Lijf & Lijn alle pijlers

Wat zal ik wegen/wat wegen jullie

21-06-2016 12:03 80 berichten
-
anoniem_195544 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 13:19
99.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
76 denk ik.

Ik weeg 61 bij een lengte van 1.63.

Fluctueert nogal tussen de 59 en 63 kilo.
Vindt het ook een vreemd topic en toch een beetje verontrustend dat je dit topic opent, je zegt wel dat je eetstoornis hebt overwonnen en dat hoop ik voor je maar er zit toch iets obsessiefs in je topic post. Ben benieuwd wat je zou doen als iedereen hier je qua gewicht veel hoger zou inschatten dan dat je dat zelf zou doen of je dan toch weer een weegschaal in huis gaat halen.
Ik wil niet vervelend doen maar jouw eetstoornis kan dan wel geschiedenis zijn maar de obsessie voor getalletjes op de weegschaal heb je blijkbaar nog steeds. Daarom vind ik dit topic echt een slecht idee. Nu gaan mensen raden en wat ga je met die informatie doen? Hopen dat het gemiddelde cijfer dat wordt aangegeven ook daadwerkelijk klopt? Je weet dat je jezelf hiermee enorm voor de gek houd.
Ik denk 77 kilo.

Ik weeg 60 kilo en dat is met mijn lengte echt te licht. Ben nu onder begeleiding bezig met een paar kilo aankomen, en hopelijk verbetert mijn weerstand dan weer wat.
quote:Sofief schreef op 21 juni 2016 @ 14:34:

Ik denk 77 kilo.

Ik weeg 60 kilo en dat is met mijn lengte echt te licht. Ben nu onder begeleiding bezig met een paar kilo aankomen, en hopelijk verbetert mijn weerstand dan weer wat.Hoe lang ben je dan?
TO, je verhaal is heel herkenbaar. Ik had ook een eetstoornis met een obsessie voor het getal. Eerlijk gezegd vond ik het ook niet zo mooi dat ik zo dun was, maar ik vond het wel leuk dat ik dat getal omlaag kreeg.

Hoe dan ook, ik ben er volgens mij wel overheen, al hoef ik ook geen weegschaal in huis. Tijdens mijn zwangerschap kwam ik aan en toen vond ik dat alleen maar een teken van gezondheid, want dan groeit de baby ook goed.

En hoewel het misschien een beetje een vreemd (en ex-eetgestoord) topic is, denk ik niet dat het gevaarlijk is.

Dus, laat ik ook nog eens een gok doen, ik ga voor 76 kg.

Ik ben benieuwd wat het werkelijk is En ook hoe je het vindt om dat dan te weten.
Ik denk 77 kg.

Ikzelf ben 1.74, jeansmaat 29-30, kleding 38-40, cup A, en weeg 72 kg.

Dus 5 kg meer voor jeans 1 maat groter, kleding 1 maat groter, en grotere cups.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
quote:Mikadoos schreef op 21 juni 2016 @ 14:32:

Ik wil niet vervelend doen maar jouw eetstoornis kan dan wel geschiedenis zijn maar de obsessie voor getalletjes op de weegschaal heb je blijkbaar nog steeds. Daarom vind ik dit topic echt een slecht idee. Nu gaan mensen raden en wat ga je met die informatie doen? Hopen dat het gemiddelde cijfer dat wordt aangegeven ook daadwerkelijk klopt? Je weet dat je jezelf hiermee enorm voor de gek houd.

Of dit topic een slecht idee of een goed idee zal blijken als TO zich laat wegen. Wel leuk dat sommigen dat al na een paar berichten op een forum kunnen voorspellen door te generaliseren.

Natuurlijk is dit een risico voor TO. Maar misschien is zij sterk genoeg om er mee om te gaan en ik zou haar aanmoedigen om stevig in haar schoenen te blijven staan en vast te houden aan haar voornemens hier. Ik hoop dat dat je lukt TO. Je weer wegen lijkt me toch een ingrijpend moment, je hebt het niet voor niks 12 jaar lang niet gedaan. Dus ga niet in je hoofd zitten erna, laat je gedachten niet met je aan de haal gaan.

Je hebt 12 jaar geleefd zonder te weten wat je weegt. Je hebt mooie kinderen gebaard die je nu verzorgt en opvoedt. Je doet vast ook andere dingen in je leven. Je leven is mooi doorgegaan zonder die weegschaal en dat zal het hierna ook doen. Laat het niet weer sneaky erin sluipen! Wees heel eerlijk tegen jezelf hierin.
-
anoniem_195544 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 13:29
99.85% gewijzigd
N
anoniem_195544 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 13:29
99.83% gewijzigd
Als die brede schouders door spiermassa van sporten komt, zou 78+ ook nog wel eens reëel kunnen blijken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:pamelacourson schreef op 21 juni 2016 @ 14:37:

[...]

Hoe lang ben je dan?1.81 meter..
Ik ben heel goed met gewicht schatten, doe het op mijn werk altijd, gewicht vragen wordt toch vaak over gelogen.

Maar ik had erover heen gelezen dat je brede schouders hebt..dat geeft je ook kilo s, dus mijn nieuwe schatting is 76, sorry
quote:jaw schreef op 21 juni 2016 @ 15:16:

Als die brede schouders door spiermassa van sporten komt, zou 78+ ook nog wel eens reëel kunnen blijken.Helaas geen spiermassa door het sporten (sport niet zoveel, behalve dan 10 km heen en weer naar werk fietsen). Is echt mijn bouw. Wij zien er bij ons allemaal uit als waterpolo-ers
quote:houseofcards2 schreef op 21 juni 2016 @ 16:09:

[...]

Helaas geen spiermassa door het sporten (sport niet zoveel, behalve dan 10 km heen en weer naar werk fietsen). Is echt mijn bouw. Wij zien er bij ons allemaal uit als waterpolo-ers

dat IS sporten hoor!

sporten hoeft niet in een sportoutfit en in een speciale zaal

de richtlijnen voor beweging, gaan om... jawel: beweging!

dan is dagelijks fietsen beter dan 3x per week een uurtje sportschool
quote:houseofcards2 schreef op 21 juni 2016 @ 14:14:

[...]

Ach, je moet het niet zo zwaar zien. Waarom zou je opvoedingsadvies geven aan iemand die je niet kent? Waarom zou je relatieadvies geven aan iemand waarvan je maar één kant van het verhaal hoort? Zo kun je natuurlijk nog wel even doorgaan.

Is geen vergelijking. Ze vraagt geen advies. Een vergelijking zouden topics zijn als 'raad of ik kinderen heb en hoeveel' of 'raad hoeveel maanden mijn relatie uit is'

Het slaat toch nergens op daar op in te gaan?
Ik ben 1.67 en weeg 68-69 kilo maat 40, 75DD
Ik ben 64 kilo bij 162 cm maar vorig jaar met 1 kilo meer had ik 1 kledingmaat meer. Vind het dus lastig inschatten. Maar ik denk 77
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Hoi TO,

Wow, ik heb dus echt vrijwel precies dezelfde maten als jij. Ben ook 1.73, heb kledingmaat 40/42 en heb cup c/d (omvang 75 of 80). Qua figuur ben ik denk ik wel anders dan jij, ben een echte peer. Heb stevige benen, brede heupen en grote billen en een slanke taille en redelijk platte buik en gemiddelde schouders.

Weeg wel te veel.. namelijk 86 kilo. Hoor wel altijd dat ik er lichter uitzie als mensen mijn gewicht horen. Zal wel door mijn verhoudingen komen denk ik.

Hoeveel jij weegt kan ik niet inschatten, zou hetzelfde kunnen zijn als ik, maar misschien ook wel een stuk minder doordat je een ander figuur hebt.
Ik gok 71,4. Dat vind ik nou een heel mooi gewicht. Zonder kleren dan he. Als je morgen met kleding aan op de weegschaal moet tel je er 1 kg bij. Dus 72,4 met kleding aan. Zonder jas, dat dan weer wel. Maar met spijkerbroek.
quote:lilalinda schreef op 21 juni 2016 @ 16:20:

[...]

dat IS sporten hoor!

sporten hoeft niet in een sportoutfit en in een speciale zaal

de richtlijnen voor beweging, gaan om... jawel: beweging!

dan is dagelijks fietsen beter dan 3x per week een uurtje sportschoolDaar heb je wel een punt. Ik zie idd altijd zwetende mensen in sportoutfit voor me. Ikzelf doe altijd mijn best om zo min mogelijk te zweten (op de heenweg dan).
-
anoniem_195544 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 13:30
99.77% gewijzigd
Jij zal rond de 78 kilo zijn denk ik

Ik ben 1.72m en 57,5 kilo. Al jaaaaaaren.
Oow pffff weer te laat, je bent 76;-)
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-06-2016 11:01
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven