Kinderkapsels

05-02-2008 14:32 36 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat beter googelt dan kinder/jongenskapsels ? kledingmerken ; Gap , O'Neill , Diesel ,

Gaastra Vingino ,

Salty Dog ,Red Sound Pointer Petrol (boys), Pepe jeans,Diesel, Mc Gregor, BabyBarp, BabyPointer, Badboys, , Levi's, Esprit, Gaastra, MB Boys, Petrol, Red & Blu, Retour, ( kids / kind / boy als extra zoekopdracht ) ......desnoods Wehkamp of voetballers , maar jongenskapsels zoeken was altijd al een waar drama !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
.
Fash, we moeten echt weer een keer foto's uitwisselen. Jootje heeft ook zo'n surfer dude kapsel vind ik.
Ik heb een foto gevonden van de achterkant, maar photobucket is even offline, dus kan 'm niet plaatsen.
He, mijn zoon heeft hetzelfde haar. Alleen iets blonder. Bij hem heb ik het in laagjes laten knippen. Ik moet wel 's ochtends echt even goed de boel in model brengen met een grove borstel, vanwege de rare kruinen. Maar dan zit het echt geweldig. Het piekt lekker. Wel een pony trouwens, die ik af en toe zelf een friemeltje bijpunt, zodat het niet niet in zijn ogen hangt.
Hier staan een paar langere jongenskapsels:

http://www.beauty-and-the...ong-Shaggy-Hairstyle.html

Succes er mee

Yokah
.
Mooi hoor lang krullend haar! Mijn zoontje is nu 5 jaar en heeft ook lang krullend haar in langere lagen, met pony. Hij wil absoluut geen kort haar..dan zie ik eruit als alle andere jongens! En hij wil geen stekels met gel zoals zijn klasgenoten. Wel knap al zo jong een eigen smaak te hebben, vooral als die afwijkt van de rest van de jongens. Mijn zoontje komt regelmatig naar huis met dat de jongens uit zijn klas hem uitlachen om zijn lange krullen, maar dat schijnt hem niet uit te maken! Ik heb zijn juf gevraagd er een gesprekje in de kring over te hebben en dat lijkt te hebben geholpen.
quote:darsjhan schreef op 24 november 2008 @ 14:16:

Het lukt me niet de link te openen helaas maar t is ook niet meer nodig, mijn zoon wil géén lang haar meer Maar Darsjhan, zoonlief heeft toch niks te willen
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven