Minnaar
maandag 24 november 2008 om 13:49
quote:Hombrenl schreef op 24 november 2008 @ 13:35:
Weet niet goed wat ik er mee moet.
Wat een zalige zin om te lezen van een man.
En ja, wat je ermee moet hangt een beetje af van de reden waarom jullie er een punt achter gezet hebben.
Of je haar nog steeds leuk vind.
Als je alle voors en tegens op een rijtje zet, wat wil je dan?
Weet niet goed wat ik er mee moet.
Wat een zalige zin om te lezen van een man.
En ja, wat je ermee moet hangt een beetje af van de reden waarom jullie er een punt achter gezet hebben.
Of je haar nog steeds leuk vind.
Als je alle voors en tegens op een rijtje zet, wat wil je dan?
maandag 24 november 2008 om 14:00
maandag 24 november 2008 om 20:01
maandag 24 november 2008 om 20:39
Hallo Allemaal,
Ik krijg het moeilijk. Ik wil hem.... Vandaag met z'n tweeen in het kopierhok en de sexuele aantrekkingskracht was zo duidelijk aanwezig. Maar waarom wil ik hem? Ik weet het niet. Hij is minstens 10 kg te zwaar en 10 jaar ouder, niet echt knap maar toch....IK WIL HEM!!!!1
Wij zijn allebei gebonden. Zijn huwelijk is niet je van het maar ik heb een goed huwelijk. Ik weet dat het wederzijds is dat voek ik gewoon. Vandaag of morgen is het raak!
Groetjes, Lini
Ik krijg het moeilijk. Ik wil hem.... Vandaag met z'n tweeen in het kopierhok en de sexuele aantrekkingskracht was zo duidelijk aanwezig. Maar waarom wil ik hem? Ik weet het niet. Hij is minstens 10 kg te zwaar en 10 jaar ouder, niet echt knap maar toch....IK WIL HEM!!!!1
Wij zijn allebei gebonden. Zijn huwelijk is niet je van het maar ik heb een goed huwelijk. Ik weet dat het wederzijds is dat voek ik gewoon. Vandaag of morgen is het raak!
Groetjes, Lini
dinsdag 25 november 2008 om 00:05
Miss thang, ben jaloers! Haha
Oké lini, morgen kom ik dus zeker lezen hier!
Pas op dat je reet niet gecopieerd wordt
Ik heb hem heel even gezien vandaag, niet over privé dingen gesproken, alhoewel, stiekem wel een beetje, niemand die dat doorheeft, haha Maar goed, nog geen duidelijkheid, dus ook geen nee Hoop niet dat ik woensdagochtend maar af moet wachten wat er gebeurt! Morgen werk ik de hele dag met hem, dan zou ik het toch wel willen weten. Duimen jullie voor me?
Oké lini, morgen kom ik dus zeker lezen hier!
Pas op dat je reet niet gecopieerd wordt
Ik heb hem heel even gezien vandaag, niet over privé dingen gesproken, alhoewel, stiekem wel een beetje, niemand die dat doorheeft, haha Maar goed, nog geen duidelijkheid, dus ook geen nee Hoop niet dat ik woensdagochtend maar af moet wachten wat er gebeurt! Morgen werk ik de hele dag met hem, dan zou ik het toch wel willen weten. Duimen jullie voor me?
dinsdag 25 november 2008 om 10:25
dinsdag 25 november 2008 om 20:10
Het lijkt me heerlijk om een minnaar te hebben. Mijn man vraagt wel eens wat mijn sexuele fantasien zijn. Ik heb 'm gezegd dat ik erover fantaseer om een minnaar te hebben en om sex voor geld te hebben.
Zaterdag zijn we in een parenclub geweest en heb ik het telefoonnummer bemachtigd van een superlekkere vent... dus wie weet wordt mijn fantasie binnenkort wel werkelijkheid.
Zaterdag zijn we in een parenclub geweest en heb ik het telefoonnummer bemachtigd van een superlekkere vent... dus wie weet wordt mijn fantasie binnenkort wel werkelijkheid.
woensdag 26 november 2008 om 00:35
quote:Miss thang schreef op 25 november 2008 @ 10:25:
Toytje, ik duim voor je! Go get him!
Lief van je maar jammer genoeg heeft het niet geholpen...
Tenzij er nog een wonder gebeurt, maar daar geloof ik niet zo in!
Shit zeg, ik baal ervan, erg hè...
Wil hem inderdaad gewoon even voor mezelf hebben!
Op naar de volgende kans dan maar...
Whoosh, wat is precies de bedoeling? Een minnaar voor jou alleen of wil je man er ook een rol in hebben? Ik heb altijd een minnaar voor mij alleen gewild, zonder medeweten van mijn evt. partner of die van minnaar...
Toytje, ik duim voor je! Go get him!
Lief van je maar jammer genoeg heeft het niet geholpen...
Tenzij er nog een wonder gebeurt, maar daar geloof ik niet zo in!
Shit zeg, ik baal ervan, erg hè...
Wil hem inderdaad gewoon even voor mezelf hebben!
Op naar de volgende kans dan maar...
Whoosh, wat is precies de bedoeling? Een minnaar voor jou alleen of wil je man er ook een rol in hebben? Ik heb altijd een minnaar voor mij alleen gewild, zonder medeweten van mijn evt. partner of die van minnaar...
woensdag 26 november 2008 om 10:40
Toy, that sucks!
Wanneer gaat zich weer een kans voordoen op een meeting?
Wil je niet de ogen uitsteken, maar heb gisteren weer een lekker geil msn-gesprek gehad met mijn sv, en ik zie hem vanavond weer! Hij zei dat het toch wel weer tijd werd voor een neukpartij, en ik ben dan natuurlijk ook de beroerdste niet, dus ik willig die wens wel in
Wanneer gaat zich weer een kans voordoen op een meeting?
Wil je niet de ogen uitsteken, maar heb gisteren weer een lekker geil msn-gesprek gehad met mijn sv, en ik zie hem vanavond weer! Hij zei dat het toch wel weer tijd werd voor een neukpartij, en ik ben dan natuurlijk ook de beroerdste niet, dus ik willig die wens wel in
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
woensdag 26 november 2008 om 12:26
quote:lini68 schreef op 24 november 2008 @ 20:39:
Hallo Allemaal,
Groetjes, LiniWaarom denk ik ineens aan die reclame van "dubble A paper"?
Hallo Allemaal,
Groetjes, LiniWaarom denk ik ineens aan die reclame van "dubble A paper"?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
woensdag 26 november 2008 om 13:44
quote:Mac123 schreef op 26 november 2008 @ 11:57:
(geheim, jij ook iets positiefs te melden?)
Ik heb hem gezien vanavond. Ik had nog steeds niets gehoord, dus ik zat sterk te zijn en niet te bellen, maar ik kan daar toch niet tegen hoor.
Ik wil gewoon weten hoe of wat.
Dus ik ben langsgegaan vanavond. Een viva-vriendin zei me vanmorgen te mailen, maar ik vond dat als hij me niet meer wilde, dat hij dat dan maar in mijn gezicht moet zeggen.
Anyway, we hebben gepraat. Enzo...
Hij was lief. Hij herhaalde wat oude beloftes. We zullen dus zien hoe het vanaf nu weer gaat. Het is regelmatig tobben, en dat zie ik niet zo snel veranderen.
Het was wel een goed gesprek, ik kreeg het idee dat hij ook wel eerlijk was.
Nou ja, de boel is dus weer opgestart, maar ik juich nog maar niet te vroeg....
(geheim, jij ook iets positiefs te melden?)
Ik heb hem gezien vanavond. Ik had nog steeds niets gehoord, dus ik zat sterk te zijn en niet te bellen, maar ik kan daar toch niet tegen hoor.
Ik wil gewoon weten hoe of wat.
Dus ik ben langsgegaan vanavond. Een viva-vriendin zei me vanmorgen te mailen, maar ik vond dat als hij me niet meer wilde, dat hij dat dan maar in mijn gezicht moet zeggen.
Anyway, we hebben gepraat. Enzo...
Hij was lief. Hij herhaalde wat oude beloftes. We zullen dus zien hoe het vanaf nu weer gaat. Het is regelmatig tobben, en dat zie ik niet zo snel veranderen.
Het was wel een goed gesprek, ik kreeg het idee dat hij ook wel eerlijk was.
Nou ja, de boel is dus weer opgestart, maar ik juich nog maar niet te vroeg....
woensdag 26 november 2008 om 14:26
Ik zit een beetje in hetzelfde. Hij doet heel erg zijn best, maar van afspreken komt het maar niet.
Nu hoor ik dus via-via dat hij dat andere meisje een kans wil geven (die van een paar weken terug), vertel me dat dan! Zijn sms-jes, foto's, telefoongesprekken zeggen iets heel anders, die zeggen heel duidelijk dat hij zin in mij heeft. (geloof me, dat doen ze)
Ik wil hem zien en hem aankijken als ik het hem vraag. Ik wil geen eeuwige trouw van hem, ik wil eeuwige geiligheid. En van hem horen dat er een kans is dat ik hem tegenkom met een ander meisje. Just let me know, no hard feelings.
Nu hoor ik dus via-via dat hij dat andere meisje een kans wil geven (die van een paar weken terug), vertel me dat dan! Zijn sms-jes, foto's, telefoongesprekken zeggen iets heel anders, die zeggen heel duidelijk dat hij zin in mij heeft. (geloof me, dat doen ze)
Ik wil hem zien en hem aankijken als ik het hem vraag. Ik wil geen eeuwige trouw van hem, ik wil eeuwige geiligheid. En van hem horen dat er een kans is dat ik hem tegenkom met een ander meisje. Just let me know, no hard feelings.
woensdag 26 november 2008 om 14:40
Ja Mac, ik kan me voorstellen dat je hem aan wilt kijken. Ik moet zeggen dat ik vanavond het idee had "echtere" antwoorden te krijgen dan wanneer ik hem bel.
Hij is zo dodgy als de pest als hij de kans krijgt, en nu kon ik gewoon makkelijker ergens op terugkomen als ik niet tevreden was met een antwoord.
Je wilt gewoon weten hoe het zit, daar heb je ook recht op. Op eerlijkheid.
Ik vond het heel prettig dat hij een aantal keer zei hoe leuk hij het had gevonden om me gewoon in de kroeg te zien. Hij was er best vol van. Ik denk dat zaterdag wel goed is geweest voor de V.
Hij is zo dodgy als de pest als hij de kans krijgt, en nu kon ik gewoon makkelijker ergens op terugkomen als ik niet tevreden was met een antwoord.
Je wilt gewoon weten hoe het zit, daar heb je ook recht op. Op eerlijkheid.
Ik vond het heel prettig dat hij een aantal keer zei hoe leuk hij het had gevonden om me gewoon in de kroeg te zien. Hij was er best vol van. Ik denk dat zaterdag wel goed is geweest voor de V.
woensdag 26 november 2008 om 14:49
Oké, ik weet dat het cliché is in het kopierhok maar daar waren we alletwee alleen op dat moment. Nee er is niks gebeurd 'jammer genoeg'
Maar morgen gaan moeten we op werkbezoek. 1 1/2 uur heen en 1 1/2 terug in de auto. Ik hoop dat we gaan 'koffiedrinken' langs de weg.
Gisteren sex gehad met mijn man maar gedacht aan hem!!!!
Maar morgen gaan moeten we op werkbezoek. 1 1/2 uur heen en 1 1/2 terug in de auto. Ik hoop dat we gaan 'koffiedrinken' langs de weg.
Gisteren sex gehad met mijn man maar gedacht aan hem!!!!