Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Misschien is dat het Geheim, dat hij het maatje mist in jou. Als ik het goed begrijp duren jullie dates ook nooit veel langer dan een half uurtje en zien jullie elkaar daarbuiten niet of nauwelijks als V. Dan kan hij wel een echt poffertje zijn, maar ik zou er persoonlijk ook niet blij van worden als het alleen nog maar sex zou zijn en verder niks.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Nou ja Roland, ik moet bekennen dat dat mij vanavond ook even te binnen schoot.

Ineens wilde hij nu ook "erna" even samen in de tuin een sigaretje roken en nog wat kletsen.

We hadden ooit wel V, misschien zijn we die een beetje teveel uit het oog verloren. Niet alleen hij, maar ik ook.

@ Lini: Dat klinkt als een leuk ritje. Geniet ervan.

@ Toy: sorry, had nog niet gereageerd op je post. Da's klote, dat het niet doorging. Moet je weer wachten, en idd, als het er ooit van komt, hoe hou je het dan in stand als die eerste date al zo moeilijk te realiseren is...
Maar in hoeverre moet je die V dan uitbreiden? Is natuurlijk ook gevaarlijk, dan heb je de kans dat er meer gevoelens (en dus problemen) bij komen kijken. Maar ben het met je eens, Roland, dat als het echt alleen maar wham bam, thank you, ma'am is, dat dat ook wel een beetje weinig is.

Geheim, misschien een keer samen naar de kroeg voor een drankje?

Met mijn sv had ik in het begin (haha, 2 maanden geleden) ook niet veel meer dan alleen sex, maar ik merk nu toch dat we meer 'contact' met elkaar hebben en dat ook graag willen. Wat bij mij de beleving van de S nog beter maakt (hoewel er bij de S altijd wel al veel gevoel zat!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Ik lees al jullie verhalen hier, oeps... verrassend voor me maar wel leuk. Geweldig forum, dank je viva !
quote:geheim1972 schreef op 26 november 2008 @ 15:00:

@ Lini: Dat klinkt als een leuk ritje. Geniet ervan.

@ Toy: sorry, had nog niet gereageerd op je post. Da's klote, dat het niet doorging. Moet je weer wachten, en idd, als het er ooit van komt, hoe hou je het dan in stand als die eerste date al zo moeilijk te realiseren is...

Geeft niks!

Maar dat is precies wat ik dus ook dacht...

Ga ik hem toch vragen hoor, met een knipoog uiteraard

@lini, trek je mooie ondergoed maar aan, haha

Verder, SV, minnaar, hoe dan ook, wil niet dat het alléén maar S is, maar we kletsen en flirten zo veelvuldig dat ik denk dat het zo niet gaat voelen. Tenminste.. mocht het er van komen dan, afwachten, hoort erbij, maar bah zeg...
quote:joopke schreef op 26 november 2008 @ 15:59:

Ik lees al jullie verhalen hier, oeps... verrassend voor me maar wel leuk. Geweldig forum, dank je viva !

En dat niet alleen, je stuurt me ook een uitnodiging om op viva vrienden te worden. Want je wil graag in contact komen met me, emailen met me en dan altijd nog zien...

Op zoek naar een minnares Joopke?
Oeps...

Geweldig Toytje, zo'n Viva-castratie .
Ach, is ook meteen duidelijk waarom het JoopKE is, en niet gewoon nog Joop...

Maar onze Joop

die had dus hoop

en onze Toy

bleek niet te koop

nu likt hij daar

zijn wonden maar

en komt voorlopig

nog niet klaar

Nou ja, niet met Toytje dan...

(Sorry, heb vandaag een Close Encounter of the Sint Kind gehad en heb dat nog niet echt uit mijn systeem...)
anoniem_31755 wijzigde dit bericht op 27-11-2008 00:40
Reden: Ja ja, ik zou ook gaan slapen... ga ik ook doen hoor ;-)
% gewijzigd
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Toy, hahaha, en Joopke was zo brutaal mij precies diezelfde uitnodiging te sturen!!!!
Hahaha, nu voel ik ronduit achtergesteld...
@Geheim -

Het is niet eens het feit dat ie een SV/Minnaares zoekt, maar het gebrek aan fantasie bij dit soort dingen.

Dus Joopke, duik eens de vijver in, speel een beetje en wacht tot er vanzelf iets leuks ontstaat. Het te graag willen is een vreselijke afknapper!
Geheim, hij had vast al ontdekt dat jij te ver weg woont voor een snel avontuurtje
En Joopke heeft mij een uitnodiging gestuurd met 'Toytje' als aanhef!
Haha, Stew, dat is helemaal je reinste standaardmail sturen.....
Nou nee, juist niet...want dan moet je toch echt de naam veranderen!
Hmm, moeten we het dan toeschrijven aan je reinste geilheid?
Dat durf ik zo niet te stellen, ik geef iedereen de voordeel van de twijfel. Ik denk gewoon dat Joopke erg in de ban van Toytje is.
mmm jullie hebben me door... ben in de visvijver gaan kijken maar begrijp daar helemaal niks van..
Joopke, wat valt er niet te snappen aan de vijver? Dat jij het niet snapt snap ik dan weer niet! Snap je?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
"wat snap je niet"? Dat is iets wat ik nooit meer mag zeggen. Ik scheen het zo bitcherig te kunnen zeggen. Maar goed Joopke, duik die vijver in. Vertel wat over jezelf, naar wat of wie je op zoek bent en dan vooral op een hele leuke manier.Wie weet heb je een klik met iemand. Er zijn zo al menige setjes ontstaan. Er zijn er ook die het als voetbalkaartjes sparen zien en gewoon alle forumsters een beurt willen geven. Zo ook leuk zijn als je dat gewoon hier durft te vertellen....
quote:geheim1972 schreef op 27 november 2008 @ 11:14:

Hahaha, nu voel ik ronduit achtergesteld...

Ik wil hem wel naar je doorsturen, moet ik de naam veranderen of mag er gewoon Toytje blijven staan?

Sorry Joopke, maar idd echt een afknappert...
WE HEBBEN SEX GEHAD!!!! En het was heeeerlijk!!!

Het was natuurlijk onvermijdelijk. De sexuele spanning was een hele dag flink aanwezig. En vanavond bij het naar huis rijden hebben we een tussenstopje gemaakt.

Na 17 jaar vertrouwde sex met mijn man was dit een zeer aangename ervaring. Ik kan niet wachten tot de volgende keer.

Voor nu ga ik enorm nagenieten!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven