Kinderkapsels

05-02-2008 14:32 36 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
ik zou er gewoon een mooie staart van laten bakken. Eigenlijk alle jongens en mannen die ik ken met lang haar (waaronder die van mij) hebben een mooie staart laag in hun nek. verder geen gedoe, da's voor meisjes.
ik vraag me af wat je daar onder verstaat. een leuk kapsel voor lang haar vin ik meer voor meiden.

de jongens en mannen die ik ken met lang haar hebben het gewoon los hangen of in een lage staart.....
.
joh, ik bedoelde er niks verkeerds mee, natuurlijk mag dat kind zijn haar zoals hij het hebben wil. Mijn ervaring is gewoon dat de meeste mannen staarten hebben. Wil hij een pony of ook dat niet?
ik bedoel dr ook niks verkeerds mee hoor.....
waarom niet gewoon naar de kapper gaan en die zn gang laten gaan??? die weten wat de laatste trends zijn en wat leuk/mooi staat bij zn gezicht.....

zo doe ik hetzelf ook. ik laat het over aan de kapper!
Ik ben toch wel erg benieuwd hoe hij eruitziet. Want een jonge jongen met zulk lang haar zie je toch bijna nooit. Een viendje van mijn zoontje heeft ook wat langer haar, nog wel boven zijn schouders, en hij heeft het inderdaad in lagen geknipt. Ik weet geen site verder ofzo maar het is toch helemaal niet gek als je bij een kapper eerst uitgebreid in de boeken gaat kijken? Misschien mag je ze wel even lenen zodat je eerst thuis kan kijken? Over lenen gesproken: zijn er in de bieb geen kapselboeken?
Leuk, zulk lang haar, Darsjhan!

Misschien even zoeken bij celebrity fotos met kinderen? Ik weet dat het zoontje van Kate Hudson lang haar heeft, en het zoontje van Celine Dion, een van de zonen van David Beckham had lang haar, volgens mij de zoon van Sarah Jessica Parker ook, het kind van Gwen Stefani heeft lang-ig haar. Misschien van een van hen een plaatje zoeken en dat meenemen naar de kapper. Het zoontje van Kate Hudson zou ik dan zoeken, die heeft blond lang haar en ziet er altijd heel leuk uit. Die van Celine Dion heeft namelijk echt een meisjeskapsel.
Am Yisrael Chai!
.
.
moeilijk hoor....

persoonlijk zou ik gewoon eerst advies vragen aan de kapper.... gewoon een keer met hem langsgaan en vragen.

ik kan wel zeggen in laagjes laten knippen..maar weet niet of dat zal staan bij hem...

suc6 in elk geval
Je kunt toch ook naar mannenkapsels kijken. Hoef je er alleen maar een jong koppie onder te verzinnen.

Laat het door een goede kapper knippen, die ervaring heeft met dik krullend haar. Mijn man heeft ook heel dikke krullen, vaak wordt gedacht dat het een makkie is om hem goed te knippen, hij is al aardig wat keren verprutst weer teruggekomen... Nu heeft ie een goede kapper gevonden en ziet ie er altijd goed uit. Laat het van boven iets zwaarder/langer, dan gaat het niet "hoog" (a la Kramer) zitten. Mijn mans haar groeit gewoon naar het licht toe namelijk, het valt niet zo gauw naar beneden als stijl haar namelijk, en dan moet het met een hoop gel getemd worden.
.
Wauw dat is inderdaad een volle bos! En gewoon het geheel overal een centimeter korter? Dus alleen de dooie punten zeg maar? Mijn kapsel knapt daar ook altijd zo van op.
Laagjes betekent in dit geval ook weerbarstig haar, dat nét de verkeerde kant op slaat, pieken die hij niet wil hebben. Ik zou de achterkant helemaal met rust laten. Misschien dat je vooraan iets met laagjes kunt, maar je moet hoe dan ook rekening houden met dat 'ie geen föhn zal willen hanteren.
Wauw, wat een mooie bos haar! Ik snap best dat je dat niet helemaal kort wilt laten knippen. Ik zou willen dat ik zulk haar had! En of dat dan voor een meisje of een jongen is maakt niks uit, mooi haar is mooi haar. (Ok, je moet er natuurlijk geen vlechtjes met roze strikjes in gaan maken )
wauwie

denk dat bij hem in laagjes toch wel zal staan....
quote:mamzelle schreef op 05 februari 2008 @ 15:55:

Laagjes betekent in dit geval ook weerbarstig haar, dat nét de verkeerde kant op slaat, pieken die hij niet wil hebben. Ik zou de achterkant helemaal met rust laten. Misschien dat je vooraan iets met laagjes kunt, maar je moet hoe dan ook rekening houden met dat 'ie geen föhn zal willen hanteren.

misschien wel...maar het hoeft tegewoordig niet meer netje glad in model te zitten toch.

ik vind het wel wat hebben hoor dat het wat piekt.... beetje harry-in-de-warry coupe. en wie weet komen zn slagen beter uit door het in laagjes te doen....nu hangt het als zwaar eengeheel naar beneden.
.
Leuk Darsh! Mijn middelste heeft een bos met krullen, krult veel meer dan het haar van jouw zoon en als het nat is hangt het over zijn schouders. Eigenlijk zit er gewoon geen model in, maar omdat het krult, zit het toch wel leuk...
Ik weet natuurlijk niet hoe hij er van voren uitziet, maar ik zou als mijn zoon zulk haar had het op 1 lengte laten groeien en dan met zo'n zigzagbandje die voetballers altijd hebben het uit zijn gezicht houden. Lijkt me hasske leuk, hij heeft idd mooi haar.

Die van mij heeft ook lang-ig haar maar heeft net als die van Meave helemaal geen model (nog nooit geknipt in zijn leven). Omdat het wild pluist en krult staat het desondanks toch leuk. Wij hebben een ander probleempje, dat heeft ie ook van zijn moeder, zijn haar groeit maar niet door. Zit nu al zeker een jaar op hetzelfde punt, het breekt volgens mij steeds af ofzo omdat het erg klit. Nu zit ik in dubio om hem te laten knippen voor zijn verjaardag, maar ik ben bang dat hij dan zo'n netjes kapsel krijgt. Nu is het echt een surfdude met wild strandhaar, en dat nette dat vind ik maar niks. Maar zou het van een keer knippen beter gaan groeien?
Am Yisrael Chai!
Fash, het kan heel goed zijn dat het haar van de Prins nu steeds breekt omdat dat het haar is dat is gegroeid toen ie zo slecht at en zo allergisch was. Haar gaat niet groeien van knippen, haar gaat groeien van gezond eten. Het kan er wel een stuk gezonder uitzien als je het laat knippen, omdat dat alle gespelten en dunne punten eruit zijn.

Multivitaminen?
.
http://www.haar-trend.nl/images/Modellen/Rody.jpg

http://www.herenkappers.be/?themsitemap_herenkapsels

http://www.kapsels.net/virtueelkapsel.htm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven