Bijwerkingen clomid

21-06-2016 16:57 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu mijn tweede Clomid 50 Mg kuur gehad maar voel me zo niet mijzelf! Voel me depressief, geen zin in sex en ga nu ineens twijfelen of ik nog wel een kindje wil (heb al een kind) ook licht in mijn hoofd soms wat misselijk heel vreemd gevoel schaam mij er ook voor! Is er iemand die deze klachten herkend?
Ja ik herken de klachten, niet fijn voor je. Heel veel sterkte ermee. De bijwerkingen waren echt afschuwelijk, ik maakte kennis met het meest slechte in mijzelf. De gynaecoloog had weinig oog voor die effecten. Lotgenoten contact heeft mij destijds erg geholpen. Hou je taai en schrijf het, mocht dat helpen, van je af.
Maak er wat van, maak er wat van
Dit herken ik wel, en het is voor mik alweer 13 jaar geleden.

Het was voor mij menstrutie klachten in veel fout.

Ik heb ook besloten toen ik ermee zwanger werd om dit nooit meer te willen.

Gelukkig was het niet nodig, want na mijn dochter werd ik spontaan zwanger van mijn zoon.

Probeer vol te houden en te bedenken dat deze klachten weer weggaan op het moment dat je stopt met clomid.

Sterkte!!
Dat had ik ook, heb dat toen direct aangegeven bij de arts en daarna hebben ze me overgezet op de spuiten, puregon geloof ik.

Niet te lang mee rondlopen hoor. Het moet wel leuk blijven toch?
Herkenbaar! Ik heb 12 maanden clomid gebruikt. Mijn vriend noemde ze 'bitchy-pillen'. De ene keer was erger dan de andere, maar fijn was het niet. In het topic ovulatie inductie zijn veel meer dames die clomid gebruiken. Je kunt altijd aangeven bij je arts dat de bijwerkingen te heftig zijn! Wellicht kun je dan eerder over op spuiten (gonal f of menopur).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven