Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Hahahaha! Leuk.
Haha HVJ, dat was niet het "spannends" wat ik bedoelde maar zal zeker even spannend geweest zijn! Wel balen zeg, dan voel je je echt even betrapt en shit! Ik heb het eens gehad met een vriendje op bouwterrein, in zijn auto, gelukkig waren we net klaar maar ik schrok ook, vond het echt niet gaaf
HVJ

Ze schijnen trouwens in dat soort 'gevallen' altijd aan de vrouw te vragen of ze er vrijwillig is. Een vriendin van me heeft dat ook eens meegemaakt.... Raar eigenlijk, dat ze er vanuit gaan dat de man de vrouw onvrijwillig aan haar haren heeft meegesleept, maar nooit dat de vrouw de man onvrijwillig heeft meegesleept!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Update dan maar:

Ik heb de rest van de week ook geen woord vernomen van sv.

Nu was ik gisteren stappen met een vriendin en ik kwam hem in de kroeg tegen. Ik heb het hem gevraagd. Of hij me soms gedumpt had en even was vergeten dat aan mij te vertellen...

Natuurlijk was dat niet het geval. Hij heeft de hele avond om me heen gehangen en kon zijn handen niet thuishouden. Het was erg gezellig.

En toch, nu ik hier mijn kater zit te vieren, vraag ik me nog steeds af of hij binnenkort wel weer iets van zich laat horen...

Het zou me nog steeds niet verbazen als hij dat niet doet.
Ik begrijp sommige mannen niet: hij wordt bloedgeil van je, wat is het probleem?
Wat rot voor je geheim!

Als iemand niks meer wil vind ik dat hij/zij dat gewoon moet zeggen. Dat is veel beter dan niet weten waar je aan toe bent! Hoop dat je snel iets van hem hoort, en zo niet dan kun je misschien beter je conclusies trekken, je hebt hier zelf ook nog een stem in natuurlijk. Maarja, zo gemakkelijk is dat natuurlijk helemaal niet...

@ Geheim, de volgende keer gewoon met een ander gaan flirten in de kroeg, kijken of je hem dan triggert. En anders toch maar een profiel aanmaken met 2wet4u!
Stew

Geheim, wat een eikel eigenlijk! Maarre, laat hem maar even lekker in zijn sop gaarkoken, laats gewoon niets meer van je horen. Op de een of andere manier vinden mannen dat prettig, dan hebben zij het idee dat ze moeten jagen....

Ik pas tegenwoordig de taktiek toe van 'rust in de tent', en opeens zijn al mijn oude minnaars weer back in the picture! Haha, heb het nu voor het kiezen, het lijkt wel sinterklaasavond!

Mijn update op minnaarsvlak: afgelopen vrijdag een superhete encounter gehad met sv, echt supergeil!
Dank u allen.

Ik kijk het idd maar even aan nu. Ik kan nu wel gaan steigeren, maar eigenlijk heb ik daar geen reden toe, buiten het gevoel dat ik erover heb.

Ik wil ook niet die trut zijn die alles afkapt omdat haar svtje 3 weken niet in de gelegenheid was. Feitelijk is dat natuurlijk alles. Het is gewoon dat foute gevoel dat ik heb...

Ondertussen heb ik al zijn telefoonnummers uit mijn telefoon gegooid, ik kan geen contact meer met hem opnemen.

Ik weet namelijk zeker dat ik anders blijf zeiken om een verklaring. Waar ik overigens wel recht op heb natuurlijk, maar ik laat het maar even zitten nu.

Voor hetzelfde geld belt hij vanavond gewoon.

@ Stew: Dat heb ik gedaan. (dat flirten met die ander dan ) Of liever, daar was ik mee bezig toen hij binnenkwam en mijn aandacht opeiste. Hij trok me aan mijn hand van de dansvloer om me ineens voor te stellen aan iemand die ik al kende....

@ Thang: klinkt goed joh, heerlijk.
Klinkt heel goed Miss thang!

Dat gaat nog wat worden met kerst

Goed dat je het even laat zitten geheim, en dat je dus ook geen contact op kunt nemen.

Hopelijk doet hij dat snel, dan sla je zijn nummer gewoon weer op

Hier wordt het spannend, ik weet nu dat ik woensdag kan, hij waarschijnlijk ook en komt zeker als hij kan maarja, gebonden hè, dus er kan altijd iets tussen komen. Afwachten is niet mijn sterkste kant, zeker nu, ik wil eindelijk wel eens gewoon weten hoe het is met hem als we alleen zijn! Heb al gezegd, voorspel is leuk maar dit is wel een heel lang voorspel, haha
Ik heb vlinders in mijn buik. Niet van mijn man maar van mijn collega. Er hangt zo'n enorme sexuele spanning tussen ons. We delen samen een kantoor. We praten veel over van alles en nog wat. We hebben aan een half woord genoeg.

Is het omdat hij zo knap is? Het antwoord: Nee. Echt aantrekkelijk is hij niet maar hij doet iets met me. Ik verlang enorm naar hem. Ik weet zeker als de mogelijk zich voordoe dan heb ik een MINNAAR
@ Toy: Ik kijk nu al uit naar je post van komende donderdag.

Komt hij bij jou thuis?

@ Lini: De spanning is voelbaar in je woorden.

Denk er goed over na. Het is een collega, altijd moeilijk. Dan deel je nog een kantoor ook...

Jij bent gebonden? En hij?

Maar als je je nu echt niet meer in kan houden, dan ben je van harte welkom.
Inderdaad Lini, voelbaar in je woorden zoals geheim zegt. Collega is ook spannend natuurlijk, ik werk vaak met hem samen maar zou hem altijd kunnen ontwijken, zit niet met hem op 1 kantoor. (Damn was maar waar! Haha) Maar goed, als dat verkeerd loopt lijkt me dat erg kut.

Ja bij mij thuis geheim, het grote voordeel van alleen wonen!

Ik zal woensdag al wel wat laten weten, hopelijk goed bericht dan dus hè! Hij komt overdag, moet 's avonds natuurlijk thuis zijn, risico van het 'vak'
En dan denk ik, behalve dan dat ik heel erg hoop dat hij kan, als het nou maar niet tegen valt! Dat lijkt me ook erg balen! Dan kom ik hier even zeuren en ga ik op zoek naar een nieuwe

Erg hè, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het tegen zal vallen, mijn lijf ontploft haast als ie me zoent, zo lekker! Dan hou ik hem voor het zoenen, haha
Stel je voor dat je op woensdagavond ineens de vreselijke behoefte voelt om het topic "Mijn date heeft een minipiemel" nieuw leven in te blazen...
Geheim, je gaat me nu toch geen nachtmerries bezorgen hè! Shit, moet wel gelijk denken aan dat topic over onfrisse piemel

Mini issie niet, heb stiekem gevoeld toen we in de lift stonden, haha
Toy, spannend! Blijf maar mooi weg bij de mini- en onfrisse piemels, hoor, dit gaat helemaal goedkomen! Ik wacht op het stomende verhaal donderdag......

Geheim, wat goed van je, dat je zijn nummers kunt wissen! Ik weet niet of ik dat zomaar zou kunnen, maar het geeft wel een hoop rust denk ik.

linie, spannend! Pas wel op, he, met een collega in dezelfde kamer....
hier is het afgezien van zo nu en dan hevig sms verkeer met (voormalig) sv rustig.
Waarom voormalig Piloot?

Misschien heb je het al eens verteld, maar dan heb ik dat even gemist.
heb tot en met september afspraakjes gehad in hotels, daarna niet meer gestopt ..... blijkbaar wint de geilheid het nu we weer aan het smsén zijn geslagen.
Dan is ze dus niet je voormalig sv, Piloot, dan was er gewoon even een radiostilte

Ben benieuwd of jullie dit jaar nog tot een afspraak komen! Als het aan mij ligt wel, ben wel in voor wat verhalen!!
Tja Piloot, september is ook niet zo lang geleden!
nee, klopt! het is een beetje aantrekken en afstoten!

nou miss, heb jij geen verhaal?
Eerder aftrekken en doorstoten.
klinkt ook niet verkeerd! schrijven over leidt tot zin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven