik hoor vaker dat meiden eerder zelfstandig zijn dan jongens. Maar je hebt natuurlijk gelijk, dat het pp verschilt. Ik ga zo de regen maar es in...

Ik geloof gewoon niet in sekseverschillen.

En wat jij beschrijft is hier ook hoe oudste en jongste met zo'n situatie zouden omgaan.

Jongste is veel zelfstandiger dan oudste.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Kittens schreef op 20 juni 2016 @ 16:22:

[...]

Nou ik niet, geef mij maar zon.Ik haat zon.
quote:Kittens schreef op 20 juni 2016 @ 16:20:

Wat een bagger weer zeg. Bah.

Ik heb maar een warme chocomel voor mezelf gemaakt.

Vandaag mijn foto's opgehangen voor de expo. Als het goed is waterpas en op de goede hoogte. Maar 1 foto moet ik zo snel mogelijk opnieuw af laten drukken (wat tijd en te veel geld kost), want ik had blijkbaar bloed aan mijn vinger en dat zit nu op de foto

Daarna stage. Wat een enthousiasme van die kinderen weer. Heerlijk! Maar nu ben ik op.Wanneer is je expo? Spannend, kun je dan ook eventueel foto's verkopen?
Zelfs mijn onderbroek was nat. Wat een regen zeg. Ik snak naar mooi weer!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 20 juni 2016 @ 17:01:

Zelfs mijn onderbroek was nat. Wat een regen zeg. Ik snak naar mooi weer!Ik heb een hekel aan hitte, maar een bijna net zo grote hekel aan regen.
Bijna thuis van de cursus, mochten eerder weg.

Nu nog ff 2 opdrachten maken en dan klaar!
quote:Pumps_italiaans schreef op 20 juni 2016 @ 15:11:

[...]

Ze koken alleen dode konijnen.

Die wachten tot ze oud genoeg zijn en vanzelf omvallen.

Door het bier worden ze als herboren.

Ach, geen dronken konijnen, maar dode konijnen worden gekookt in bier.

Het bier zit NIET in het konijn. Ow gelukkig. Je maakt mij ook aan het lachen! Een dronken konijn, dat lijkt me erg grappig. Maar hier krijgen ze geen bier hoor. Alleen wortelsap. En we eten ze niet! Ook niet in het kattenvoer.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Moi, ik snak mee!

Dolfje, fijn dat het erop zit, scheelt weer in de stress.
Ik vind de regen niet zo erg, ik woon in Noord Holland en het heeft hier erg weinig geregend de laatste tijd, alles viel in het zuiden en oosten. Hier hebben de plantjes en bomen dorst gekregen dus ik vind het niet erg. Water is leven. Alleen de boot moet we leegscheppen, nou ja, dat is niet zo erg.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 20 juni 2016 @ 17:06:

En we eten ze niet! Ook niet in het kattenvoer.

Onze honden krijgen allerlei vlees, maar geen konijn. Eten we zelf ook niet. Teveel konijnen als huisdier gehad om dat over ons hart te kunnen verkrijgen!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juni 2016 @ 16:57:

[...]

Wanneer is je expo? Spannend, kun je dan ook eventueel foto's verkopen?

Volgende week is de opening. Geen idee o het op één of andere manier iets op gaat leveren.

We moesten tekst aanleveren voor bij het naambordje. Kreeg ik een mail terug: jouw tekst is wel erg kort vergeleken bij de anderen. Dat is niet erg, maar je mag het nog aanpassen.

Nou ehh, ik vind die 2 zinnen genoeg. De rest heeft minimaal een A-4tje tekst.

Denk dat mijn bordje als enige helemaal gelezen wordt. Puh!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juni 2016 @ 17:07:

Dolfje, fijn dat het erop zit, scheelt weer in de stress.Bijna hé,Bijna! Een opdracht is nog wel stressvol
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 17:03:

[...]

Ik heb een hekel aan hitte, maar een bijna net zo grote hekel aan regen. Hitte is geen mooi weer. En graad of 25 en zwoele avonden.
quote:Kittens schreef op 20 juni 2016 @ 17:09:

[...]

Volgende week is de opening. Geen idee o het op één of andere manier iets op gaat leveren.

We moesten tekst aanleveren voor bij het naambordje. Kreeg ik een mail terug: jouw tekst is wel erg kort vergeleken bij de anderen. Dat is niet erg, maar je mag het nog aanpassen.

Denk dat mijn bordje als enige helemaal gelezen wordt. Puh!Ik weet het wel zeker!

[...]

Denk dat mijn bordje als enige helemaal gelezen wordt. Puh!Zo is het! Het wordt vast een succes Kittens, je foto's zijn mooi!
quote:dolfje schreef op 20 juni 2016 @ 17:13:

[...]

Bijna hé,Bijna! Een opdracht is nog wel stressvol.

Nog even doorzetten dan. Geeft vast een heel fijn gevoel als het klaar is. Dan kun je echt genieten van wat je weer hebt bereikt.

[...]

Denk dat mijn bordje als enige helemaal gelezen wordt. Puh!Beter. Ik ga naar dat soort dingen om de werken te bekijken, niet om hele lappen tekst te lezen.
Kittens, heb je toevallig nog een foto die je met ons kunt delen? Ben namelijk erg benieuwd!
Als je er veel bij moet schrijven heb je je werk niet goed gedaan. Het beeld zou voor zich moeten spreken.
Eens Kittens! Hoe minder tekst er nodig is, he beter het werk zelf is!

En ik eet sowieso geen vlees. Of het nou een konijn is of een varken maakt me echt niks uit.
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 17:08:

[...]

Onze honden krijgen allerlei vlees, maar geen konijn. Eten we zelf ook niet. Teveel konijnen als huisdier gehad om dat over ons hart te kunnen verkrijgen! Goed zo! Wij hebben ook twee grote honden, die barf krijgen en kvv maar nooit een kaninchen. Vind het Duitse woord zo leuk voor konijn. Vriezer vol botten en vlees maar nooit konijntjes hoor! Konijnenvlees schijnt een van de magerste vleessoorten te zijn die er zijn, en het is nog taai ook dus waarom mensen het eten? Is mij een raadsel. Konijnen voor de slacht, zitten de hele dag in een hokje van 30 bij 30 cm op metalen rasters. Die gaan er nu uit, vanuit de EU, wat ik helemaal geweldig vind, want door die rasters vergroeien hun pootjes helemaal. :( Je kunt veel beter een konijn kopen bij de poelier, die worden geschoten en hebben wel een normaal leven kunnen leiden daarvoor. Maar ja, die zijn geen 5 euro voor een bout natuurlijk he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven